חוות דעת שלילית בעסק

קידום אתרים לעסקים[ 

חוות דעת שלילית בעסק

 

אם יש לכם עסק אשר מפורסם באינטרנט, לצד ביקורות חיוביות ותומכות, סביר להניח כי חוות דעת שלילית בעסק, קיימת גם אצלכם. כיצד מתמודדים עימה ומה אפשר לעשות בנושא?

 

כיצד מתמודדים עם חוות דעת שלילית בעסק?

לעיתים, מתחרים של העסק שלכם יכולים לנסות לטרפד את העסק באמצעות השארת תגובות שליליות. ברוב המקרים לא יהיו ראיות רציניות אלא סתם התלהמות חסרת בסיס. יש כאלו העושים זאת בלי להיות מתחרים, תתפלאו, פשוט אנשים שאוהבים ללכלך ברשת. ישנה כמובן האפשרות לתגובה שלילית של לקוח שנפגע, אבל ברוב המקרים, אלא אם כן מדובר בעסק שממש לא יודע איך לתפקד, חוות דעת שלילית בעסק, היא תוצאה של אקט שיווקי כלשהו ורצון לפגוע בעסק.

 

אז מה עושים?

 

מניעת תגובות – טכנית, אפשר למנוע השארת תגובות, מה שעשוי להיות הדרך הקלה ביותר להתמודד עם הבעיה, אבל התוצאות עשויות לפגוע בעסק לא פחות. אנשים מסתמכים על קריאת חוות דעת וביקורות, עסק ללא חוות דעת וללא ביקורות, מייצר חוסר אמינות. אגב, בגוגל מיי ביזנס, שהא בהחלט כלי חשוב לפרסום העסק, אי אפשר להימנע מחוות דעת, ואם עסק רוצה להיפטר מביקורת שלילית, עליו למחוק את כל הפרסום והעלות פרסום חדש של העסק.

 

הסרת תגובות – ניתן למחוק תגובות פוגעניות, אבל קחו בחשבון שגולשים עלולים לזעום אף יותר, אם יגלו שמחקתם תגובות שלהם. כדאי לחשוב טוב לפני שעושים את הצעד הזה.

 

מענה לתגובות – אפשר בהחלט לספק מענה לתגובות שליליות ולהתייחס אליהן באופן ענייני כמובן. לבקש מכותב התגובה עוד מידע, לענות עניינית על מה שכתב, להציע פיצוי ללקוח או לעמוד על שלכם במידה ואתם בטוחים שמנסים לתפוס עליכם טרמפ.. היתרון המצוין של מענה לתגובות הוא ששאר הגולשים יראו את ההתייחסות שלכם, את לקיחת האחריות שלכם, וזה בהחלט יכול להרשים ולתרום.

 

בכל מקרה, אם אינכם בטוחים מה כדאי לכם לעשות ואיך כדאי לכם לפעול על מנת לטפל בתגובות שליליות, ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולטפל בנושא במקצועיות, ענייניות, ובעיקר לא לקחת ללב.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *