הגדלת עוקבים בפייסבוק

הגדלת עוקבים בפייסבוק
הגדלת עוקבים בפייס

הגדלת עוקבים בפייסבוק 

הגדלת עוקבים בפייסבוק יכולה בהחלט לסייע לשגשוג העסק, אם יודעים כיצד להשתמש בכלי העוקבים והפייסבוק כמו שצריך.  הטיפים הבאים יסייעו לכם להגדיל את כמות העוקבים.

עוקבים אורגניים באמצעות תוכן איכותי – זה אולי לוקח יותר זמן, אבל התוצאות יציבות לטווח הארוך. עוקבים אורגניים הם עוקבים שהגיעו לעמוד בעקבות תוכן רלוונטי בעיקר. חשוב להבין שלפייס בוק יש את ההיררכיה משלה לגבי חשיפה בפייסבוק. קודם כל שידור חי מקבל את החשיפה הגבוהה ביותר, לאחר מכן וידאו רגיל, לאחר מכן סטטוס עם תמונה, ובמקום האחרון, סטטוס בלי תמונה או סטטוס עם קישור חיצוני.

דף מסודר ואיכותי – כולל תמונת פרופיל, תמונת קאבר, אודות, פרטי התקשרות, ביקורות חיוביות, קישור לאתר אינטרנט ועוד.

פתיחת קבוצה – אפשר לפתוח קבוצה בתחום המקצועי של העסק, ולייצר תכנים, חיבורים, שיתופי פעולה, ובעיקר למתג את העסק כמענה מקצועי.

הזמנת חברים – אפשר להזמין את החברים שלכם, אבל אם אתם באמת רוצים שהעמוד העסקי ישמש מקום לחשיפת העסק, חשוב וכדאי שלקוחות פוטנציאליים, ספקים וכל מי שקרוב לעסק מבחינה מקצועית, יהיה עוקב בעמוד.

מלייק לעוקב – אפשר בהחלט להזמין את מי שעשה לייק לפוסט כלשהו, להפוך להיות עוקב בעמוד. זוהי אסטרטגיה טובה ובהחלט רוב הסיכויים שהם יסמנו לחיוב את המעקב.

רכישת לייקים – פחות מומלץ, כי לא מדובר בקהל אמיתי שמתעניין בתוכן ובשירותים, אבל האופציה קיימת, פייסבוק כמובן לא בעד.

אם ברצונכם לבצע קידום ברשתות חברתיות כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע אשר הפייסבוק הוא המגרש הביתי שלהם. כאלו אשר יכולים להראות לכם תוצאות וקבלות עבור עסקים שלקחו על עצמם לקדם את העמוד העסקי. כמה לייקים היו בהתחלה? כמה יש היום? כמה פעמים בשבוע או בחודש יש פרסומים של העסק? מה מידת מעורבות הגולשים בפרסומים של העסק?

הפייסבוק הינו כלי אפקטיבי שיכול לסייע לכם לחשוף את העסק, לפרסם אותו, לשגשג אותו, ומומלץ לקחת בחשבון את כל הכלים שהפייסבוק מציע על מנת לעשות זאת, מלבד בעמוד העסקי, כגון קידום ממומן, פרסום בקבוצות, פרסום אורגני, פתיחת קבוצה ותפעולה, ועוד קידום ברשתות חברתיות 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.