רימרקטינג

רימרקטינג

 

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר מסוים ומתעניינים בשירות או במוצר כלשהו, יוצאים מהאתר וממשיכים בחייכם, אבל כשפתחתם את הפייסבוק, קופצת פרסומת מהאתר שהרגע הייתם בו? לא, זה לא חוש שישי, זה בדיוק מה שנקרא רימרקטינג.

 

רימרקטינג הוא כלי חכם מאוד אשר פותח בשנים האחרונות, ותפקידו לעזור להשאיר את המוצר, השירות, המותג, בתודעה של הגולש, לאחר שיצא מהאתר. אחוז בודד של כניסות לאתר מומר ללידים, ולכן אנו נעזרים ברי מרקטינג, על מנת להחזיר את הגולשים לאתר, ולהגדיל את כמות הכניסות החוזרות לאתר, וכך, להגדיל את סיכויי המכירות.

 

איך עושים את זה?

ישנן כמה דרכים להפעיל את הכלי המצוין והחכם הזה. זה יכול להיות באמצעות באנרים שתציבו באתרים שהלקוחות שלכם מבקרים בהם, או בכ מקום אחר ברחבי הרשת, שעובד עם גוגל..  הכלי הזה יכול להיות טקסט או תמונה, ותפקידו לגרום ללקוח הפוטנציאלי לשוב לאתר.

 

טכנית, הכלי הזה עובד באמצעות הצגת "עוגיות" / קוקיז במחשב או בטלפון של הגולשים אשר מגיעים לאתר שלכם, הנתונים האלו נשמרים במכשיר כ-60 יום ויכולים לספק נתונים לגבי איך הגיעו הגולשים, מתי הם גולשים, היכן עוד הם גולשים וכו'.

 

תוכן רלוונטי

פרמטר חשוב להצלחת הרימרקטינג הוא מודעות רלוונטיות לגולשים, כאלו שלא חוזרות על עצמן ולא "חופרות" לגולשים. אם אתם בוחרים לעשות קמפיין באמצעות שימוש בכלי זה, כדאי לשקול להציע הנחה מיוחדת לגולשים שחוזרים, או אקט שיווקי כלשהו, שיגרום להם לשוב לאתר ולבצע פעולה.

 

מדוע אתם חייבים את כלי הרימרקטינג?

תוכלו לדעת מי ביקר באתר שלכם, לעקוב אחר הגולשים שביקרו, ולנדנד להם בעדינות על מנת שישובו לאתר. זהו כלי מתוחכם שמציע לגולש את מהוצר או השירות שבו הוא התעניין, ומשאיר את האתר / העמוד בתודעת הגולש, גם לאחר שיצא מהאתר.

 

על מנת להוציא לפועל את השימוש בכלי הזה, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע אשר יודעים לעשות את העבודה כמו שצריך. אף אחד לא אוהב לקבל את ההרגשה שעוקבים אחריו, או שמנדנדים לו לקנות מוצר מסוים, ולכן חשוב לא להתפשר בנושא זה ולבצע את הקמפיין עם אנשי מקצוע מנוסים.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.