שיווק בינלאומי

שיווק בינלאומי

 

שיווק בינלאומי מתייחס לכל האפיקים בהם ניתן לשווק עסק אשר פונה לשוק הבינלאומי. השאלה שחשוב לשאול היא מה יביא לעסק תנועה רלוונטית ואיכותית של לקוחות פוטנציאליים? לפניכם הצעדים המומלצים כאשר מדברים על שיווק בינלאומי, גם עבור הידע האישי שלכם, וגם על מנת לבחור את החברה המתאימה עבורכם, לביצוע השיווק בפועל.

 

  • מחקר שוק – השלב הראשון מתייחס ללמידת השוק, מחקר מתחים מעמיק ומה מאפיין את השוק.
  • בחירת אמצעי שיווק – השלב הבא מתייחס לבחירת אמצעי השיווק על מנת להשיג את התוצאות המיטביות.
  • בניית קמפיין מנצח – השלב הבא מתייחס לבניית קמפיין שמדגיש את הבידול ומבצע טרגוט כמה שיותר מדויק.
  • אנליטיקס – במיוחד כאשר מדובר בשיווק בינ"ל, נרצה לנתח את הנתונים ולהסיק מסקנות בזמן אמת.
  • אופטימיזציה חובה – בהתבסס על איכות הלידים, חשוב לבצע אופטימיזציה להמשך.

 

המטרה של שיווק בינ"ל

חשובה לזכור כי המטרה של חשיפת העסק לשיווק בינ"ל היא על מנת להשיג לקוחות בשוק הגלובלי. ניהול נכון של אפיקים שיווקיים, יכול לאפשר לחברות שונות להתקדם בשוק הבינ"ל ולחשוף את העסק במקסימום, תוך שמירה על עלויות שאפשר לעמוד בהן, מבחינת הפרסום והשיווק.

 

קידום אורגני

הסטטיסטיקות של גוגל מראות כי קרוב ל-20% מהחיפושים שגולשים מבצעים הם חיפושים מקומיים למיקום מסוים או לאיזור מסוים. כלומר, גם בהתייחסות לשוק הבין לאומי, חשוב להתייחס במדויק לרכיב הגיאוגרפי ולשווק את החברה כעסק מקומי.

 

מהירות טעינת האתר

כשמדובר באתר שחשוף לשוק בין לאומי, סביר להניח שיש בו המון תוכן בשפות שונות, מה שמשפיע על משך הטעינה שלו. גוגל לא אהובת אתרים שלוקח להם הרבה זמן להיטען, ואנשי המקצוע יודעים זאת.

 

שימוש בשפה מקומית

כאמור, על מנת להיפתח לשוק בין לאומי, חשוב לדבר בשפה המקומית ולהתאים את האתר לשפות השונות. לא רק רשמית אלא גם שפה מקומית. האנגלית של אנגליה והאנגלית של אוסטרליה, היא לא אותה אנגלית.

 

בהצלחה בשוק הבינלאומי!

חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את השוק הבין לאומי ומעורים בשיווק שלו, על מנת לוודא שהצעדים שבחרתם לעשות, אכן ימקסמו את העסק ואת השירותים שאתם מציעים!

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.