צרו קשר

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים

קידום-בגוגל

 

מה זה קידום אתרים?

הכל התחיל אי שם בסוף העשור הראשון של שנת 2000, כאשר אנשים התחילו להבין שהם יכולים לקדם את עצמם מעלה במנוע החיפוש של גוגל, המנוע המוביל בעולם, באמצעות המילים הפופולאריות יותר, המילים שאנשים מחפשים בגוגל על מנת להגיע לתוצאות. מאז עברו למעלה מ-10 שנים, העולם התקדם וגם גוגל.

כיום ניתן לקדם את האתר באמצעות קידום ממומן וקידום אורגני (נסביר הכל בהמשך), ברשתות החברתיות הגדולות, ובגוגל. למה לבצע קידום אתרים ברשתות החברתיות ובגוגל? מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני? כל המידע לפניכם.

קידום אתרים לעסקים בפייסבוק

הדרך הטובה והיעילה ביותר לבצע קידום אתרים לעסקים בפייסבוק, היא באמצעות קידום ממומן. קידום ממומן פירושו שניתן לקדם פוסט מסוים, הנקרא "קמפיין" באמצעות פילוח לקהל היעד המתאים, כך שאותו קהל היעד יראה את הפרסום הרלוונטי, ויקליק לקבלת פרטים נוספים או יפנה לעמוד המקצועי של נותן השירות. היתרונות הם בעיקר בפילוח המדויק שמגיע לקהל היעד אליו אתם מכוונים. אם למשל אתם רוצים לפרסם תכשיטים שאתם מוכרים, זה מיועד לקהל יעד מסוים, ואם אתם רוצים לפרסם הופעה של אומן מפורסם, הפילוח שונה.

יתרון נוסף הוא גודל התקציב שאתם בוחרים לשים למען העניין. אתם קובעים מה גודל התקציב שתשתמשו בו, ובהתאם לכך, החשיפה לקהלי היעד וגודל הפרסום. אפשר להתחיל בקטן ולראות איך הולך, אפשר ללכת על פרסומים מאסיביים, לשם כך תוכלו להתייעץ איתנו ונשמח להתאים לכם את הקמפיין המיטבי ביותר שישיג את התוצאות הטובות ביותר למה שתרצו לפרסם ולמכור.

קידום אתרים לעסקים בגוגל

קידום אתרים לעסקים בגוגל, עובד באופן כזה: תוכלו לראות שכאשר אתם מחפשים ביטוי מסוים, התוצאות הראשונות מסמנות לכם שמדובר בפרסומת. זהו בדיוק הקידום הממומן בגוגל. כלומר, קודם כל תופענה לכן התוצאות הממומנות באמצעות פרסומת, בראש העמוד, ולאחר מכן תוצאות אורגניות (בהמשך נסביר מהו קידום אורגני). היתרון הוא להיות למעלה בראש כמובן, אנשים רבים מקליקים על התוצאות הראשונות. גם פה, בדומה לפייסבוק, מדובר בקמפיין עם תקציב מסוים, הגדרות של מילים, ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

קידום אתרים לעסקים באינסטגרם

אפשרות נוספת שתופסת מקום פופולארי ביותר בנושא קידום אתרים לעסקים, היא קידום ברשת האינסטגרם. מה שהתחיל לפני מספר שנים כרשת חברתית להעלאת צילומים בעיקר, נהיה אימפריה מכובדת עם שפה משלה, וקהל עצום ברחבי העולם. היתרון הוא שפה ניתן לפנות בעיקר לצעירים, וכמובן, שפע התמונות בהחלט עושות את שלהן כשמדובר בשירות או מוצר למכירה. החוקים קצת שונים מהפייסבוק, אבל בסופו של דבר, התהליך והתוצאה דומים. בהמצאות תיוג האשטגים רלוונטיים, אתם יכולים להגיע לקהל היעד שמתעניין בהאשטגים האלו ולהשיג תוצאות נהדרות.

קידום אתרים אורגני באינטרנט

חשוב להבין גם מהו קידום אתרים לעסקים שמתבצע באופן אורגני, מכיוון שיש לו מספר יתרונות שבהחלט יכולים לסייע לכם לקדם את העסק. קידום אורגני פירושו, פשוטו כמשמעו, קידום טבעי, לא ממומן בעצם. אחת הדרכים העיקריות שניתן לקדם אתר מסוים או כתובת מסוימת במנוע החיפוש של גוגל, היא באמצעות שימוש במילים הפופולאריות. אז נכון, לגוגל יש את האלגוריתמים שלה, אבל בהחלט ניתן להעלות מאמרים עם תוכן רלוונטי, ולקדם אתר מסוים באמצעות מילות חיפוש רלוונטיות.

מדוע קידום אתרים חיוני לעסקים?

קידום אתרים הוא הדרך העיקרית בה מתבצע פרסום ושיווק במאה ה-21. העיתונות המודפסת כבר נראה שנס ליחה, והאמצעי העיקרי להגיע ללקוח הפוטנציאלי, למתעניין הפוטנציאלי, היא באמצעות קידום אתרים לעסקים. קידום חכם, נכון, מדויק, ענייני, שאנו יכולים לבצע עבורכם, ובהחלט יכול להשיג תוצאות מצוינות!

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code