מחיקת תוצאות מגוגל

 

מחיקת תוצאות מגוגל 

 

בעידן הדיגיטלי, הרשת היא בעיקר זו שקובעת איך עסק נראה, מה התדמית שלו, ולעיתים נרשם מידע לא חיובי ברשת, אשר עשוי להזיק לעסק. במשך השנים האחרונות, הצטברו מספר כלים אשר יכולים לסייע בנושא מחיקת תוצאות בגוגל. הפעולות נחלקות לפעולות שנעשות על מנת לדחוק תוצאות שליליות, ולפעולות שנעשות על מנת להגביר תוצאות חיוביות. הנה מספר דוגמאות:

 

מחיקת תוצאות בגוגל – מה ניתן לעשות?

 

פנייה באמצעות עורך דין לאתר שבו מופיעות התוצאות השליליות – אם יש תגובה שלילית על העסק באתר כלשהו, ניתן לפנות באמצעות עורך דין ולבקש להסיר את התגובה השלילית. כל תחום לשון הרע ושיימינג הוא תחום שאף אחד לא רוצה להתעסק איתו, ובאמצעות עורך דין, יש סיכוי טוב שזה יצליח.

 

פנייה לגוגל – כשמדובר בפרטים שליליים על אדם כלשהו או על עסק, בהחלט אפשר לפנות לגוגל, ולבקש להסיר את המידע. גוגל מבקשים סימוכין, וזה לא מסתיים בבקשה, אבל יש סיכוי טוב שזה יצליח.

 

העלאת תוצאות חיוביות בגוגל – מה ניתן לעשות?

 

אחת הדרכים לדחוק תוצאות שליליות ממנוע החיפוש, היא באמצעות העלאת תכנים חדשים לאתרים מובילים שהדירוג שלהם בגוגל גבוה, והם יכולים "לעקוף" את התוצאות השליליות למטה.

 

קישורים – תוצאות חיוביות של העסק באתרים חזקים במנוע החיפוש, בהחלט יכולות לעזור למוניטין החיובי של העסק. אפשר להבליט אותן ולעזור לעסק באמצעות קישור לאתרים המובילים האלו.

 

פרופילים ברשתות חברתיות – חשבון של העסק בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר, בהחלט יסייעו לתוצאות חיוביות של העסק, בכך שהקישור לחשבונות הללו מתפרסם למעלה בגוגל, כיוון שמדובר בעסקים מובילים. פרופילים ברשתות האלו יכולים לדחוק למטה תוצאות שליליות, על ידי תחזוק העמודים ברשתות החברתיות.

 

תוכן איכותי – העלאת תוכן איכותי באתר המוביל של העסק, יכולה להעלות את האתר למעלה במעלה מנוע החיפוש, ולדחוק תוצאות שליליות למטה. ככל שהתוכן איכותי, רלוונטי ומעניין יותר, כך משך השהייה באתר של הגולשים גדול יותר, וכתוצאה מכך, הדירוג בגוגל גם כן נהיה גבוה יותר.

 

אם ברצונכם להסיר תוצאות שליליות מגוגל, ישנם אנשי מקצוע מנוסים לכך, אשר יכולים לסייע לכם לעשות זאת במקצועיות ובמהירות.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *