דוחות קידום אתרים

 

קידום אתר וורדפרס 

דוחות קידום אתרים 

 

דוחות קידום אתרים מסופקים ללקוחות בדרך כלל אחת לחודש, ותפקידם לתת תמונה של קידום האתר, העסק, המוצר המבוקש.

 

מה מציגים דוחות קידום אתרים?

 

תנועה לאתר – כמה תנועה היתה החודש לאתר, כמה תנועה ישירה, כמה מרשתות חברתיות, וכמה מאתרים אחרים.

 

המרות – איזה כלי הביא הכי הרבה המרות מתוך האתר, מה העמודים הפופולאריים באתר. ניתן לקבל את הנתונים הללו מ-Google Analytics.

 

סטטוס מילות מפתח – באיזו מידה מילות המפתח מייצגות את תנועת הגולשים האותנטית. ניתן להיעזר בכלי של גוגל, Search Console, על מנת להבין מה מילות המפתח הפופולאריות, וכיצד ניתן לשפר את הקידום האורגני.

 

תוכן – כמה תוכן נוסף החודש? האם זה משפיע על התנועה לאתר? באיזו מידה? מה עמודי התוכן הפופולאריים ביותר? מה העמודים החלשים באתר? כיצד נתין לשפר את התוכן ולהתאים אותו לקידום האתר?

 

קישורים – כמה קישורים נוספו ומאילו מקורות? מה מצב הקישורים כרגע? כיצד זה עוזר לקידום האתר?

 

אופטימיזציה לאתר – מה האופטימיזציה שבוצעה החודש לאתר? האם היו תיקונים רציניים? האם שופרו דברים משמעותיים שחשוב שהלקוח יידע?

 

תמונת מצב כללית – מצב האתר לעומת חודשים קודמים, וסיכום בכמה מילים מעבר לנתונים ודוחות.

 

כאשר עובדים בשיתוף פעולה עם מקדם אתרים, ולא תמיד מבינים מה הוא עושה, כמה ומתי, מה שחשוב הוא להתעניין, לשאול, להבין. זה העסק שלכם, חשוב שתרגישו, במידה וחוסר ההבנה של התחום מפריע לכם, שאתם שולטים במה שקורה בעסק, והדוחות הם לא אלו שמספרים לכם את כל מה שאינכם יודעים, אלא רק מסכמים עבורכם מידע שכבר ידעתם, מכיוון שאתם בקשר עם מקדם האתרים.

 

כיצד בוחרים מקדם אתרים מקצועי?

אלמנט הניסיון חשוב ביותר. מקדם שעובד בתחום כבר 10 שנים ומכיר את גוגל ואת כל התהפוכות, יהיה הרבה יותר מנוסה ומקצועי, ממקדם שהתחיל לעבוד לפני שנה או שנתיים. בקשו לראות תוצאות של אתרים או עמודים שקידם איש המקצוע, התרשמו מהתקשורת איתו, מהזמינות, מהרעיונות שהוא מציע, מחוות הדעת שלו, וכל אלו, בנוסף להמלצות וחוות דעת בשטח, יסייעו לכם לבחור את איש המקצוע המתאים לכם ביותר.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *