קידום אינטרנטי

קידום אינטרנטי

 

קידום אינטרנטי מתייחס לקידום האתר בגוגל. הצלחת האתר תלויה בעיקר בקידום שלו. הקידום מתייחס לקידום במעלה מנוע החיפוש של גוגל. קידום אינטרנטי או קידום אתרים, מתייחס לפעולות שיש לבצע על מנת לשפר את מיקום האתר ולדרג אותו גבוה יותר במנוע החיפוש, על מנת שייחשף לכמה שיותר גולשים, הרי כמה מאיתנו מסתכלים על העמוד השני בגוגל? שני הערוצים העיקריים לקידום הם קידום אורגני וקידום ממומן.

 

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני (SEO) מתייחס לקידום האתר בגוגל באופן אורגני, כלומר ללא תשלום לגוגל על קידום האתר, אלא קידומו באופן טבעי באמצעות שימוש במילות מפתח נכונות, תוכן איכותי, קישורים רלוונטיים, וחוויית משתמש כללית – חיובית. קידום אורגני מתאים להתקדמות בקצב יציב אך איטי יותר מהממומן.

 

בפועל זה נראה כך: מקדם האתר, איש המקצוע, עורך חקר מילות מפתח ובודק מה הביטויים המובילים בתחום מסוים, מה נפחי החיפוש החודשיים, מה מידת התחרות לגבי ביטויים מסוימים. יכול להיות לדוגמא ביטוי עם שיעור חיפוש גבוה, אבל גם התחרות גבוהה עבור אותו ביטוי. השאיפה היא להצליח למצוא ביטויים פופולאריים עם שיעורי תחרת נמוכים.

 

לאחר שהמקדם סיים לערוך מחקר מילות מפתח ובידיו רשימה של כל המילים והביטויים, אפשר להכין תוכנית לכתיבת תוכן אשר מותאם לקידום אורגני של האתר. חשוב להתמיד בהעלאת תוכן באופן רציף וקבוע, על מנת להגיע לתוצאות בקידום האורגני.

 

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן הוא קידום בתשלום לגוגל או לרשת החברתית, על מנת לפרסם את האתר או העמוד. היתרון של קידום ממומן הוא תוצאות מהירות ותשלום ברוב המקרים רק כאשר גולשים יקליקו על המודעה שלכם.

 

בפועל זה נראה כך: העלאת פוסט מסוים בפייסבוק למשל, של מוצר שרוצים להגדיל מכירות עבורו, הגדרתו כקמפיין ממומן, הגדרת תקציב לקמפיין, משך הקמפיין, וכל הקלקה של גולש על הקמפיין, משולמת לפייסבוק.

 

קידום מקצועי

שתי השייטות דורשות עשייה מקצועית ומעמיקה, מומלץ להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע עבור קידום ממומן וקידום אורגני, במיוחד בשלבים הראשונים של העסק, אך לא פחות גם בשלבים המתקדמים.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.