מחיר ניהול דף עסקי

ניהול דף עסקי

מחיר ניהול דף עסקי 

אנשי עסקים רבים מעדיפים להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע בתחומים רבים בעולם הדיגיטל, אחד מהם הוא קידום ברשתות חברתיות . על מנת להבין מחיר ניהול דף עסקי, ננסה לפני כן להבין מה השירות הזה כולל.

ניהול דף פייסבוק עסקי – מה זה כולל?

 

בניית אסטרטגיה לעמוד – מי קהל היעד? מה תחומי העניין של קהל היעד? מה המיתוג של העסק שחשוב להעביר בפרסום, ועוד.

המחיר הינו משתנה לפי כמות העבודה הצריכה להתבצע בפועל 

פרסום פוסטים – בחלק מהמקרים מנהל הדף כותב בעצמו, בחלק מהמקרים הוא נעזר בכותב תוכן. יש כמה סוגי פוסטים – שיווקיים, מקצועיים, תמונות, סיפורים. מנהל הדף ביחד עם בעל העסק קובעים כמה פוסטים יפורסמו בשבוע.

גרפיקה בפוסטים – פוסטים עם תמונות בהחלט נראים טוב יותר, ובאחריות מנהל הדף להעלות פוסטים צבעוניים עם תמונות אטרקטיביות, לאחר שבחר מאתרים מורשים.

שירות לקוחות – מענה מהיר במסנג'ר של הדף העסקי. מידת המהירות במענה נמדדת על ידי פייסבוק והם מציינים תוך כמה זמן בערך העסק הזה עונה בד"כ, וזה כמובן משקף את מקצועיות העסק.

פעילות אורגנית בקבוצות –  מעבר לדף העסקי יש פעילות בקבוצות רלוונטיות, בה ניתן לתת מענה מקצועי, תדמיתי ולהשיג שיתופי פעולה ונראות ברשת. חשוב מאוד.

ניהול קמפיינים של קידום ממומן – גם אם איש מקצוע מתחום הקידום הממומן אחראי על העלאת קמפיינים, הוא בעצם משמש זרוע מבצעת של מנהל העמוד העסקי, שחולש על הכל וכמובן לוקח חלק ואחריות גם על קמפיינים של קידום ממומן.

אופטימיזציה מתמדת לעמוד – מנהל מקצועי יבצע שיפור מתמיד של נראות העמוד, התכנים שלו, התמונות, וינהל אינטראקציה חיה עם המבקרים.

ניהול עמוס עסקי בפייסבוק ברמה מקצועית, בהחלט דורש לא מעט כישורים ויכולות, וחשוב לבחור איש מקצוע מנוסה, מקצועי, אמין. חשוב לציין כי ישנם נותני שירותים רבים עם מחיר ניהול דף עסקי נמוך, אך כמו שניחשתם, גם התוצאות נמוכות.על מנת לבצע קידום ברשתות חברתיות  חשוב לראות עמודים נוספים שמנהל איש המקצוע, לראות תוצרים בשטח, תנועה, כמות עוקבים שגדלה, מעורבות בקבוצות, הצלחת קמפיינים, ובהתאם לכך להשוות מחירים עם אנשי מקצוע חברים ועם חברים ומכרים מהתחום.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *