צרו קשר

מהירות טעינת אתר

מהירות אתר

הצלחה של אתרים ובלוגים תלויה בגורמים רבים שחלקם הגדול, כמו מהירות אתר, נמצא בשליטתם של אלו המקימים אותם. אולם, כישלון של אתרים ובלוגים רבים תלוי באותם גורמי הצלחה שחשוב לבצע אותם במדויק כדי להטות את הכף האופן חיובי. מהירות אתר היא בהחלט אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על קידום אתרים בגוגל , וחשוב להכיר את המונח הזה, כיצד הוא משפיע על אתרים, וכיצד ניתן לשפר אותו.

מהי מהירות אתר?

מהירות אתר היא המהירות שבה אתר נטען כאשר מישהו מקליד באופן ידני את כתובת ה-URL שלה, או מקליק על קישור לכתובת אינטרנט מסוימת. ממוצע הטעינה של אתרים בתעשיות שונות הוא 8.66 שניות, אך ההמלצה היא שמהירות אתר לא תעלה על 2-3 שניות.

מדוע? מפני שגולשים שצריכים לחכות לטעינה של אתרים במשך יותר מפרק הזמן הזה יוצאים מהאתר בסופו של דבר. כתוצאה מכך, אתרים רבים, ובמיוחד אלו התלויים בכמות גולשים גדולה להצלחתם, עלולים להיכשל ולזכות במעט מאוד ביקורים. כדי לשפר את המצב, חשוב לבצע אופטימיזציה של מהירות אתר ולגרום לכך שאתרים והדפים השונים שבתוכם ייטענו לאחר 2-3 שניות לכל היותר.

למי מהירות אתר רלוונטית?

מהירות אתר רלוונטית עבור כל תעשייה, עסק, ובעל אתר התלויים בחשיפה לגולשים ולכניסה של גולשים רבים לאתרים שלהם. אתרים העוסקים במכירות ופרסום של מוצרים שונים צריכים להיות מהירים במיוחד כדי לדרבן גולשים להישאר בהם ולבחון את המוצרים והשירותים השונים שהם משווקים.

גם בעלי בלוגים צריכים שהבלוג שלהם יהיה מהיר, כלומר יהיה מאוחסן באתר שנטען במהרה. כיום בלוגים מסוימים פותחים את הדלת לעולם העסקים והפרסום, ואלו שרוצים להצליח בתחומים הללו צריכים שהבלוג שלהם יהיה מהיר. כלומר, מאמרים, תמונות, סרטונים, ותכנים אחרים באתרים צריכים להיטען כמה שיותר מהר כדי למנוע יציאה של גולשים מהם.

כיצד ניתן לשפר מהירות אתר?

לפני שאתם פונים לשיפור מהירות האתר שלכם, חשוב שתבדקו אותה תחילה. ניתן לעשות זאת בקלות על ידי אתרים לבדיקת מהירות, או באמצעות שירותי הקמה ותחזוקה של אתרים שיוכלו לבדוק את הבעיות באתר שלכם עבורכם. לאחר שתוודאו שהאתר שלכם אכן איטי, עליכם לבצע את הפעולות הבאות כדי לשפר מהירות אתר:

השתמשו בשירות איכותי לבנייה ותחזוקה של אתרים

כדי שהאתר שלכם ייטען בצורה אופטימלית, חשוב שתשתמשו בשירות איכותי לבניית אתרים, כמו וורדפרס. לאתרים מהסוג הזה יש קושחה חזקה ואמינה המאפשרת לארח אתרים בצורה אופטימלית ולאפשר להם להיטען במהרה.

השתמשו ב-CDN

CDN היא רשת המאיצה אתרים קיימים שמשתמשים בה, ושרתים מהסוג הזה מאחסנים קבצי וידאו, תמונות, CSS, JavaScript ו-HTML. כאשר גולשים נכנסים לאתר המשתמש ב-CDN, שרת ה-CDN שולח להם את התוכן של האתר שקרוב אליהם, מה שעוזר לשפר מהירות אתר במידה ניכרת.

אפשרו Caching

Caching הוא בעצם אחסון של נתונים באזור אחסון זמני, מה שמשפר את מהירות הטעינה של אתרים משום שהתכנים בו כבר מוכנים לטעינה. באמצעות Caching, אתרים נטענים במהירות גדולה יותר וגולשים אינם צריכים לחכות עד שהם מקבלים גישה לתכני האתר.

השתמשו בתמונות איכותיות בפורמטים המתאימים

שימוש בתמונות גדולות גורם להאטה במהירות האתר, ולכן חשוב להשתמש בתמונות בגדלים המתאימים. זה נכון במיוחד בתמונות איכותיות אשר "שוקלות" יותר מתמונות לא איכותיות. לכן, כאשר אתם מעלים תמונות לאתר שלכם, הקטינו אותן כך שיהיו ברוחב המתאים לאתר שלכם ולא יותר ממנו.

מהירות אתר משפיעה במידה ניכרת על הפופולריות ומידת החשיפה שלו לגולשים ועל הקידום האורגני בגוגל . כדי לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלכם, חשוב שתנקטו בצעדים המתאימים לכך או תשתמשו בשירותי ניהול איכותיים שיוכלו לבצע את האופטימיזציה עבורכם.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code