מילון מונחים SEO

מילון מונחים  SEO

 

מילון מונחים SEO מסייע לכם להבין טוב יותר את העולם של קידום אתרים, ובכך – לקדם את העסק שלכם! בואו נצא לדרך:

 

אלגוריתם – קוד שלפיו פועל יישום מסוים. מנוע החיפוש של גוגל משתמש במגוון עצום של אלגוריתמים על מנת להציג לגולש את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורו. חלק מהאלגוריתמים של גוגל לקידום אתר ידועים, כגון מהירות טעינה, משך שהייה באתר, וחלקם סודיים ביותר.

 

אנליטיקס – ניתוח הנתונים באתר על מנת לשפר אותו, לדוגמא אחוז גולשים נוטשים, משך ביקור ממוצע של גולשים, העמודים הנצפים ביותר ועוד. על ידי ניתוח הנתונים אנו יכולים ללמוד המון על התנועה באתר ולשפר כמובן.

 

אנקור טקסט – טקסט העוגן, הטקסט שעוזר לגולשים ולמנועי החיפוש להבין לאן הוא מוביל.

 

מידת סמכותיות – גוגל משתמש במספר פרמטרים על מתנ לקבוע את מידת הסמכותיות של אתר מסוים, כלומר עד כמה הוא מהימן, אמין, ובהתאם לכך מיקום הדירוג שלו.

 

אחוז נטישה – מה אחוז הגולשים שנכנסו לאתר ויצאו ממנו מבלי לעבור לעמוד נוסף. חשוב להבין את אחוז הנטישה כי זה יכול להצביע על בעיה טכנית באתר.

 

קישורים שבורים – קישור שמוביל לשום מקום, במקום לעמוד שאמור להוביל אליו. חשוב מאוד להימנע ככל שניתן מקישורים שבורים באתר.

 

המרה – פעולה אקטיבית כלשהי שביצע הגולש והוגדרה על ידי המפרסם או בעל העסק, כיעד רצוי להגיע אליו. למשל רכישת מוצר, הרשמה לתפוצה, מילוי טופס יצירת קשר ועוד.

 

אינדקס – מאגר נתונים של מנוע החיפוש אשר מציג כל דף בכל אתר שנסרק, על מנת להגיע אליו במהירות.

 

מילת מפתח – מילה או ביטוי שמשמש את הקידום האורגני והממומן על מנת לקדם את העסק. מילות המפתח נבחרות בהתאם למחקר מילות מפתח. מילון מונחים SEO מבלי הסבר על מהי מילת מפתח, אינו מילון מקצועי.

 

מהירות טעינת העמוד – הזמן שלוקח לעמוד להיטען עד שהוא עולה. זהו אלגוריתם רב משמעות בגוגל.

 

משך השהייה באתר – הזמן שגולש נמצא באתר. משך שהייה קצר מדי באתר, בעצם מראה לגוגל שהאתר המסוים לא אטרקטיבי, לא רלוונטי, והסיכוי לקדם אותו במעלה מנוע החיפוש אינו גבוה.

 

תוכן – אחד הכלים המרכזיים לקידום העסק הוא תוכן. תוכן כתוב במגוון סגנונות.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.