גוגל סרץ' קונסול

מה זה גוגל סרץ' קונסול?

גוגל סרץ' קונסול, קונסות החיפוש של גוגל (מה שבעבר היה ידוע כ"וובמסטר טולס"), הוא אחד האמצעים המהותיים והמשמעותיים לקבל מידע על האתר מגוגל. מידע כגון הביטויים שהאתר נחשף אליהם, המיקומים, אחוז ההקלקה, וגם "עונשים" של גוגל, כן כן. הכלי הזה מאפר לראות מאילו אתרים אפשר להגיע לאתר שלנו, מאילו עמודים, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לעבוד איתו.

כיצד מתקינים גוגל סרץ' קונסול?

ישנן מספר דרכים לעשות זאת:

  • העלאת קובץ HTML לשרת
  • הכנסת תג מטא לקוד
  • אימות באמצעות אנליטיקס

מה תוכלו לעשות בעזרת קונסולת החיפוש?

ניתוח חיפושים – אחד התחומים הפופולאריים בקונסולה, מאפשר לכם לקבל נתונים מהשטח וללמוד טוב יותר כיצד לשפר את האתר. לדוגמא תוכלו לקבל נתונים בין היתר אודות:

  • כמה קליקים הובילו לאתר בפרק זמן מוגדר
  • כמה פעמים האתר נחשף בתוצאות בפרק זמן ומגדר
  • אילו חיפושים הובילו לאתר בפרק זמן מסוים

שגיאות באתר

אחד הכלים המצוינים של הסרץ' קונסול הוא להתעדכן לגבי עמודי שגיאה באתר, קישורים פנימיים שבורים, וגם אתרים שמפנים לקישורים שכבר לא קיימים. מומלץ לבצע את הסריקה הזאת ולתקן קישורים שבורים באתר.

סטטוס אינדקס

הקונסולה מאפשרת לכם לראות את הסטטוס של העמודים המאנדקסים באתר בדרך זריזה יותר משורת החיפוש בגוגל. זה מאפשר לכם לאתר בעיות כמו ירידה חדה במספר העמודים המאנדקסים, או עלייה חדה, מה שיכול להעיד על פריצה.

הפניית קישורים

ניתן להיעזר בקונסולת החפיוש על מנת לבדוק את הקישורים הנכנסים לאתר, מה האתרים שמקשרים לאתר, מה הביטויים, מה העמודים המקושרים, מה שיכול לתת תמונה מקצועית עבור תחום הקישורים בכלל.

עבודה מקצועית עם קונסולת החיפוש

אם אתם בעלי זיקה לכל מה שנוגע לתחום הטכני באתר, בהחלט תוכלו להתמקצע בתחום, ללמוד על הכלים שנהדרים שמספקת לכם קונסולת החיפוש, ולמקסם את האתר. במידה ובתחום הטכני פחות מדבר אליכם, תמיד תוכלו להיעזר באיש מקצוע, או גם בקורסים דיגיטאליים שיכולים לתת לכם מידע מקצועי מצוין, שלב אחר שלב, ולסייע לכם לבצע את כל הפעולות המומלצות בקונסולה.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *