ניהול קמפיינים בדיגיטל

איך מבצעים ניהול קמפיינים בדיגיטל?

 

קמפיין הוא מסע פרסום אשר רץ על כמה כיוונים ויעדים. למשל, חברת קוקה קולה יכולה לצאת בקמפיין של משקה חדש, הקמפיין ייראה בטלוויזיה, ברדיו, ברשתות החברתיות וכו'. כלומר, קמפיין מפרסם ומשווק מוצר מסוים במספר כלים.

 

מה זה ניהול קמפיינים בדיגיטל?

מרבית הפרסום והשיווק כיום מתבצעת בעולם הדיגיטאלי, כלומר ברחבי האינטרנט. קמפיינים בדיגיטל הם בעצם פרסומים במספר אופקים וערוצים, כאשר ניהול הקמפיינים הוא חלק הארי אשר מתייחס לעשייה מקצועית וחכמה, ושילוב מספר קמפיינים להצלחה מיטבית.

 

 

סוגי קמפיינים נפוצים

אלו סוגי הקמפיינים הנפוצים ביותר:

 

קידום ממומן של אתר בגוגל – באמצעות הופעת מודעה בתוצאות הראשונות

קידום ממומן של מוצר כלשהו ברשתות החברתיות – באמצעות מודעה פרסומית.

קידום אורגני של אתר בגוגל – באמצעות העלאת תוכן רלוונטי לקידום האתר.

פרסום ברשתות חברתיות – באמצעות עמוד עסקי, קבוצות ועוד.

פרסום באתרים מובילי דעה – באמצעות מאמרים וכתבות.

 

ניהול קמפיינים בדיגיטל – בהצלחה

ניהול מוצלח לוקח בחשבון את כל הזירות לפרסום ושיווק, ואת הסינרגיה הנדרשת ביניהן ובין הקמפיינים השונים, על מנת שהגולש יוכל לראות מוצר מסוים או שירות מסוים, בכמה ערוצים שונים. לדוגמא, קמפיין פרסומי בגוגל תורם לתנועה של לקוחות שמחפשים מוצר שלכם, הקהל נכנס לאתר וניתן "לסמן" אותו ולעקוב אחריו למשל ברשתות חברתיות, עם מודעות שמתאימות להתנהגות של אותו קהל.

 

השלב הבא הוא ייצוא של המוצרים למנועי החיפוש ולרשתות החברתיות, עבור הלקוחות אשר צפו במוצרים מסוימים, עם תמונה, מחיר, תנאי שילוח וכל מה שנדרש על מנת לבצע את הרכישה.

ניתן לבצע כמובן קמפיינים מורכבים ברמה גבוהה הרבה יותר, ולקשר בין אתרים, רשתות חברתיות ומערכות שונות, בשיטות מעמיקות ומקצועיות יותר.

 

ההמלצה שלנו היא לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום ניהול קמפיינים בעולם הדיגיטאלי, על מנת להגיע למקסום כמה שיותר איכותי של המוצר, האתר, העסק. ניהול קמפיינים מסתכל מלמעלה על כל התמונה, ובונה מערכת חכמה ומקצועית, שיכולה בהחלט להניב פירות מצוינים לעסק. להריץ קמפיין אחד סביר להניח שגם אתם יכולים, אבל לנהל מספר קמפיינים במקביל, זו בהחלט עבודת אמנת שדורשת ידע ומקצועיות ברמה גבוהה.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.