גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי 

גוגל לעסק שלי 

 

גוגל לעסק שלי היא פלטפורמה של גוגל אשר מאפשרת לבעלי עסקים לרשום את העסק שלהם ולהופיע בגוגל מפות בחינם. הקידום בגוגל מפות יכול לסייע מאוד לעסק, ללא השקעה כספית, על ידי ביצוע פעולות נכונות, ובמידה וכמובן מיקום העסק וכתובתו רלוונטיים (עסק בנותן שירות באינטרנט, פחות רלוונטי היכן הוא ממוקם בארץ או בעולם).

גוגל לעסק שלי – בשביל מה זה טוב?

  • כשמדובר בחיפוש מקומי, כמו למשל מסעדה ברעננה, תוצאות החיפוש במידה והחיפוש מתבצע קרוב למקום העסק, יעלו את העסק שלכם.
  • מדובר בפרסום נוסף לעסק.
  • העסק יכול להופיע בתוצאות של גוגל עם תמונות ומידע נוסף.
  • אפשר להוסיף חוות דעת וביקורות של גולשים ולהגביר את התנועה של לקוחות חדשים אל העסק.
  • אין צורך באתר אינטרנט כדי להעלות את הפלטפורמה הזאת, אבל אפשר בהחלט לקשר מהאתר לפרופיל העסקי בגוגל.

אך נרשמים לשירות הזה?

נרשמים כאן ולוחצים על הכפתור הירוק. ממלאים את פרטי העסק, ובעיקר מתייחסים לסעיף האחרון שקובע האם מדובר בעסק עם מיקום פיזי או בעסק שמעניק שירות בבית הלקוח. במקרה השני, חשוב לציין את איזור השירות, ולא את כתובת העסק, היא לא רלוונטית.

מהות העסק בכותרת – מכיוון שלא תמיד אפשר להוסיף תיאור לעסק, והקטגוריות לא תמיד מספיק מפורטות, חשוב שהמהות של העסק תהיה כתובה בכותרת. לדוגמא: כתיבת תוכן איכותית לאתרים. פה כדאי להיעזר במילות מפתח על מנת להשתלב בתוצאות המקומיות של גוגל, במידה ומדובר בעסק שנותן שירות מקומי (שירות על פי איזור).

בשלב הבא עליכם להמתין לקבל קוד אימות בדואר, על מנת לוודא שאכן זו כתובת העסק, זה נשלח מגוגל. זה יכול לקחת בין 14-21 יום, או קצת יותר, במידה והכתובת לא מדויקת (כגון, אין שם רחוב במושב או קיבוץ לדוגמא). לאחר שקוד האימות בידכם, אתם מכניסים אותו לעמוס הפרופיל וזמן קצר לאחר מכן, העסק יתחיל להיראות בתוצאות של גוגל.

חשוב מאוד להוסיף תמונות על מנת להיראות אמינים יותר בגוגל, להוסיף מידע, לבקש המלצות מלקוחות ולהגביר את התנועה בעמוד.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *