מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח 

 

מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון והמהותי ביותר על מנת להצליח לבצע בהצלחה קידום של האתר, קידום ממומן (בתשלום) וקידום אורגני (התקדמות טבעית במעלה מנוע החיפוש). זהו החלק הקריטי ביותר להצלחת כל התהליך, ואם לא נבצע חלק זה כמו שצריך, נפספס את כל הקידום. התוצאה הסופית היא טבלת אקסל אשר מציגה את מילות המפתח הרלוונטיות, ואת נפח החיפוש הממוצע בחודש, לכל ביטוי.

 

את מילות המפתח הרלוונטיות, מטמיעים בתוכן כתוב, מה שמסייע לאתר להתקדם מעלה במנוע החיפוש. לדוגמא, עסק של עורך דין מתמחה בדיני משפחה, גר בנתניה. מחקר מילות המפתח ברוב המקרים, ככל הנראה יעלה את הביטויים הבאים כרלוונטיים ומשפיעים: עורך דין משפחה בנתניה, עורך דין גירושין בנתניה, עו"ד גירושין בשרון, עו"ד גירושין מקצועי, ועוד.

 

מה זה מחקר מילות מפתח מקצועי?

 

  • התאמה אישית לעסק ולאתר
  • התאמה אישית לתקציב הלקוח
  • מתייחס לתחרות של העסק
  • דינמי בהתאם לשוק

 

מהם הכלים למחקר איכותי?

  • מתכנן מילות המפתח של גוגל – כלי מרכזי שמסייע למקדם לקבל המון מידע.
  • השלמה אוטומטית של גוגל – ההשלמה האוטומטית של גוגל נותנת לנו המון מידע לגבי מה גולשים מחפשים. היא לא נותנת אינדיקציה לגבי הנפח של החיפושים, אבל בהחלט פותחת את הראש לרעיונות.
  • AHREFS – כלי מצוין שמאפשר לראות את מספר הלחיצות הכולל בעמודי התוצאות של כל מילת מפתח.
  • SEMRUSH – כלי מצוין שמנתח את המתחרים ולומד מהם.
  • גוגל טרנדס – הטרנדים של גוגל עוסקים במחקר מגמות בחיפוש. המטרה שלו היא לא להציג ביטויים ספציפיים, אלא לתת תמונה גדולה יותר, וזה בהחלט חשוב.

 

 

מחקר מילות מפתח הוא כלי מרכזי לקידום האתר, העמוד, והוא נעשה על ידי אנשי מקצוע בלבד, אשר מעורים בכל הטכניקות, הכלים והחידושים בתחום זה. מומלץ לבעלי העסק כן להבין את ההתנהלות הבסיסית של עולם הקידום, וכיצד אפשר לקדם את האתר באופן אורגני וממומן, על ידי מילות החיפוש, מכיוון שכל מעורבות מקצועית של בעל העסק אשר מבקש ללמוד יותר על העסק ולהתמקצע, בוודאי תסייע להצלחת העסק.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.