תחזוקת אתר חודשית

תחזוקת אתר חודשית 

 

אתר אינטרנט הינו מערכת אשר יש לתחזק באופן חודשי, על מנת לשמור על האתר מהיר, יעיל ותקין.

תחזוקת אתר חודשית יכולה להשתנות מאתר לאתר ועליה להיות מותאמת לאתר עצמו, אולם בגדול אפשר לומר שהתחזוקה החודשית כוללת תחזוקה שוטפת לאתר, לעיצוב ולתוספים של האתר.

חשוב מאוד לעדכן את האתר בשלושת התחומים האלו, על מנת לאפשר תקשורת וזרימה קלה ומקצועית יותר בכל התחומים הנוגעים לאתר.

 

מה השירותים הנכללים עבור תחזוקת אתר חודשית?

 

  • תחזוקת אתר טכנית שוטפת – עדכוני גרסא, גיבוי יומי, תיקון תקלות ובאגים, עדכון תוספים, ביצוע גיבויים ושחזורים, ועוד.

 

  • תמיכה טכנית ושיפור האתר – תמיכה טכנית מתייחסת לכל מה שלא עובד או תקוע באתר. חלק מהחברות מציעות גם סיוע בפיתוח ושיפור האתר כגון הוספת דפים, מוצרים, תוכן וכו'.

 

  • אחסון אתרים – חלק מהחברות אשר אחראיות על תחזוקת האתר, גם מבצעות אחסון אתרים או אחסון אתרים בענן.

 

  • אבטחה – חלק חשוב בתחזוקה החודשית הוא אבטחת האתר מפני נסיונות פריצה, ותחזוקה שוטפת של תחום אבטחת האתר, במיוחד כאשר מדובר באתר מכירתי. זה כולל ניטור תוכנות זדוניות, איתור נסיונות פריצה וטיפול בהם כמובן.

 

 

תחזוקה חודשית אצל חברה או אצל איש מקצוע עצמאי?

 

רבים שואלים את עצמם את השאלה הזו, האם כדאי להיעזר בשירותים של חברה גדולה ומקצועית עבור תחזוקת אתר, או דווקא להיעזר בשירותים של איש מקצוע עצמאי?

כאשר בוחרים בחברה, היתרון הוא בעיקר בזמינות הגבוהה, והחסרון הוא היעדר הקשר האישי ומישהו שאתה מכיר אשר מטפל באתר. הטיפול יכול לעבור מיד ליד, ממחלקה למחלקה, ואף אחד לא באמת מכיר אותך.

 

כאשר בוחרים בתחזוקה חודשית אצל איש מקצוע עצמאי, היתרון הגדול הוא ביחס האישי ותשומת הלב המקצועית (אולי יש לו 10 לקוחות, לא 300..), החיסרון יכול להיות בזמינות, מכיוון שמדובר באדם אחד ואם לדוגמא הוא חולה או נסע לחופש, ויש לך תקלה במחשב, זו בעיה. במקרה הזה, אנשי המקצוע הרציניים בתחום, אף פעם לא עובדים לבד, ותמיד דואגים לגיבוי במידה והם לא זמינים, מתוך ההבנה כי באחריותם לספק מענה מקצועי ממדרגה ראשונה.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.