סוכנות לשיווק דיגטלי

סוכנות שיווק דיגיטלי 

 

סוכנות שיווק דיגיטלי היא סוכנות שמספקת שירותי שיווק דיגיטלי. הסוכנות פועלת במספר ערוצים אינטרנטיים, על מנת לעודד את הגולשים, הלקוחות הפוטנציאליים, לפנות לעסק אותו מייצגת הסוכנות, ולהפוך להיות לקוחות משתלמים ומרוצים!

 

כיצד תבחרו סוכנות שיווק דיגיטלי?

ישנם מספר פרמטרים שכדאי לבחון לפני שסוגרים עסקה עם סוכנות כזו. שימו לב:

 

ותק וניסיון בעולם הדיגיטל – כמה זמן הסוכנות הזו קיימת? עד כמה היא מכירה את עולם הפרסום והשיווק באינטרנט? האם יש לה לקוחות נוספים? האם יש לה דוגמאות לעבודות שביצעה, על מנת שתוכלו להתרשם?

 

להישאר און ליין – קצב גדילת הפיצ'רים, האפשרויות, האתרים, החדשות בעולם הדיגיטל היא עצומה. סוכנות מקצועית חייבת להיות בעניינים ולשלוט בכל הפלטפורמות החדשות, ובכל האמצעים הקיימים לשיווק. לא צריך שתאם תשלטו בכל אלו, אך בהחלט חשוב שהסוכנות תשלוט.

 

יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא – עד כמה הסוכנות שאתם עתידים לבחור בה חושבת באופן יצירתי, לא תבניתי ומחוץ לקופסא? עד כמה אתם מתחברים לרעיונות האלו?

 

פילוח מדויק – אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא נכון וחכם הוא להצליח להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים למוצר מסוים או לשירות מסוים. סוכנות מקצועית בהחלט צריכה שתהיה לה את היכולת המקצועית לבצע את הפילוח הזה כמה שיותר מדויק.

 

חיבור אישי – בסופו של יום ובתחילתו, עיקר העניין הוא חיבור אישי בין אנשים. אם נפגשתם עם סוכנות שיש עליה המלצות מכאן ועד יפן, אבל אתם לא מרגישים שיש חיבור, זרימה, ומה שאתם מכוונים אליו לא מגיע לצד השני, זה בסדר, לא צריך בכוח. מה שחשוב הוא שתרגישו שהצד השני, הסוכנות, מבינה את המוצר שלכם, רואה אותו, רואה אתכם ויודעת להתחבר אליו ואליכם, באופן שגורם לכם נוחות וביטחון.

 

מה ההבדל בין סוכנות שיווק למשרד פרסום?

לפני עידן האינטרנט, משרדי פרסום היו עיקר הדבר באמצעותם עסקים יכלו לקדם את עצמם בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות, זוכרים? במשך הזמן, ככל שהפרסום והשיווק עברו לאינטרנט, משרדי הפרסום המסורתיים ירדו מקדמת הבמה, וכיום נותרו משרדי פרסום מובילים אשר חלק מהפרסום שלהם מוקדש לדיגיטל, כלומר, הם משלבים אמצעי פרסום ושיווק נוספים.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.