קבוצות בפייסבוק

 

קבוצות בפייסבוק     

 

קבוצות בפייסבוק הן כלי נפלא ונהדר, בו אפשר להיעזר על מנת שלווק, לפרסם, לחשוף את העסק, לייצר לידים ולמתג את העסק כנותן שירות מקצועי. בואו נעמיק באפשרויות שאפשר להשיג:

 

חשיפה ופרסום – האפשרות הבסיסית ביותר, ניתנת בקבוצות רבות, רק שחשוב לשים לב מתי ניתן לפרסם. ברוב הקבוצות ניתן לפרסם בימים מסוימים, כדאי להקפיד על כך אם אתם רוצים להישאר בקבוצה. המלצה נוספת היא לא לפרסם את אותו פרסום כל הזמן, אחרת בפעם השלישית כבר לא ישימו לב אליכם יותר. השתדלו להיות קצרים, עניינים, תמונה כמובן תמיד מוסיפה, ולדבר בהתאם לקבוצה בה אתם מפרסמים, חשוב מאוד.

 

הצעת שירותים בעקיפין – אם קהל היעד שלכן הוא נשים בגיל 40 פלוס, לדוגמא, ואתם מספקים שירותים של רפואה אלטרנטיבית למשל, או נעלי נוחות, תמיד תוכלו להגיב בפרופיל הפרטי שלכם ולהמליץ על המוצרים. הבעיה היא שאנשים רבים מתייחסים לכך כפרסומת, וגם במקרה הזה יש לנהוג בזהירות ובעדינות. מה שמקובל במקרים כאלו הוא לנהוג בשקיפות ולציין 'גילוי נאות', ובמקרה הזה, זה הרבה פעמים ייתפס הרבה יותר אמין, מאשר מישהו שמנסה לפרסם את עצמו ואת העסק שלו בעקיפין.

 

מתן חוות דעת מקצועית – אם אתם מורים לפסנתר וחברים בקבוצה של פסנתרנים, ומישהו שואל שאלה לגבי פסנתר מסוים שהוא רוצה לקנות, חוות הדעת שלכם בהחלט יכולה להביא עימה ליד מצוין. אם אתם מורים לנהיגה לדוגמא, וחברים בקבוצה של תלמידי נהיגה, תוכלו בהחלט לענות על שאלות, ולפרסם את השירותים שלכם בעקיפין. חשוב לנהוג במקצועיות, בענייניות, לא לדחוף את עצמכם או את העסק, רק לתת חוות דעת, השאר כבר יקרה מעצמו.

 

נוכחות ברשת – סופר חשוב ומסייע להעלות את דירוג העסק בגוגל. בין אם אתם מפרסמים את עצמכם באמצעות קבוצות בפייסבוק, נותנים מענה מקצועי או רק אומרים "איזה יופי" כתגובה על פוסט של מישהו, זה תמיד מסייע להגברת הנוכחות שלכם ברשת. כמובן שמומלץ שהכל ייעשה במידה, בטוב טעם, וגם נוכחות יותר מדי מוגברת ברשת, עשויה להרים גבה ולהעלות את השאלה "אין לו מה לעשות?" שמירה על איזון מחויבת, כמו תמיד, בכל.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.