קידום אתר תדמיתי

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

קידום אתר תדמיתי

 

אתר תדמיתי הוא אתר שתפקידו להציג עסק, איש מקצוע, חברה, באופן תדמיתי. הוא שונה מאתר מסחרי ומכירתי, בכך שאינו מכיל מוצרים לרכישה, אלא מהווה כרטיס ביקור אינטרנטי.

 

קידום אתר תדמיתי הוא תהליך חשוב וקריטי, על מנת שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש ויהיה אפשר להגיע אליו.

 

קידום אתר תדמיתי – תחומים חשובים לתשומת לב:

 

נראות האתר

חשוב מאוד שהאתר ייראה טוב מאוד, אטרקטיבי, מושקע, רציני. שימו לב שגם ההתאמה לטלפון הנייד צריכה להיראות לא פחות ממצוינת, אחרת זה בהחלט משפיע לשלילה על תדמית האתר, ופספסנו את המטרה בגדול!

 

תוכן באתר

מרבית עבודת קידום האתר נעשית על ידי התוכן. באתרי תדמית בעיקרון אין המון עמודי תוכן ראשיים. בדרך כלל זה מסתכם בדף הבית, אודות, שירותים, המלצות לקוחות וכו'. על מנת לקדם את האתר מעלה, חשוב להוסיף עמודי תוכן מקצועי, אפשר להוסיף אותם לבלוג, שהוא חלק מהאתר.

 

עמודי התכנים האלו לא רק מקדמים את האתר, אלא גם מציגים את העסק באופן הרבה יותר מקצועי. אם למשל משרד עורכי דין מפרסם מאמרים מקצועיים על תחום ההתמחות בו, הייתם רוצים לרפרף בהם כדי להתרשם ממידת המקצועיות שלהם, נכון? כך לגבי כל איש מקצוע. לידים רבים יכולים להגיע מעמודי המאמרים, ולא מהעמודים הראשיים של האתר.

 

השתדלו ליצור תוכן איכותי, מקורי, כזה שבאמת תורם למי שהגיע לעמוד, ולא סתם תוכן לקידום ברמה נמוכה, מכיוון שזה יקרין על העסק, לכאן או לכאן.

 

שיפור יחס המרה

על מנת להפוך את הגולשים שמגיעים לאתר ללקוחות פוטנציאליים, המטרה שלנו היא לשפר את יחס ההמרה. ברוב המקרים זה קורה דרך טופס שממלא המתעניין ובעל העסק חוזר אליו. ככל שהטופס יהיה קל לשימוש וידידותי יותר, כך אחוזי ההמרה יהיה גבוהים יותר. למשל מינימום שדות למילוי, הבלטת שדות חובה, הבלטת כפתור השליחה ועוד.

 

קידום האתר קריטי להצלחת העסק! כאשר מקימים אתר יש לקחת בחשבון כי ההקמה היא השלב הראשון, ולאחר מכן יש להשקיע באמת בכמה אופנים ובכמה ערוצים, על מנת להגיע לתוצאות במנוע החיפוש.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *