צרו קשר

בניית אתרי וורדפרס

אנחנו בונים אתרים שמותאמים במיוחד לקידום בגוגל עם מילות המפתח כבר בתהליך הבנייה אנו לוקחים בחשבון את כל תהליך הקידום לכן התוצאות יגיעו מהר יותר מכיוון שכל האתר מתוכנן ונבנה במטרה להתקדם בגוגל ולהביא כמה שיותר לקוחות חדשים לעסק 

בניית אתרים

קידום בגוגל

פייסבוק

מחיר אטרקטיבי

אנו בונים בכל הפלטפורמות הקיימות בשוק

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בניית אתרים

בניית אתרים מותאמים לקידום בגוגל ​

בכל פעם שאנו מזינים מילות חיפוש בגוגל, עולות מולנו אלפי תוצאות הנפרשות על פני מספר עמודים, מה שנותן לנו אופציות רבות לבחור מהם. אולם, מרביתנו עושים את אותה הפעולה – נכנסים לאתרים הנמצאים בעמוד החיפוש הראשון של גוגל, ובעיקר לאתרים הנמצאים בראש העמוד הזה.

בעלי אתרים נאבקים על המיקום הזה באמצעים שונים המאפשרים להגיע לראש רשימת החיפושים בגוגל. כדי להגיע למקומות המחשבים הללו, חשוב שאתרים יענו על הדרישות של גוגל, ובדיוק לשם כך יש תורה שלמה של בניית אתרים לקידום בגוגל המאפשרת ליצור אתרים שעולים לראש הרשימה של מנוע החיפוש הגדול בעולם.

בניית אתרים

עם ניסיון אי אפשר להתווכח אנחנו עושים שיווק דיגטלי כבר שנים ואנו עוזרים לעסקים לצמוח

אופטימיזציה טכנית

כאן אנחנו נכנסים לתחום שבעלי אתרים מתקשים איתו; אופטימיזציה של אתרים פירושה שיפור האתר באופן שבו הוא יענה על הכללים של גוגל וידורג גבוה. כאשר מבצעים אופטימיזציה, יש להכניס לאתר תגיות ממירות, לכתוב ALTים לתמונות, להתאים את האתר למכשירים ניידים, ולבצע פעולות נוספות שיעזרו לו לטפס מעלה.

בניית אתרים לקידום בגוגל כרוכה בהתחשבות בגורמים רבים, וחשוב לבצע אותה באופן מקצועי עם אלו המתמחים בתחום.

בעלי אתרים נאבקים על המיקום הזה באמצעים שונים המאפשרים להגיע לראש רשימת החיפושים בגוגל. כדי להגיע למקומות המחשבים הללו, חשוב שאתרים יענו על הדרישות של גוגל, ובדיוק לשם כך יש תורה שלמה של בניית אתרים לקידום בגוגל המאפשרת ליצור אתרים שעולים לראש הרשימה של מנוע החיפוש הגדול בעולם.

בניית אתרי וורדפרס

 

וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן, שמאפשרת להקים ולנהל אתר ביתר קלות ממה שהיה נהוג לפני שהמערכת הזו יצאה לאוויר האינטרנט. מדובר במערכת נוחה וידידותית, שמאפשרת להזין תכנים לאתר בקלות, וגם להקים את האתר עם הרבה יותר תמיכה ומשאבים ממה שהיה נהוג בעבר.

 

היתרונות של בניית אתרי וורדפרס

  • וורדפרס היא מערכת שעובדת בקוד פתוח. כלומר מבחינת הבנייה והעדכונים, קל מאוד לבנות אתר ולעדכן אותו. אין צורך לקרוא למתכנת עבור כל עדכון קטן שרוצים להעלות.
  • וורדפרס מספקת תמיכה מלאה בעברית, כולל המון עיצובים ותבניות בעברית, מה שמאוד מקל על הקהל הישראלי.
  • מצוינת לקידום אורגני – וורדפרס מושתתת על מערכת שמסייעת לקידום אורגני של האתר. נתחיל מזה שהיא אהובה על גוגל, אך מעבר לכך, וורדפרס מספקת כלים לקידום אורגני שיכולים לעזור לכל אחד, לא רק לאנשי מקצוע בתחום הקידום, לבצע קידום אורגני בסיסי באתר.
  • תוספים ופיתוחים מקצועיים – וורדפרס מתעדכנת בתדירות גבוהה, ומציעה שפע פיתוחים ותוספים במגוון תחומים כגון עיצוב וקידום אורגני, שמסייעים מאוד בהקמת האתר ובתפעולו השוטף.

בניית אתרי וורדפרס – עם מקצוענים בלבד

מערכת וורדפרס אומנם מאפשרת לכל אחד, לא רק למתכנתים, להקים אתר בקלות, אולם חשוב להבין כי בניית אתר וורדפרס ללא איש מקצוע, יכולה להיות כמו הרבה דברים אחרים שאנו רוצים לעשות בעצמנו על מנת לחסוך הוצאות, בסוף יוצא ברוב המקרים שאנו נעזרים באיש מקצוע מאוחר מדי, עם יותר הוצאות ממה שתכננו.

 

הקמת אתר עם איש מקצוע תסייע לכם בתחומים הבאים:

 

עיצוב ונראות מקצועית – יש אתר ויש אתר, נכון? אם כבר מקימים אתר ויש מחשבה לייצר בו תנועה, הוא חייב להיראות מקצועי, מושך, מעוצב ברמה. החשיבות של אתר שנראה טוב היא קריטית, מכיוון שיש לנו בסך הכל מספר קטן של שניות להרשים את הגולש החדש שנכנס לאתר, לפני שהוא ממשיך בדרכו. חבל מאוד שהגולש לא יישאר באתר, בגלל עיצוב וניראות האתר.

 

קידום אורגני – מערכת וורדפרס מסייעת מאוד לקידום אורגני של האתר בגוגל, וישנן מספר פעולות חד פעמיות וקבועות, שחשוב לעשות על מנת למקסם את קידום האתר. אנו בהחלט ממליצים לבצע אותן באמצעות איש מקצוע מיומן.

בניית אתר וורדפרס

 

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם. באמצעותה ניתן להקים אתר ולנהל אותו ביתר קלות מלפני שהמערכת הזו הוקמה.

 

מדוע כדי לבצע בניית אתר וורדפרס?

מרבית האתרים היום ברחבי האינטרנט מושתתים על וורדפרס, ולא בכדי, מדובר במערכת מצוינת אשר מעניקה מספר יתרונות מובהקים, לאלו אשר בוחרים להקים אתר באמצעותה:

 

מערכת קוד פתוח – וורדפרס היא מערכת אשר מתבססת על קוד פתוח, כלומר כל אחד מאיתנו יכול לשנות את הקוד של האתר ולעשות בו כרצונו. המשמעות של קוד פתוח היא שאין צורך לשלם כסף על מנת להתקין את המערכת על השרת שלכם ולהשתמש בה, אפשר להתקין את וורדפרס בקליק פשוט.

 

תמיכה בעברית – אחד היתרונות הבולטים של המערכת הוא התמיכה בעברית, מה שמאוד מקל על מעצבים ומתכנתים, וכמובן על בעל האתר עצמו, לבצע שינויים בפועל.

 

תוספים מקצועיים ומצוינים בעיקר לקידום – וורדפרס הוקמה לאחר מהפכת הקידום האורגני, והתאימה עצמה למיקסום כל עמוד באתר מבחינת קידום אורגני. הכל מתעדכן ממש במהירות ובקלילות, ישנם עשרות אם לא מאות תוספים ופיתוחים מצוינים, אשר מסייעים מאוד להציג אתר מקצועי ומתקדם מאוד.

 

גמישות גבוהה – להבדיל ממערכות עם קוד סגור, וורדפרס מאפשרת לבצע המון שינויים, עדכונים, באמצעות תכנות מקצועי.

 

בניית אתר וורדפרס – חשוב לדעת

אתר וורדפרס בנוי ממספר אלמנטים שחשוב להבין אודותם:

  • דפים – העמודים הראשיים באתר, לדוגמא דף הבית, דף אודות, דף שירותים, צור קשר וכו'.
  • פוסטים – דפים דינאמיים יותר מהדפים הראשיים, דומים לפוסטים בפייסבוק אבל ארוכים יותר, וניתן להוסיף להם תגיות.
  • ווידג'טים – אלמנטים מגוונים אותם ניתן למקם באתר.
  • תפריטים – מסייעים לנו לנווט באתר ולמצוא את כל העמודים. ישנם תפריטים אשר מותאמים אישית שיכולים להפנות לקישור מסוים, ואפשר גם שהמערכת עצמה תבנה קישורים, בהתבסס על עמודים קיימים.

מדוע לבנות אתר וורדפרס עם חברה מקצועית?

יש לא מעט עבודה בהקמת אתר ותחזוקו. כתיבת תכון, עיצוב, הזנת התוכן, ולא דיברנו עדיין על תחזוק שוטף. ההמלצה שלנו היא להיעזר באיש מקצוע לבניית האתר, על מנת להיעזר בכל היכולות, התוספים, התבניות, וכל היתרונות המצוינים שהמערכת הזאת מציעה.

מהירות טעינת אתר 

 

אחד המושגים שכל מי שמחזיק אתר לצורך עסקי או מעוניין להקים אתר לצורך עסקי חייב להכיר הוא המושג מהירות טעינת אתר. מהירות טעינת אתר מתייחסת למשך הזמן שלוקח לאתר להיטען עד שהוא עולה לגמרי ונראה ברשת.

מדוע זה קריטי?

השפעה גדולה על הדירוג בגוגל – אחד הדברים החשובים ביותר לגוגל, אם לא החשוב ביותר, הוא חוויית גלישה כמה שיותר חיובית לגולשים. לכן, אם יש אתר שלוקח לו 10 שניות להיטען, יש סיכוי גדול שחלק מהגולשים לא ימתינו, נכון? גוגל לא אוהבת לתת לגולשים שלה להמתין, ולכן הקצב של טעינת האתר משפיע מאוד על הדירוג שלו. כלומר, ככל שלאתר לוקח יותר זמן להיטען ולעלות, כך הדירוג בגוגל יורד, וההיפך.

השפעה גדולה על כמות המבקרים באתר – אתר שמהירות הטעינה שלו גבוה, והוא עולה מהר, פירושו יותר גולשים שנכנסים אליו. אתר איטי, כבד, מסורבל וישן, שלוקח לו זמן לעלות, פירושו פחות מבקרים באתר. פחות מבקרים באתר פירושו פחות תנועה, פחות מכירות, פחות הכנסות.

כיצד אפשר להשפיע על מהירות טעינת האתר?

ישנן כמה פעולות שניתן לבצע, על מנת לשפר את מהירות טעינת האתר. חלקן ניתן לבצע עצמאית, חלקן כדאי לבצע באמצעות איש מקצוע, מה שבטוח, חשוב להתייחס לכך ברצינות!

גוגל אנליטיקס – זהו הכלי של גוגל שבאמצעותו אתם יכולים לקבל המון מידע, בין היתר מהי מהירות הטעינה של האתר. חשוב לבדוק אחת לשבוע את מהירות הטעינה של האתר, על מנת לוודא שהכל כשורה, או לבצע בדיקה ולהבין מה מעכב את משך טעינת האתר.

כיווץ תמונות – יכול מאוד להיות שלאתר לוקח זמן לעלות כי הוא "כבד" מדי. תוכן גרפי בהחלט יכול להיות כבד, והיום יש תוכנות חינמיות ובתשלום, שמסייעות לכווץ תמונות. חשוב מאוד לוודא שכל תמונה שמועלית לאתר, מועלית לאחר שכווצה.

אופטימיזציה לאתר – כאן אנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע, ואופטימיזציה, חשוב לומר, אינה פעולה חד פעמית. יש לבצע אופטימיזציה לאתר לפחות אחת לחודש או אחת לחודשיים (תלוי באתר), ולוודא שהכל רץ ופועל במקסימום תפוקה.

מה זה בניית אתרים לקידום בגוגל?

לפני שנסביר מה זאת בניית אתרים לגוגל, חשוב להבין כיצד צריך להתבצע פרסום במנוע החיפוש הפופולארי הזה; כדי לקבל דירוג גבוה בגוגל, חשוב שאתרים יענו על חוקים מסוימים, במיוחד בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני.

קידום אתרים מהסוג הזה (SEO-Search engine optimization) הוא קידום המדרג אתרים לפי האיכות שלהם והאופן שבו הם משתמשים בכללים של גוגל.

קידום SEO הוא אינו קידום ממומן, כלומר לא צריך לשלם עליו, והוא מגדיר מה אתרים צריכים להכיל כדי להיות בין הראשונים ברשימת החיפושים.

החוקים של קידום לא ממומן קשורים לאיכות והאסתטיקה של אתרים, וכן לקלות הגלישה בהם. כלומר, כדי שאתרים יצליחו לטפס בסולם התוצאות של גוגל, הם צריכים לכלול תכנים כתובים איכותיים, תמונות וקטעי ווידאו איכותיים ומושכים, להיות ברורים וקלים לגלישה, וגם לכלול מילות ומונחי חיפוש שאנשים מתעניינים בהם.

אז, אתרים שהבעלים שלהם רוצים לקדם אותם בגוגל צריכים לכלול את המאפיינים הללו על מנת שיוכלו להתחרות באתרים דומים. בניית אתרים לקידום בגוגל מתמקדת באלמנטים שצוינו מעלה – בעת בנייה של אתר המיועד לקידום (כמו אתר מכירות), חשוב להכניס את כל המאפיינים שגוגל סורק על מנת שהוא ידרג אותו גבוה. באופן הזה, גולשים רבים ייחשפו לאתרים הבנויים בצורה טובה ואותם אתרים ישיגו את המטרה שלהם, בין שמדובר בחשיפה נטו או במכירה של מוצרים ושירותים.

כיצד בונים אתרים לקידום בגוגל?

כאמור, אתרים הדורשים קידום הם אלו שצריך לבנות אותם לפי הכללים שגוגל קבע למטרה הזו. כאשר בונים אתרים מהסוג הזה, צריך לעשות מספר פעולות חשובות על מנת שהם אכן יעלו ברשימת החיפושים של גוגל:

מחקר מילים

מילים ומשפטי מפתח מהווים חלק חשוב במיוחד בבנייה של כל אתר המיועד לקידום. על מנת שאתרים יצליחו, הם חייבים לכלול תכנים שיש בהם מילות חיפוש שגולשים מחפשים אחריהן. כך למשל, אינסטלטור שעובד באזור גוש דן צריך אתר שיהיו בו מילות חיפוש רלוונטיות, כמו "אינסטלטור בתל אביב". למרבה השמחה, לגוגל יש כלים המאפשרים לגלות אילו מילות מפתח הן מבוקשות. Keyword Planner, FaqFox, SEMRUSH, ועוד הם כלים של גוגל ואתרים המאפשרים לבחון על אילו מילים יש תחרות ואילו מילים צריכות להיות באתר שדורש קידום.

בנייה והוספת קישורים

דפים הכוללים קישורים לאתרים שלכם יעזרו לדרג אותו בצורה נפלאה, ולכן בניית קישורים איכותית היא חיונית בעת בניית אתרים לקידום בגוגל. לכן, חשוב לגרום לאתרים אחרים לכלול קישורים שיפנו אליכם וגם לכלול קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם שיפנו לעמודים של האתר. 

Scan the code