איך מבצעים איפיון אתר

 

איך מבצעים איפיון אתר

בעידן המהיר בו אנו חיים, אנשים רבים כבר הבינו שהפוטנציאל העסקי הטמון באינטרנט הוא משמעותי, וממהרים להעלות אתרים חדשים, אך לא עוצרים לרגע לשאול את השאלה הקריטית להצלחה: איך מבצעים איפיון אתר. הרבה פעמים מבקשים לעשות אתר דומה לאתר שמצא חן בעיניהם, או להתחיל עם תהליך העיצוב, כאשר תהליך איפיון אתר, הוא קריטי להצלחת האתר בעתיד.

איך מבצעים איפיון אתר?

מה מטרת האתר – זו השאלה הראשונה שיש לשאול. המטרה יכולה להיות לספק מידע, להציג קטלוג לספקים, לשמש אתר תדמית או אתר מכירתי. בהתאם למטרת האתר, נבנה איפיון האתר. את תדמיתי ואתר מכירתי לא ייראו אותו הדבר. באתר תדמיתי יהיה הרבה יותר תוכן, ובאתר מכירתי, תהיה התאמה ותשומת לב רבה יותר למכירות.

מה קהל היעד של האתר – למי האתר פונה? תשובה זו תהיה מכרעת בנושא נראות האתר ועיצובו. חשוב להבין לאיזה מגדר, לאילו גילאים ועוד. אתר שמיועד לבני נוער ואתר שמיועד לנשים לקראת לידה, לא ייראה אותו הדבר.

עיצוב האתר – יש טרנדים עיצוביים, ויש את המותג עצמו, הבא לידי ביטוי באתר, וחשוב שהעיצוב ישקף את המותג. מעבר לכך, חשוב לגבש קו עיצובי ולחזור עליו באתר ומחוץ לאתר. אנשים זוכרים צבעים, מראה שמזכיר להם מותג מסוים, וזה יעזור בבניית המותג.

איפיון טכנולוגי – קוד פתוח או סגור? האם לבעל האתר יש גישה לניהול עמודים ולביצוע שינויים? האם אופטימיזציה למנועי החיפוש תתבצע על ידי איש מקצוע או על ידי בעל האתר? חשוב להכין מפה לאתר ולקחת בחשבון טקסט שיווקי מול תוכן מדיה.

אפיון שיווקי – משפיע על הניראות והעיצוב, על התוכן, על מרכיבים תכנותיים ועוד. על מנת לבנות אתר עם אופטימיזציה כמה שיותר גבוהה, יש לאפיין מילות מפתח וקישורים נוספים, ולקחת בחשבון שלא צריך למהר בתחום הזה, מכיוון שבנייה נכונה של האיפיון השיווקי, תציג בסופו של דבר אתר ברמה גבוהה יותר, איכותית יותר.

לאחר שביצענו אפייון אתר, אפשר להתחיל לבנות את האתר, תוך ליווי מול מתכנת האתר בנוגע לנראות, עיצוב, תוכן, התאמה לקידום ואופטימיזציה.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *