שיווק באינסטגרם

Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on facebook

קידום-אתרים-בגוגל

שיווק באינסטגרם – פרסום יעיל שמניב תוצאו מרשימות

מומחים רבים ברשת האינטרנט, תמיד נמצאים בחיפוש מתמיד אחר כללים ואפשרויות חדשות של קידום וכן, שיווק באינסטגרם. אתר טוב, יהיה חייב להיות שיווקי ולא רק כזה שיהיה מעוצב טוב מהבחינה הגרפית. תחום זה של שיווק הינו תחום נרחב והרבה אנשי מקצוע בתחום זה עסוקים שעות רבות. המטרה של שיווק בתי העסק השונים באמצעות האינטרנט הינה ברורה, להגיע לעמודים הראשונים ברשת, בכדי להביא יותר לקוחות שהם מרכז העסק בכדי שיוכל להתקיים. דרשות פעולות רבות על מנת להצליח בשיווק ופרסום כל בית עסק, במיוחד אם הוא נפתח לא מזמן. התחרות היא רבה ואסטרטגיות שונות, יכולות לסייע רבות בשיווק ומיתוג של בית העסק שלכם.

מי אינו משווק היום את בית העסק שלו באמצעות האינסטגרם?

בגלל שהיום אנו נמצאים בעידן הדיגיטלי, כאשר רובנו נמצאים מול המחשב או מחפשים מידע גם מהטלפון החכם, קידום אתרים  הינו הפתרון היעיל ביותר לשיווק בתי העסק השונים . יש לבצע מחקר של מתחרים בשוק, מי קהל היעד ומהם היעדים שאנו מעוניינים להגיע אליהם. גם תקציב הפרסום והשיווק הינו חשוב ויש לחשב היטב את הוצאות בכדי למצוא את הדרך היעילה ביותר לשווק את העסק באמצעות רשת האינטרנט. יש לגרום לחשיפה רבה של גולשים ולעלות מעלה בעמודי גוגל על פי שיטות שיווק שונות שיסייעו לכל עסק להתפרסם ולהיות משווק נכון. 

שיווק באינסטגרם יעיל וזול בהרבה משיטות שיווק אחרות

עד לפני שהכרנו את העידן הדיגיטלי ואת האינטרנט בכלל, היינו מפרסמים באמצעות המדיה, אשר כללה פרסום בעיתון, פרסום בטלוויזיה וברדיו או באמצעות שלטי חוצות. כל אלה עלו הרבה יותר  מאשר קידום אתרים בגוגל , אשר הפך להיות יעיל בהרבה משאר שיטות השיווק. כולנו מחפשים היום מידע, בעלי מקצוע, מוצרים או חנויות שונות באמצעות רשת האינטרנט, מה שמצריך שיווק בשיטה זו שהוא חשוף להרבה יותר אנשים והוא כמובן ישתלם לנו כבעלי העסקים הרבה יותר מהבחינה הכספית. 

יש למצוא מבין חברות קידום ושיווק עסקים ברשת, את החברה שתהיה היעילה ביותר עבורכם. יש לבצע סקר שוק ולמצוא כמה שיותר מידע לגבי שיווק ופרסום באינסטגרם. חברת אורגניק קידום אתרים, הינה אחת מהחברות המובילות בשיווק ופרסום בתי עסק באמצעות הרשת. באורגניק משווקים אתכם בכל דרך כגון: שיווק בגוגל, בטוויטר, בפייסבוק ועוד אסטרטגיות יעילות שרק הביאו לתוצאות טובות.

שיווק באינטרנט- כך ידעו שאתם קיימים

שיווק באינטרנט- וההשפעה שלו על תנועת הגולשים

רוב מנהלי השיווק, מבינים את חשיבותה של תנועת הגולשים, אך מעט מבינים מהו יחס ההמרה. אתר טוב ומקצועי, הוא זה שיגרום להמרה נכונה של גולשים ללקוחות ויזכה בתמורה חיובית לאורך זמן. זה החלק החשוב של שיווק באינטרנט, יש לעשות שימוש בתמונות, טקסטים וגרפיקה, על מנת להניע את הגולש לביצוע פעולה. יש לגרום לתוכן באתר ולכותרות של מאמרים למשוך את הגולשים. 

תהליך פרסומי ברשת, חושף את בית העסק לקהל יעד רב. גם עסקים קטנים רואים את ההבדל של שיווק ברשת, כאשר הם מגדילים את התקציב השיווקי באמצעות האינטרנט בכל חודש. עלות השיווק ברשת לעסקים קטנים, עשויה לעלות כמה אלפי שקלים, מה שמראה כי ישנם לקוחות חדשים והכמות גדלה, מה שמאפשר הוצאות גבוהות יותר על שיווק באינטרנט. עוד דרך טובה לשיווק ברשת, הינה באמצעות פתיחת דף עסקי בפייסבוק שהוא דף אינטרנט לכל דבר, כאשר מקדמי האתרים משתמשים באסטרטגיה שיווקית נוספת זו.

שיווק של עסקים באינטרנט חוסכת הוצאות רבות על משרדי פרסום

ישנן דרכים להוזיל את הפרסום של בתי העסק פעולה של קידום אתרים אורגני למשל תגרום לתנועת גולשים ולפניות לבית העסק באמצעות שיווק באינסטגרם אשר יתבצע בדרך המקצועית והנכונה. בישראל, קיים מספר רב של משרדי קידום ושיווק עסקים ברשת. חברות ידועות שכבר פועלות שנים בתחום, יעשו כל שביכולתן לגרום לבתי העסק שמפרסמים באמצעותם, להגיע לעמודים הראשונים בגוגל. בעבר, השיווק ברשת, התבצע על פי תשלום לפי כמות הגולשים שנכנסה לאתר. היום, קיימים שלושה ערוצים עיקריים לפרסום שיהיה בעלות לא גבוהה שהם" פרסום בגוגל, בפייסבוק, וביוטיוב. 

אז אם כבר שיווק באינסטגרם באיזו חברה כדאי לבחור?

זו שאלה טובה, ראשית האם יש לכם עסק קטן? או עסק גדול? אם אתם בעלי עסק שנחשב לקטן עד בינוני, ישנן חברות המתמחות בתחום של שיווק באינטרנט לעסקים קטנים עד בינוניים. חברת אורגניק קידום אתרים, נחשבת לאחת המובילות, כאשר היא פועלת באסטרטגיות שיווקיות שהן מן המובילות וכל זאת על פי העדכונים האחרונים של גוגל.

 שיווק באינטרנט- טיפים יעילים

 

האינטרנט הינו מרחב עצום וכל מי שמעוניין להיראות ולפרסם את בית העסק שלו יוכל לבצע שיווק באינטרנט שיהיה יעיל, רק באמצעות חברה  לשיווק וקידום אתרים שיש לה ניסיון מוכח של שנים בקידום אתרים. ניתן למשל לשווק גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות כגון בפייסבוק שתופס תאוצה בשנים האחרונות. חברה מקצועית שעוסקת בשיווק ופרסום עסקים יודעת "לירות בכל הכיוונים", על מנת להוציא את התוצאות המאקסי מליות בפרסום. ראשית יש למצוא נכון את קהל היעד, באמצעות חתך גילאים, מין, התעניינות במוצרים או שירותים וכן הלאה. אנשי שיווק אתרים עושים ימים כלילות, על מנת להביא את לקוחותיהם לעמודים הראשונים בגוגל, כך שיוכלו לקצור רווחים באמצעות שיווק מסוג זה ברשת.

שימו לב לגבי סוג החברה שעמה אתם חותמים לשיווק העסק שלכם באינטרנט

בגלל שקיימות היום חברות רבות שעוסקות בתחום שיווק באינטרנט, כדאי כי תתחילו לבצע סינון ולהגיע לחברות המוכרות והמקצועיות, באמצעות המלצות של קולגות, או אנשים שאתם מכירים אשר כבר הגיעו לתוצאות שיווק מרשימות באמצעות חברה זו או אחרת. קמפיין השיווק של העסק שלכם, חייב להתבצע בחוכמה, למשל להתחיל את שיווק העסק שלכם, באמצעות קידום ממומן ואז כאשר הוא מגיע לעמודים הראשונים בגוגל, יש להמשיך בקידום אורגני, מה שיוזיל את עלות השיווק אך ישמור את העסק שלכם על אש קטנה.

יש לכתוב מידע יעיל ואמין באמצעות כתיבה שיווקית שתגרום לעסק להתקדם טוב ומהר יותר. היות וגוגל אוהב תוכן איכותי, מומלץ למלא בתוכן יעיל, מעניין ומתומצת את האתר שלכם, מה שיביא לכם יותר לקוחות.

שיטות השיווק השונות הקיימות ברשת 

ניתן למצוא אסטרטגיות שיווק באינטרנט רבות ושונות, כמו למשל באמצעות קידום אתרים, ניוזלטר, רשתו חברתיות או בלוגים. יש לבצע סקר שוק בין החברות המוכרות לשיווק וקידום אתרים, כך שתוכלו להתרשם מתיק העבודות של החברה ומהשיחה הראשונה שלכם עם חברות אלה. מומלץ לא למהר לחתום עם חברת שיווק ופרסום באינטרנט הראשונה שתיפגשו ולברר על כוד 3 חברות לפחות לפני שתחליטו. חברת אורגניק קידום אתרים, הינה אחת החברות המוכרות לקידום וישווק של עסקים בתחומים השונים. שיטות האסטרטגיה השיווקית של אורגניק הן ייחודיות והתוצאות כבר ניכרות בקרב בעלי עסקים רבים בתחומים השונים.

שיווק באינסטגרם  למינוף העסקים

 

אין היום בעל עסק, אשר אינו משתמש בכלים פרסומיים כמו שיווק באינטרנט. עידן האינטרנט, גרם לעסקים רבים להעלות את הפוטנציאל שלהם באמצעות שיווק יעיל זה. היום אנו כבר נמצאים בעידן הדיגיטלי. מדובר על שיטת שיווק זולה בהרבה מאשר שאר שיטות השיווק, כמו פרסום במדיה, שילוט חוצות ועוד. באמצעות הענקת מידע לגולש כגון מאמרים שיווקיים ומאמרי מידע, נין יהיה להגיע למקומות הראשונים בגוגל על פי חיפוש מילות מפתח שבאמצעותן ניתן יהיה להגיע לנותני שירות כגון בעלי מקצוע,  עורכי דין, רופאים, רכישת מוצרים ועוד. מדובר על רשת, אשר עובדת ללא הפסקה, היות וגולשים רבים יושבים בכל מיני שעות ביום ובלילה, כאשר הם מעוניינים   למצוא מידע, שירות או אפילו לרכוש מוצרים באמצעות אתרים מקוונים.

כל עסק היום נעזר בשיטות השיווק באינטרנט

 

אם פעם היו שואלים אותך לגבי כרטיס הביקור שלך, היום כבר שואלים אותך אם יש לך אתר באינטרנט כי העובדות מדברות  בעד עצמן- אם אתה לא שם אתה לא קיים. כל בעלי העסקים יודעים כי הם חייבים לעמוד בדרישות ובתחרות הגדולה שכולה סובבת סביב האינטרנט כי כאמור, אנו נמצאים בעידן הדיגיטלי שהדבר הבולט בו, הינו שיווק באינטרנט, אשר ממנף עסקים רבים וממתג אותם באמצעות שיווק וקידום נכון ברשת. יש לפנות לחברת קידום ושיווק אתרים שיש לה ניסיון רב שנים ולבקש לראות את תיק העבודות שלה, אילו עסקים היא שיווקה וקידמה, כך שיהיה לכם את הרושם הנכון לגבי חברת קידום ושיווק שתוכל לסייע לכם רבות בשיווק בית העסק שלכם.

התמצאות במרחב הגדול באינטרנט לשיווק מוצלח

 

אם סברתם כי שיווק באינטרנט זה אינו נושא מורכב, אז טעות בידכם, היות שמדובר על התמצאות במרחב הגדול כמו הבנה לגבי צרכי הלקוח לשיווק ומיתוג בית העסק שלו. יש לאמץ את ההבנה בתחום זה, על מנת שתוכלו לדבר עם מקדם האתרים שלכם שהוא זה שישווק אתכם ברשת והשפה ביניכם תהיה ברורה.  אחת מהחברות הידועות לשיווק וקידום האינטרנט הינה חברת אורגניק קידום אתרים, הקיימת שנים בשוק ומבינה את הצרכים של כל בעל עסק על מנת להתאים לו את תכנית השיווק המתאימה לו למיתוג העסק.

שיווק שימתג אתכם נכון- שיווק באינטרנט

מי אינו יודע כי אחד הכלים החשובים שיש לעשות בהם שימוש הינו שיווק באינטרנט. למשל באנרים, שיווק ברשתות החברתיות, ניוזלטר ועוד. יש לבצע את כל השיטות המקובלות ולמצוא פתרונות יצירתיים יותר לשיווק נכון של העסק ברשת. ניתן למצוא גם חנויות מקוונות, כאשר בעלי העסקים נהנים מרווחים גבוהים, כי גם כאשר הם לא נמצאים בבית העסק  הוא ממשיך למכור.  גם חנויות מקוונות, יש להן שיטת שיווק אשר מגבירה את המכירות כגון מבצעים שונים ואטרקטיביים. ישנם מחקרים דמוגרפיים שמבצעים אנשי מקצוע של שיווק העסקים באמצעות האינטרנט שרק באמצעות שיטות ואסטרטגיות מקצועיות ניתן יהיה למתג את בית העסק.

העברת מסרים נכונים לגולשים לקידום ומכירות 

חברות המתמחות בנושא שיווק באינטרנט, יודעות כיצד להעביר נכון מסרים, אם באמצעות בלוגים, פוסטים קידומיים ברשתות החברתיות וכמובן באמצעות תוכן שיווקי מעניין ומתומצת שיקלע בדיוק למטרה. מאמרים מעניינים בתחום של המוצר או השירות שברצונכם לשווק ידגישו את יתרונות המוצר או השירות. גם באמצעות גלריית תמונות, ווידאו, יעשו את עבודת השיווק בדרך הנכונה והמקצועית ביותר. גם אופטימיזציה נכונה, חקר מילות מפתח, בדיקת המתחרים יוכלו לגרום לחברות שמשווקות עסקים באמצעות הרשת לגרום לבית העסק, להיות במקומות הראשונים בגוגל וכל זאת, באמצעות קמפיין פרסומי יעיל.

כל חברת שיווק וקידום אתרים, מעוניינת כי העסק שאותו היא משווקת, יהיה בתודעתם של הגולשים, מה שיגרום למיתוג נכון של העסק.

להסביר בדרך הנכונה  מה מייחד אתכם מהמתחרים

זה אחד הדברים החשובים של כל בית עסק. הרי התחרות בין בעלי העסקים באותו התחום היא רבה ולכן, אחת מהשיטות הידועות של שיווק באינטרנט, היא לשכנע את הגולשים מדוע המוצר או השירות שלכם הוא אטרקטיבי יותר מאשר של חברות אחרות.  החיים של כולנו היום, מנוהלים עי המחשב או הטלפון החכם, מה שמאפשר נגישות לאתרים השונים וקבלת מידע יעיל. כדאי לחפש חברת קידום ושיווק אתרים כמו אורגניק, אשר עוסקת כבר שנים רבות בתחום ומקדמת בעלי עסקים רבים בהצלחה רבה. השיטות שנוקטת החברה לשיווק ומיתוג, שונות ומביאות לתוצאות מוכחות. 

הדרך שבה תשיגו יותר לקוחות – שיווק באינטרנט

 

אם תנסו לשווק לקהל היעד של ילדים ונוער, תגלו כי התקציב של שיווק  מסוג זה, יהיה גבוה מאוד. חשבו על שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, בקולנוע ועוד. מדובר על סכום של 6 ספרות! המדיה הפרסומית תמיד הייתה יקרה ושטחי פרסום עולים הון תועפות. פרסום הוא תחום יקר ואפילו אחד היקרים וזוהי נחלתן של חברות ידועות ומצליחות. היום זה קצת שונה, היות והאינטרנט הינו כלי השיווק הטוב ביותר לכן הדרך הטובה ביותר לפרסם עסק הינה באמצעות אתר ולהמשיך עם שיווק באינטרנט. האמת היא שהיום קשה לדבר על שיווק של עסקים באינטרנט, מבלי להזכיר את הכלים והערוצים החזקים כגון כתיבה שיווקית באמצעות בלוג, שיווק באמצעות תכנים בפורומים,בטוקבקים, ברשתות החברתיות ועוד.

שיווק  ברשת באמצעות פרסום ממומן 

 

האינטרנט כפי שאנו מבחינים, הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. אנו מחפשים ברשת בעלי מקצוע, חנויות וכל מיני נותני שירותים. באמצעות פרסום ממומן, ניתן יהיה להגיע מהר במקומות הראשונים בגוגל שהיא אסטרטגיה ידועה של שיווק באינטרנט. יש להעניק לגולשים את כל המידע לגבי המוצר או השירות שאתם מספקים, כמו למשל מידע עליו באמצעות מאמרי מידע, מה שיעניק לגולש עניין ורצון לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. חובה לפנות לערוצים נוספים כמובן כמו רשתות חברתיות, גוגל אדוורדס  ופלטפורמות נוספות של פרסום.

שיטה נוספת שהוכיחה את עצמה בתחום שיווק ברשת, הינה שיווק באמצעות דוא"ל, מדובר על אחד מהכלים החזקים ביותר של כל משווק באינטרנט.

למצוא את המומחים בשיווק אינטרנטי

 

על מנת להצליח ולשווק את בית העסק שלכם באמצעות שיווק באינטרנט, יש למצוא את החברות שכבר עוסקות שנים בתחום. חברת אורגניק קידום אתרם, הינה חברה שעוסקת מזה שנים בפרסום ושיווק ברשת באמצעות אסטרטגיות שונות לקידום אתרים אם בגוגל, ברשתות החברתיות, בבלוגים ושיטות יצירתיות נוספות שרק הביאו לתוצאות הרצויות לבעלי העסקים. תוכלו לקבוע פגישה ולהתרשם מעבודות שנעשו בתחום שיווק נכון ברשת ולקבל הצעת מחיר שתתאים לתקציב הפרסומי שלכם. תוכלו להתייעץ ולהבין מה הדרך הנכונה ביותר על מנת שהעסק שלכם ישווק נכון ויביא לקוחו חדשים שהם לב ליבו של כל בית עסק.

שיווק באינטרנט בדרכים מקצועיות

ברשת, ישנן הרבה עליות ומורדות, ישנם אתרים שכבר זכו להיות במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל ונפלו. גם טכנולוגיות שונות בתחום שיווק באינטרנט פותחו ולאחר מכן פשוט נעלמו. הדבר החשוב ביותר עבור כל מקדם אתרים, הינו לשווק ולמתג נכון את אתר בעל העסק ולדאוג לשמור תמיד על מיקום מכובד בדפים הראשונים של ענק מנועי החיפוש- גוגל. ישנה כמות אדירה של גולשים באמצעות מנוע החיפוש גוגל והכמות מוערכת כשני מיליארד גולשים ביום . תמיד אחד מהגולשים הללו, מחפש משהו. גוגל הינו רובוט והוא פשוט יכול לנחש עבור הגולשים איזה אתר יהיה הרלוונטי ביותר בתחום החיפוש.

לגרום לתנועת גולשים לאתר שלכם

זה אחד הדברים החשובים של חברות קידום אתרים שמטרתן היא להצליח לשווק נכון את האתר שאותו הם מקדמים.  ההשפעה והחוכמה של שיווק באינטרנט, הינו לגרום ליותר תנועת גולשים שהם הקונים הפוטנציאליים של בית העסק. יש לדבוק במטרה ולעשות שימוש בשיטות שונות ויעילות שרק יקדמו גבוה יותר את האתר. יש לפנות למישורים נוספים ברשת, כמו רשתות חברתיות שהפכו להיות כלי שיווקי יעיל מאין כמוהו. באמצעות קישורים לאתר, תוכן שיווקי, קידומי ואינפורמטיבי, כזה שימשוך את הגולשים לקרוא את המאמר שמוטמע באתר לגבי המוצר או השירות שאתם משווקים, יגרום לגולש לשהות זמן רב יותר באתר, מה שיגרום לאתר לעלות מעלה בדפים הראשונים של  גוגל.

גוגל אוהב תכנים איכותיים

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על שיווק באינטרנט הינם התכנים. חוקי גוגל הם ברורים כמו האיסור על שימוש במילות מפתח רבות, כי אם בצפיפות הנכונה על פי כמות המילים בתוכן. הדרך להצלחה של שיווק העסקים השונים ברשת תלויה בתכנים ובחוקים השונים לקידום ושיווק נכון של האתר. ככל שהאתר יהיה מלא יותר בתכנים איכותיים כך גוגל יאהב יותר את האתר ויקדם אותו.

רק חברות קידום ושיווק אתרים באמצעות האינטרנט, תוכלנה לקדם  נכון את האתר  שלכם. שיווק נכון ברשת, מתחיל בחברה  מקצועית לקידום ושיווק אתרים ברשת חברת אורגניק קידום אתרים, הינה חברה מקצועית העוסקת שנים בתחום. לחברה יש הרבה לקוחות מרוצים ותוצאות מוכחות.

שיווק באינסטגרם

הרשתות החברתיות השתלטו על העולם בעשור האחרון, וקשה כבר לחשוב על התקופה שבהן פייסבוק ואינסטגרם לא היו חלק מחיינו. הרשתות הללו הפכו להיות חלק אינטגרלי מחייהם של אנשים, ולמרות שהן התחילו בתור כלי לחלוק מידע ותמונות עם חברים, הן הפכו גם לכלי שיווקי חזק שחברות קטנות וגדולות משתמשות בו כדי להוציא את שמן החוצה.

אינסטגרם במיוחד הפכה לכלי שיווקי ייחודי היות והפלטפורמה שלה שונה בתכלית מזו של פייסבוק. כיום עסקים הפונים לקהל צעיר חייבים בנוכחות באינסטגרם, כאשר יש מספר דרכי שיווק חכמות ויעילות במיוחד שניתן להשתמש בהן כדי להגדיל את מאגר הלקוחות ולהשאיר לקוחות נוכחיים.

לפני הכל, מה זה בדיוק אינסטגרם?

מרבית האנשים יודעים באופן כללי מה זה אינסטגרם, אך כאשר נכנסים לעובי הקורה, מבינים שיש ברשת החברתית הזו הרבה יותר ממה שנראה לעין. אינסטגרם, אשר הושקה לראשונה בשנת 2010, היא רשת המאפשרת להעלות אליה תמונות וסרטונים קצרים הנחשפים לקהל הרחב או לחברים של בעלי החשבונות ברשת הזו (בהתאם להגדרות הפרטיות).

כדי להפוך תמונות למושכות יותר לעין, אינסטגרם פיתחה פילטרים ייחודיים היוצרים אימג'ים שלא ניתן היה ליצור בקלות בעבר. בנוסף, לפני מספר שנים נוסף לאינסטגרם פיצ'ר של סטורי – סרטונים של חצי דקה שניתן לשדר למשך 24 שעות לפני שהם נמחקים. הטלוויזיה של אינסטגרם גם היא פיצ'ר חדש המאפשר לבעלי חשבונות פופולריים או חשבונות הנמצאים בדרכם לאינסטגרם ליצור תכניות של עד שעה ולהעלות תכנים ארוכים יותר מסרטונים וסטוריז.

כאשר מעלים תמונות וסרטונים לאינסטגרם ("פוסטים"), ניתן לחלוק אותם עם אנשים באמצעות רשתות חברתיות אחרות ואפילו דרך המייל. כדי להגדיל את החשיפה של פוסטים, ניתן לתייג אותם עם ההאשטאג הנודע המסומן באמצעות סולמית, ולכתוב מילים שמשתמשי אינסטגרם מחפשים או מילים פופולריות שיופיעו בחיפושים ברחבי הרשת החברתית.

לפני כשנה, אינסטגרם חצתה את רף המיליארד והפכה לאפליקציית התמונות הפופולרית ביותר ברחבי העולם עם למעלה מ-3.5 מיליון משתמשים רשומים במדינתנו הקטנה. הפופולריות ההולכת וגוברת של אינסטגרם הפכה אותה לכלי שיווקי שהוא לא רק יעיל, אלא גם חיוני.

מי משתמש באינסטגרם?

נתוני השימוש באינסטגרם מציגים מספר מגמות מעניינות שיש להן חשיבות אדירה מבחינת משווקים. באופן מפתיע, נשים וגברים משתמשים ברשת החברתית הזו באופן שווה, כלומר כמחצית ממשתמשי האינסטגרם ברחבי העולם הם נשים והמחצית השנייה היא גברים. אותה מגמה מתקיימת גם בישראל, עם נטייה קלה לכיוון רוב נשי.

71% ממשתמשי האינסטגרם ברחבי העולם הם מתחת לגיל 35, כאשר משתמשים מעל גיל 25 מבלים באפליקציה כ-24 דקות ביום לעומת 32 דקות של משתמשים מתחת לגיל 25. בשנת 2016 דווח כי משתמשי אינסטגרם עשו "לייק" 4.2 מיליארד פעמים ביום, ומאז המספר הזה רק הלך וגדל.

הסטוריז באינסטגרם עשו מהפיכה לא קטנה, וכיום עולים כחצי מיליארד סטוריז של אנשים ברחבי העולם, לעומת 300 מיליון בשנת 2017.

מבחינת המשווקים באפליקציה, יש כיום למעלה מ-25 מיליון חשבונות עסקיים באינסטגרם ולמעלה מ-80% ממשתמשי האינסטגרם עוקבים אחר פרופיל עסקי אחד לפחות. בנוסף, 60% ממשתמשי הרשת החברתית הזו מחפשים ומגלים מוצרים חדשים בעצמם כאשר הם נכנסים לאינסטגרם. לאור הנתונים הללו, אין ספק כי שיווק באינסטגרם הוא כלי חיוני, בייחוד עבור עסקים שרוצים להגיע לפלחי אוכלוסייה של צעירים עד גיל 35.

למה להשתמש בשיווק באינסטגרם?

העובדה שלאינסטגרם יש מיליוני עוקבים בישראל היא לא הסיבה היחידה שמומלץ ואפילו הכרחי לפרסם ולשווק מוצרים ברשת הזו; ראשית כל, היא ידידותית למובייל; כיום צעירים לא עוזבים את ביתם בלי טלפון חכם או טאבלט על מנת שיוכלו להעביר את הזמן באפליקציות ואתרים שונים, כולל אינסטגרם. לכן, שיווק באינסגרם הופך עסקים להיות ידידותיים למובייל ולקבל חשיפה אצל צעירים שמחפשים תכנים ויזואליים להסתכל עליהם.

מלבד זאת, צעירים בין 18-35, אשר מהווים את רוב המשתמשים של אינסטגרם, הם קניינים דומיננטיים ופלח אוכלוסייה נחשק בקרב משווקים מכל התחומים, ולכן חשוב לשווק להם בפלטופרמה נגישה שהם נחשפים אליה באופן תדיר. העובדה שפלח האוכלוסייה הזה גם עושה הרבה קניות אונליין הופכת את אינסטגרם לכלי שיווקי חיוני שניתן להעלות אליו קישורים לאתרים של בתי עסק ולעמודי קניות שונים.

ואם כל זה לא מספיק, אינסטגרם הפכה להיות לא רק כלי שיווקי יעיל, אלא כלי המאפשר נתח ולפלח אוכלוסיו באמצעות אינטראקציה עם פייסבוק; לפייסבוק נוספו כלים חיוניים המאפשרים למפרסמים לפלח ולפנות את קהלי יעד לפי מין, גיל, איזור גיאוגרפי, ומאפיינים נוספים. באמצעות פרסום מדויק המופנה לקהל היעד שלכם, אתם יכולים לבצע מחקר שוק ולהעלות פרסומים וקישורים לקניות תוך זמן קצר ובכך לחסוך טרחה וכסף לא מעטים.

כיצד לפרסם באינסטגרם?

עכשיו לאחר שהכרתם את אינסטגרם קצת יותר טוב, הגיע הזמן לגלות כיצד להשתמש בפלטפורמה הייחודית הזו כדי לשווק עסקים. באמצעות מספר שיטות שיווק חכמות ומוכחות באינסטגרם, תוכלו להגיע אל קהל היעד שלכם ולהניע אותו לרכוש את המוצרים והשירותים שלכם:

צרו פרופיל עסקי מוצלח ומושך

כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם, אתם צריכים שה"מסגרת" של חשבון האינסטגרם שלכם תיבנה בצורה אופטימלית. כדי לעשות זאת, ערכו את הביו של העמוד העסקי, העלו תמונה ראשית איכותית ומושכת, וחברו את הפרופיל שלכם לאתר של חברתכם. כאשר המסגרת הזו מוכנה, תוכלו להמשיך לבצע את שאר הפעולות הנחוצות לפרסום באינסטגרם. אולם, זכרו שמדובר באפליקציה דינמית, כך שתצטרכו לרענן את המסגרת של העמוד העסקי שלכם מדי פעם כדי שתמשיך למשוך את קהל היעד שלכם.

בצעו מחקר האשטגים

כן כן, ממש כך – כדי שחשבון האינסטגרם העסקי שלכם יצליח, אתם חייבים לחקור ולראות אילו תגיות (האשטגים) הן הכי פופולריות אצל עסקים מהסוג שלכם. אנשים רבים כיום מחפשים האשטאגים ומתחילים לעקוב אחר חשבונות בעקבותיהם, כך שמדובר במחקר נחוץ. כיצד תעשו זאת? תחילה, אתם יכולים לעקוב אחר עמודים עסקיים של עסקים שדומים לשלכם ולראות באילו תגיות הם משתמשים. בנוסף, מומלץ גם להיכנס לחשבונות של משפיעני רשת (אנשים עם חשבונות אינסטגרם פופולריים שאינם עסקיים) שנמצאים בנישה של העסק שלכם ובדקו באילו תגיות הם משתמשים. רשמו את כל המילים שמצאתם וכך תוכלו להשתמש בהן כאשר תעלו פוסטים, תמונות, וסרטונים.

הוסיפו תגיות בהערות של פוסטים

בעלי עסקים רבים משתמשים בתגיות (האשטאגז) מתחת לפוסטים שלהם, ולעתים הם כותבים יותר מדי מהם, מה שלא נראה טוב לעין וגם מדיף מנואשות. כדי שעמוד האינסטגרם שלכם והפוסטים שאתם מעלים ייראו אסתטיים, נעימים לעין, ומושכים, כתבו מספר מועט של תגיות מתחת לפוסטים והוסיפו האשטאגים נוספים בהערה הראשונה בפוסט. החשיפה שלכם תהיה זהה לחשיפה שתקבלו עם תגיות שתרשמו מתחת לפוסט עצמו, אבל הרושם שתותירו יהיה הרבה יותר חיובי בשיטה הזו.

העלו תכנים באופן רציף

אינסטגרם הוא כמו כביש מהיר של תכנים חזותיים – עולים בו פוסטים רבים מדי רגע שמתחלפים בפוסטים חדשים. לכן, על מנת להישאר רלוונטיים באוטוסטרדה של אינסטגרם, חשוב להעלות לחשבון העסקי שלכם פוסטים באופן עקבי וקבוע. חשוב שתעלו תכנים באופן שיותיר את המותג שלכם רלוונטי, אך לא תעלו יותר מדי תכנים שיגרמו לעוקבים שלכם לא לעמוד בקצב. בנושא הזה, אחת השאלות הנשאלות ביותר היא כמה פעמים ביום להעלות פוסטים. התשובה לכך היא שאין מספר אחיד עבור כמות הפוסטים שבתי עסק צריכים להעלות לעמודים שלהם; מה שמתאים לעסק אחד לאו דווקא יתאים לעסק אחר. כדי להחליט מה התדירות שבה אתם צריכים להעלות פוסטים, עשו ניסוי וטעיה עד שתגיעו למספר הקסם.

השתמשו בשיתופי פעולה עם משפיעני רשת

כיום ישנם משפיעני רשת שיש להם יכולת לסחוף אחריהם עשרות אלפי עוקבים שסומכים על ההמלצות שלהם. בעלי עסקים עם עמודים עסקיים באינסטגרם יכולים למנף את יכולת השפעה של אותם שמות גדולים באפליקציה כדי לשווק את עצמם בצורה יעילה במיוחד. כאשר אתם מעלים קמפיינים חדשים או מעוניינים לקדם מוצרים קיימים, פנו אל משפיעני רשת בנוגע לשיתופי פעולה. בקשו מאותם משפיענים שיצטלמו עם המוצרים שלכם בפוסטים רגילים, סטוריז, וסרטונים, ושימליצו על מה שאתם מעוניינים לקדם. תוכלו גם לספק להם את התגיות הרצויות (האשטאגז). חשוב גם שתשאלו כיצד שיתופי פעולה מסוגים שונים מתומחרים כדי שתעמדו בתקציב הפרסום שלכם. הכינו טבלה עם שמות וקישורים לחשבונות של המשפיענים שפניתם אליהם ותעדו את המחיר שהם מבקשים כדי שתהיה לכם רשימה מסודרת על תמחורים של שיתופי פעולה שונים.

בקשו מהעוקבים שלכם שיגיבו על הפוסטים שלכם

כאשר עוקבים לוחצים פעמיים על תמונה, היא מקבלת לייק ובכך יכולה להיחשף לקהל גדול יותר. לכן, חשוב שתבקשו מהעוקבים שלכם שיגיבו על הפוסטים שאתם מעלים עם הדעה שלהם ואפילו טוב יותר – עם דאבל קליק. ככל שפוסטים מקבלים יותר "לייקים", יותר אנשים ייחשפו אליו בזכות האלגוריתם של אינסטגרם שמציג פוסטים פופולריים בפני קהלים גדולים יותר.

הריצו מודעות פרסומיות

השילוב והאינטראקציה בין פייסבוק ואינסטגרם מאפשרת להשתמש בכלי ניתוח האוכלוסייה של פייסבוק כדי לייצר פרסומים מצליחים באינסטגרם. כדי להגיע לקהל היעד שלכם, השתמשו ב-Facebook Ads Manager שיגלה לכם מי מעוניין במוצר שלכם, באילו אזורים הוא גר, מה הגיל של קהל היעד שלכם, ועוד. לאחר שיהיה לכם את כל המידע הזה, תוכלו ליצור פרסומים מוצלחים הודות ל-Instagram advertising. הכלי החיוני הזה מאפשר ליצור מודעות פרסומיות בפורמט ריבועי או אופקי, וכן ליצור סרטונים בפורמט ריבועי או של נוף. פיצ'ר מעניין נוסף שאינסטגרם הוסיפה לאחרונה הוא הקרוסלה המאפשר ליצור "קרוסלה" של תמונות המוצבות אחת ליד השנייה כך שגולשים יוכלו לעבור בין כל התמונות אחת אחרי השנייה, ממש כמו בקרוסלה.

אל תזניחו את העלאת הסרטונים

אנשים רבים חושבים שלפוסטים של תמונות רגילות יש השפעה גדולה יותר על הקהל, אך זה לא נכון. למעשה, גולשים מגיבים פי שניים יותר על פוסטים של סרטונים מבחינת המעורבות שלהם, כך שיש לסרטונים השפעה עצומה על עסקים עם דפים עסקיים. אז, אם אתם רוצים לתפוס את תשומת לבם של העוקבים שלכם ולגרוף עוקבים נוספים, חשוב שתעלו תכנים בסרטונים ולא רק בתמונות. כדי ליצור סרטונים מוצלחים, דבקו בתוכן מהנה, כליל, וכזה שמציג את המוצר או השירות שלכם בצורה ברורה. בנוסף, חשוב שהסרטונים שתיצרו יגרמו לעוקבים לתייג חברים שעשויים לאהוב אותם גם על מנת שתוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ולהרוויח עוקבים נוספים. החשיבות של יצירת תכנים מהסוג הזה היא עצומה מפני שתוכלו לצבור עוקבים רבים מהפעולה הפשוטה של תיוג אנשים בסרטונים שאתם מעלים.

ולא לשכוח את הסטוריז

הסטוריז באינסטגרם מהווים את אחת הדרכים היעילות ביותר לשיווק בפלטפורמה הוויזואלית הזו; תחילה, הסרטונים בסטוריז עולים למשך 24 שעות בלבד, מה שעוזר ליצור אווירה של זמניות ודחיפות. כדי להעלות סטוריז מוצלחים שיהיו יעילים מבחינה שיווקית, חשוב שתשלבו בהם תוכן סטטי וגם תוכן דינמי הכולל תנועה. מלבד זאת, תוכלו להעלות טיזרים לסטוריז שלכם שירמזו על הפתעות שיגיעו בהמשך. באופן הזה, תוכלו למשוך עוקבים שימשיכו לעקוב אחרי הסיפורים שלכם וגם להשיג עוקבים חדשים שירצו לדעת מה אתם מתכננים להמשך. דרך טובה נוספת לנצל את פלטפורמת הסטוריז היא עם הופעות אורח של משפיענים ואנשים שיכולים לעזור לכם להשיג יותר עוקבים. אל תשכחו גם תיוגים בסטוריז שחשוב לשים גם אם הם יימחקו לאחר 24 שעות.

העירו על תמונות של חשבונות אחרים

כדי להישאר רלוונטיים באינסטגרם, חשוב שלא רק העוקבים שלכם יהיו באינטראקציה אתכם, אלא שגם אתם תהיו באינטראקציה עם חשבונות אחרים. לכן, אם אתם רוצים להגדיל את רמת החשיפה שלכם ולגרום לכמה שיותר אנשים להיכנס לחשבון שלכם ולעקוב אחריו, חשוב שתעשו אותו דבר עם חשבונות של אנשים ועסקים אחרים. כיום זה כבר לא מספיק לעשות "לייק" בלבד על תמונות מפני שלא ניתן לראות כך את שם החשבון שלכם בין שאר אלו שעשו לייקים. לכן, עליכם להיות פעילים יותר ולהגיב על תמונות ופוסטים של משפיענים וכן חשבונות עסקיים הדומים לשלכם או כאלו שיש להם חשיפה גדולה באינסטגרם. כתוצאה מכך, משפיענים וגם בעלי חשבונות אחרים ייחשפו לעמוד שלכם ויתחילו לעקוב אחריו.

ערכו תחרויות בחשבון שלכם

אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם את עצמכם ואת המוצרים שלכם באינסטגרם היא באמצעות עריכת תחרויות נושאות פרסים והפתעות. כאשר עורכים תחרויות מהסוג הזה, הן גורפות בדרך כלל משתתפים רבים שגם מתייגים את חברים שלהם ובכך מגדילים חשיפה של עמודים שונים. עריכה של תחרויות באינסטגרם היא פשוטה, כך שאתם לא צריכים להתאמץ הרבה כדי ליהנות מסוג החשיפה הזה. כדי לבדוק את מידת ההשפעה של תחרויות שאתם עורכים, מומלץ לשים לינק חיצוני בביו לתחרות. כיום ישנם אתרים בהם אתם יכולים לבנות עמוד וטופס של תחרות שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. באופן הזה תוכלו למשוך אליכם עוקבים חדשים, ליצור עניין סביב העמוד שלכם, וגם ללמוד מה הדרכים הטובות ביותר לערוך תחרויות בעמוד העסקי שלכם.

ותהיו עם אצבע על הדופק

שילוב של טרנדים עדכניים באינסטגרם יאפשר לכם לפרסם פוסטים מוצלחים שייקלעו לטעמו של קהל היעד שלכם. לכן, לפני שאתם מתחילים לבצע את כל הפעולות שצוינו מעלה, חשוב שתהיו מעודכנים בכל הנוגע למוצר שלכם, כיצד ניתן לשפר אותו, ומה הדרך הטובה ביותר להציג אותו באינסטגרם. הודות לכך אתם תהיו עם אצבע על הדופק בכל עת והעוקבים שלכם יהיו מודעים לכך באופן שיגרום להם להמשיך לעקוב אחריכם ולמשוך אנשים אחרים שיעקבו אחריכם גם.

עולם הרשתות החברתיות הוא חיוני בכל הנוגע לפרסום ושיווק, ועם למעלה משלושה מיליון משתמשים ישראלים באינסטגרם, אסור לוותר על הפלטפורמה הזו בכל הנוגע לשיווק. למרות שעל פניה אינסטגרם נראית כמו אפליקציה פשוטה שמציגה תמונות וסרטונים, יש בה הרבה יותר מכך. באמצעות מחקר שוק על קהל היעד של העסק שלכם, גיבוש של מותג, וחשיפה שלו באינסטגרם, תוכלו ליהנות מחשיפה גבוה במיוחד בקרב פלח האוכלוסייה שמשתמש באינסטגרם באופן תדיר ושיש לו כוח קנייה משמעותי. כדי למשוף את אותו קהל, עקבו אחר הצעדים שיעזרו לכם להפוך את אינסטגרם למקום בו תוכלו לפרסם ולשווק את העסק שלכם בצורה יעילה, גם בלי תקציב עצום.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא