חייגו בקליק

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

10 שנות ניסיון ומאות אתרים מקודמים לא משאירים בנו ספק כי אנו נוכל לתת לכם את התמורה המלאה עבור העסק שלכם

שיווק ברשתות חברתיות

עם קמפיינים נכונים נוכל להמיר כמות גדולה יותר של גולשים ללקוחות משלמים

עיצוב אתרים

אנו מעצבים אתרים שיטענו בצורה מהירה יותר על מנת שנוכל לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר

קידום ביוטיוב

קידום אורגני או ממומן אנו נדאג שיראו את המוצר שלכם בכל אפיק אפשרי

קידום אתרים בגוגל

אין בעל עסק היום, אשר אינו מפורסם באמצעות אתר, במנוע החיפוש של גוגל. על מנת לקדם את האתר, יש לבצע בו קידום אתרים בגוגל. יש לבצע מספר פעולות הכרחיות, על מנת שהאתר יגיע בצורה איטית אך מבוקרת במשך הזמן לתוצאות בראשונות בדפי גוגל ואלה הן:

ניתוח והגדרת מילות מפתח רלוונטיות בנייה ופיתוח של רשת קישורים לאתר שלכם ולתכנים הרלוונטיים פיתוח ותחזוקת קישורים למדיה החברתית כגון: פייסבוק, טוויטר, לינקאדין יוטיוב ועוד.

תוכן ויצירת תוכן אפקטיבי שיפור מבנה האתר כיצד להגדיל את כמות המבקרים באתר? חשיפה יום יומית וממוקדת של האתר וכן, הגדלה משמעותית של המבקרים בו, אם כל התהליך יבוצע באופן שיהיה עקבי ויסודי, תגרום לאתר שלכם להיות בראש רשימת החיפושים. יש לתכנן ולנתח את כל מה שיוביל עבור קידום אתרים בגוגל. יש לנהל באופן רציף ולקבל דו"ח חודשי כך שתוכלו לעקוב אחר תהליך התקדמות האתר שלכם. יש לכתוב תכנים מעניינים, כך שישאירו את הגולש באתר, במיוחד אם הוא מעוניין לברר לגבי המוצר או השירות שהאתר מציע. ככל שהגולש ישהה יותר באתר, כך האתר יקודם יותר, היות וזמן השהייה חשוב אף הוא. לא פחות חשוב, הוא הפרסום ברשתות החברתיות, כך שפרסום זה אף זול יותר מגוגל אך אפקטיבי. חברות קידום אתרים מקצועיות, יודעות "לירות לכל הכיוונים" על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.

אורגניק קידום אתרים בגוגל- כך תהיו בתוצאות הראשונות בגוגל

אם גם אתם מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלכם באופן מקצועי, למקסם את הרווחים בבית העסק שלכם,  יש לפנות לחברות מוכרות ומקצועיות כמו אורגניק קידום אתרים בגוגל, אשר מתמחה בתחום קידום ממומן בגוגל. לחברה, שם ומוניטין רב ומקדמת המון חברות, תוך שמירה על החוקים של גוגל, אשר בהן היא מתעדכנת כל העת. חברה לקידום אתרים עוסקת שנים רבות בתחום קידום אתרים , תוך שימוש באסטרטגיות מנצחות לקידום האתרים של לקוחותיו על הצד הטוב ביותר. לאורגניקס קידום אתרים, יש שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, המלווים אותו מזה שנים. 

קידום אתרים בגוגל

כמו בכל עסק רציני, גם בעסק מקוון צריך להשקיע במיקוד הפנייה ללקוחות רלוונטיים. כלומר, אם אתם פונים לאנשים לא רלוונטיים לעסק שלכם, אתם למעשה מכלים את הזמן והכסף שלכם. איך תעשו את הניתור הזה? אתם לא צריכים! היום יש קידום אתרים בגוגל – אשר מסייע לכם לבד לקבוע מי הלקוחות הרלוונטיים לאתר שלכם. כלומר, על פי בדיקה של "מי מחפש מה", אפשר לדעת את הפילוח בצורה סטטיסטית ומאד ברורה. ביחס לזה אפשר לקבוע איזה אסטרטגיה של קידום אתם צריכים לאמץ לקראת הגדלת העסק המקוון שלכם. לא מבינים במה מדובר? הנה כמה מילים בנושא. 

מהו קידום אתרים בגוגל?

כדי להגיע ללקוחות הנכונים, אשר גם יכנסו, יישארו ויקנו דרך האתר שלכם – אתם צריכים קידום ממומן בגוגל.זה בעצם מסייע לסנן על פי תוצאות החיפוש, ככה שמי שחיפש משהו אמיתי שקשור אליכם, אכן ימצא אתכם, יפנה אליכם ושניכם תהיו מרוצים. כדי שלא תפנו לאנשים שלא מעוניינים, תוצאות החיפוש נעשות על פי ביטויים של 1-4 מילים, ככה שמי שמקליד "שאלה" מקבל אתכם בתור "תשובה". למשל – "מתכונים לבשר בקר", יביא תוצאה מסוימת, אשר עונה על פי קריטריונים רבים, על מה "מתכונים לבשר בקר". קידום אתרים באמצעות מנוע החיפוש-גוגלהוא מקצוע של ניסוי וטעיה, אשר נעשה בעשור האחרון לשירות משומן ומורכב שנעשה על ידי בעלי מקצוע. על מנת שתוודאו כי העבודה נעשית טוב, האתר שלכם צריך להיות מושלם בשני אספקטים עיקריים. 

· האספקט הראשון –  כשמבצעים קידום אתרים בגוגל, הינו קוד נקי ומסודר. גוגל לא אוהב קוד מלוכלך ובוודאי לא אוהב שמרמים אותו. זה אומר שהקוד צריך להיות כתוב בצורה מקצועית, לא להסתיר בתוכו כל מיני "מלכודות" ולהיות מסודר ככה שלעכבישים שלו יהיה קל להיכנס פנימה ולסרוק את האתר. אם אתם רואים למשל אתר שתחתיו יש תפריטים עם ביטויים נוספים בתוצאות החיפוש, זה אומר בדרך כלל שהוא בנוי טוב. הם נקראים SITE LINKS. 

· האספקט השני – אתר מסודר ונעים לשימוש. גוגל נותן חשיבות גדולה בדירוג שלו לשמחה של המשתמשים, ולכן אם המשתמש למשל ברח מיד מהאתר, זה אומר שהוא לא מבין כלום או שלא הגיע לתוצאה שרצה או שהשאירה אותו באתר לאורך זמן. לכן, חשוב מאד שהאתר יהיה נהיר, ברור ונעים – חזותית וממשקית. 

קידום אתרים בגוגל- אורגניק חברת קידום אתרים שתקדם אותך למקומות הראשונים

על מנת להיות מקודם נכון, יש לפנות לחברת קידום אתרים שמתמחה שנים בכל האסטרטגיות הטובות והנכונות בגוגל. חברת אורגניק, היא אחת החברות המובילות לקידום אתרים. החברה עוסקת  בקידום אתרים אורגני מזה שנים וכן, בקידום ממומן, תוך שימת דגש על חוקי גוגל. לחברת אורגניק קידום אתרים, יש לקוחות רבים שנהנים מקידום ונתח רב של לקוחות. שגורם לעסק לינות מרווחים שרק גדלים באמצעות קידום מקצועי זה.

אורגני

אופטימיזציה

ממומן

ניהול

מפות

אימות עסק

קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני או ממומן  החלטה קשה והשאלה היא במה יותר שווה להשקיע אז ככה שאין תשובה ברורה וזהו לא מדע מדוייק השילוב בין שני שיטות הקידום הינו שילוב מנצח עסק שרוצה לקבל שטף של פניות חדשות בכל יום חייב להשקיע באפיקי הפרסום העומדים לרשותו אפשר גם לעבוד בתקציבים קטנים ולא בהכרח גבוהים תהליך קידום האתרים הינו תהליך בכל זאת ואנחנו כמקדמי אתרים שואפים לכמות גדולה יותר של לידים ככל האפשר עבור העסק אותו אנו מקדמים אך חשוב לזכור כי כמות לידים אינה שווה כמות מכירות פה נכנס בעל העסק לתמונה כאשר הוא מחליט מה קורה עם הליד הנכנס ומי מטפל בו כמובן שאנשי מכירות מיומנים ומנוסים יביאו את התוצאות הטובות אך לא כל עסק יכול להרשות לעצמו סוכני מכירות חשוב לזכור כי גם לאחר שהאתר מקודם בצורה אופטימלית יש לתחזק את הקידום באופן רצוף בתוכן וביקישורים רלוונטיים לאתר ברגע שאנו מפסיקים לקדם את האתר בגוגל המתחרים שלנו אינם נחים לרגע  לכן  חשוב לא להתייאש ולראות למרחקים ארוכים אנו כבעלי עסקים חייבים לראות גם לטווח הארוך בכל הנוגע לשיווק העסק שלנו 

תוכן איכותי יביא לקידום מהיר יותר מאשר תוכן כמותי כי כבר נאמר מאות פעמים התוכן הוא המלך הלקוחות שלנו קוראים את התוכן הקיים באתר וככה מקבלים החלטה האם ליצור עימנו קשר ולבקש הצעת מחיר לכן חשוב היום יותר מתמיד להשקיע בתכנים איכותיים וברמה גבוהה אשר יניבו תוצאות קידום מרשימות כמובן שהל בגבול הטעם הטוב אם אין מה לכתוב יותר בנושא אותו אנו משווקים לא כדאי למרוח מילים סתם ללא משמעות גוגל אוהבת לקדם תוכן עבור לקוחות ולכן אנו חייבים לישמור על איזון בין האיכות והכמות ישנם כותבי תוכן רבים ברשת אך איך ניתן למצוא את הכותב הטוב ביותר עבור האתר שלנו ? אנו באורגניק עובדים עם מיטב כותבי התוכן הנמצאים בשוק ולאחר עשור של ניסיון אנחנו נוכל לספק עבור העסק שלך את התכנים ברמה הגבוהה ביותר על מנת שימירו גולשים ללקוחות משלמים קידום אתרים בגוגל הינה אומנות וחוקי המשחק משתנים כל הזמן אנו עוקבים ולומדים כל הזמן איך לשפר ולהשתפר זהו תחום דינאמי מאוד לכן מה שהיה רלוונטי אתמול יכול להיות ומחר כבר לא יהיה עוד כדאי גם לכם בכעלי עסקים להיות בעניינים על מנת לראות שחברת הקידום שמייצגת אתכם מעורה היטב בשוק קידום האתרים ואינה מספרת סיפורים אלא תוצאות מוכחות . 

קידום אתרים בגוגל

קישורים פנמיים לקידום אתרים בגוגל 

גם כאן ישנה משמעות לאיכות כנגד כמות היקשורים הפנמיים ישפרו היטב את מיקומי האתר שלנו בתוצאות החיפוש אך חשוב לדעת לעשות זאת בתבונה ובדעת על מנת לא להבגיע למצב בו יש אובר אופטימיזציה באתר אותו אנו מקדמים צריך לחלק באופן שווה את הקישורים הפנמיים בדף ולגוון את הביטויים אותם אנו מקשרים כלומר לאו דווקא רק ביוטיי מפתח אחד אלא גם ביטויי זנב ארוך  אשר יביאו גולשים נוספים אל אתרנו וללא תחרות משמעותית השיטה הזו לקידום אתרים הינה שיטה מומלצת מכיוון שלא נצטרך להשקיע משאבים רבים על מנת להתקדם בביטויים אלו אורגניק קידום אתרים מלווה מאות עסקים להצלחה ולכן הניסיון רב השנים יביא עבורכם את התוצאות המיוחלות בקידום העסק שלכם בגוגל  

קישורים חיצוניים לקידום האתר 

פה כבר מדובר בתורה שלמה וזהו אכן חלק מסובך טיפה יותר כי לקבל קישורים מאתרים רלוונטיים לעסק שלנו אינו עניין של מה בכך מה גם שיותר מידי קישורים עלולים להזיק לתהליך הקידום וגם קצב בניית הקישורים הינו משמעותי הקצב משתנה בין תחום לתחום וכמובן שבנישות תחרותיות מאוד אנו נאלץ לבנות קישורים בקצב מהיר יותר לעומת נישות שהינם פחות תחרותיות הכח המוגדר כיום לקישורים חיצוניים הינו עומד על כבערך 15 אחוז מכלל מאמצי הקידום לכן זהו פרמטר חשוב אך רק אחד מיני רבים אשר תורמים לקידום האתר בגוגל נוכל לבצע החלפות עם קולגות שלנו מהתחום היום עסקים רבים כבר מבינים כי עזרה הדדית תניב תוצאות לשני הצדדים לכן בתור חברת קידום יצרנו רשת של החלפות קישורים ענפה במיוחד אשר מקלה עלינו את עבודת הקידום יש לזכור כי לאחר המון שנות ניסוי ותהיה הגענו למצב בו אנו יכולים לומר בודאות מה עובד ומה לא לכן אם כבר מצאתם אותנו בגוגל והגעתם עד כאן צרו עימנו קשר להצעת מחיר משתלמת במיוחד  מאורגניק קידום אתרים 

קידום אתרים בגוגל

הצלחה של אתרים מכל הסוגים תלויה במספר גורמים שאחד המשמעותיים שבהם הוא אופן הקידום שלהם. במרבית המקרים, אתר נאה ונוח לגלישה לאו דווקא יהיה מצליח מפני שהוא לא מקודם בצורה הנכונה. כדי שאתר כזה או אחר יצליח לגרוף גולשים, חשוב שהם יופיעו במקומות הנכונים, ובעיקר בתוצאות החיפוש הראשונות במנועי חיפוש. כאן נכנס לתמונה הנושא של קידום אתרים בגוגל שחשוב להכיר מקרוב כדי למנף את האתר שלכם בצורה אופטימלית.

מה זה קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים הוא שם כללי לפעולות שצריך לעשות כדי לשפר את הדירוג והמיקום של אתרים במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. כאשר אנשים מקלידים מילות חיפוש מסוימות בגוגל, הם מקבלים תוצאות רבות במספר עמודים הכוללים אתרים שונים הקשורים לאותן מילים. באמצעות קידום אתרים (אורגני או ממומן) ניתן לגרום לאתרים "לטפס" בדפי החיפוש ולהגיע לתוצאות בחלק הנחשק ביותר בגוגל – העמוד הראשון.

מה זה קידום אתרים ממומן בגוגל?

קידום אתרים ממומן, כפי שהשם מרמז, הוא קידום הכרוך בתשלום לגוגל כדי שיפרסמו אתרים בעמוד הראשון במנוע החיפוש. בקידום מהסוג הזה ניתן לבחור במספר שיטות תשלום ופרסום שמעלות את הדירוג של אתרים בגוגל. ראשית, ניתן לשלם על מודעות המופיעות בגוגל (בראש דף החיפוש) –  קידום שבו משלמים עבור כל קלי (Pay Per Click). בקידום מהסוג הזה, בעלי אתרים מתחייבים לשלם לגוגל סכום מסוים בכל פעם שמישהו מקליק על המודעה שלהם.

כדי לדעת אם שיטת הפרסום הזו מתאימה לכם, יש לחשב מה התשלום הנדרש עבור כל קליק, חישוב המתבצע על ידי מערכת גוגל אדוורדס. אם תגלו שקידום באמצעות מודעות חורג מהתקציב שלכם, מומלץ שלא לבחור בקידום ממומן אלא בקידום אורגני.

היתרונות עם קידום ממומן הם שתצטרכו לשלם רק כאשר גולשים יקליקו על המודעה שלכם, תוכלו לטרגט את המודעות שלכם לקהל היעד, ולבחון האם כדאי לכם להמשיך בשיטה הזו עם קידום אתרים אורגני.

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

בניגוד לקידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization – SEO) מהווה שיטה לקידום אתרים ללא תשלום. בשיטה הזו יש לבצע מספר פעולות כדי להגיע לפוטנציאל החשיפה המלא של אתרים בגוגל, כלומר לגרום לאתרים להגיע כמה שיותר גבוה לרשימת תוצאות החיפוש בלי לשלם על כך. תוצאות החיפוש של אתרים המקודמים באופן אורגני יופיעו מתחת לרשימת האתרים שמתפרסמים בקידום ממומן.

לפי השיטה הזו, יש ליצור אתרים איכותיים שעונים על הכללים של גוגל ומכילים בתוכם את המאפיינים הנחוצים להעלאת הדירוג שלהם. בשיטת הקידום הממומן, חשוב לבנות אתרים שיש בהם את המאפיינם הבאים:

  • תוכן ממוקד ואיכותי – תוכן הכולל מאמרים ומילות מפתח שאנשים מחפשים, למשל "מזוודות טרולי". כדי לעשות זאת, חשוב לעדכן את התכנים לפי הדרישות של גוגל וליצור מאמרים איכותיים מבחינת דקדוק והגהה מפני שגוגל בוחן גם את המאפיינים הללו.
  • קישורים – אתרים צריכים לכלול קישורים חיצוניים וגם פנימיים כדי לעלות בדירוג של גוגל. אם ישנם אתרים אחרים שמפנים לאתר שלכם, חשוב להכניס את הלינקים הללו לתוך עמודי האתר שלכם, וחשוב גם שהאתר שלכם יפנה את הגולשים לאתרים רלוונטיים אחרים (אבל כמובן לא אלו שמתחרים בכם).
  • חוויית משתמש – בחוויית המשתמש נכנסים גורמים רבים, כמו זמן הטעינה של האתר, נראות האתר, האינטואיטיביות שלו, ועוד. ככל שחווית הגלישה נעימה ואיכותית יותר, כך האתר ידורג באופן אופטימלי יותר.

קידום מהסוג הזה מתאים בעיקר לאתרים עם תקציב נמוך או מעט מתחרים שישתמשו במילות מפתח זהות. לעומת קידום ממומן, שהתוצאות שלו מיידיות, קידום אתרים אורגני לוקח זמן וצריך לחכות כדי שאתרים יטפסו בראש רשימת החיפושים בשיטה הזו.

מלבד זאת, שתי השיטות דורשות לקיחה בחשבון של גורמים רבים שבעלי אתרים לא מכירים מקרוב, ולכן אנשים רבים נעזרים בחברות מקצועיות המתמחות בכל הדרישות העדכניות של גוגל ומשנות אתרים בהתאם לדרישות הללו.

קידום אתרים זה המקצוע שלנו מעל לעשור ואנו מקדמים בהצלחה עסקים רבים ברחבי העולם עם מאות אתרים שקידמנו עבור לקוחותינו אנו בטוחים כי נוכל לתת לכם את התוצאות הטובות ביותר בקידום העסק שלכם בגוגל בין אם בצורה אורגנית או בין אם דרך קמפיינים ממומנים השילוב בין ה2 מביא תוצאות חזקות אשר יניבו עבורנו לקוחות חדשים באופן קבוע ורציף גוגל כאן והם לא הולכים לשום מקום בזמן הקרוב כדאי להשקיע ולקדם את האתר על מנת שימצאו את האתר העסקי שלנו ברוב הביטויים הרלוונטיים במנוע החיפוש קידום אתרים מבוסס על ניסיון של שנים יכול להבטיח כי כל גולש שיחפש מוצר או שירות כמו שלנו יופיע לו בראש תוצאות החיפוש  התקציבים לא חייבים להיות גדולים אך חשובה ההתמדה והנחישות עם חברת השיווק על מנת לראות תוצאות אין לנו כפתור קסמים שהכל עובד בין לילה אבל יש לנו ניסיון רב של שנים אשר אותו תוכלו לנצל לטובת קידום העסק שלכם בגוגל שימו לב שישנה אפשרות גם לקידום אורגני של גוגל לעסק שלי תפעול שוטף של כרטיס העסק שלנו בגוגל יעזור מאוד במאמצי הקידום של האתר והן יביא לקוחות נוספים מאפיק השיווק הנוסף שגוגל מציעה לבעלי עסקים ללא תשלום יש לקחת בחשבון כי תחזוק שוטף של אתרי האינטרנט ודפי הרשתות החברתיות יתרום רבות לקידום האתר שלנו בגוגל הפרממטרים העיקריים לקידום אורגני ידועים וברורים תוכן שמתעדכן בצורה שוטפת באתר  שיפור זמני הטעינה באתר עצמו ובשרת יניבו תוצאות נפלאות במאמצי הקידום פרמטר נוסף לקידום הינו קישורים אל האתר וקישורים בתוך האתר כמובן שבצורה מבוקרת ובאופן לא מוגזם על מנת שגוגל לא יראה את פעולות הקידום בצורה אגרסיבית נשמח לקדם עבורכם את העסק בגוגל זהו המקצוע שלנו מעל לעשור ואנו עושים זאת באהבה גדולה ובתחושת שליחות מעבר לתשלום אותו אנו דורשים אנחנו נעשה הכל על מנת שהאתר שלכם יתקדם באופן קבוע ושישאר לאורך זמן בתוצאות הראשונות אורגניק קידום אתרים בגוגל 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code