קידום עסקים בדיגיטל

קידום עסקים בדיגיטל

 

ישנם מספר ערוצים בהם ניתן לבצע קידום עסקים בדיגיטל, הפעם נתמקד בערוצים עצמם, וכך נוכל להסביר על אפשרויות הקידום בכל ערוץ.

 

קידום דרך גוגל

 

ניתן לבצע קידום עסקים בדיגיטל דרך גוגל, בשני אופנים עיקריים:

קידום ממומן – אם אתם רוצים להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות קידום ממומן. תשלום לגוגל על קמפיין מוקצב בזמן, יעלה מודעה פרסומית של העסק שכם בעמוד הראשון בגוגל. היתרון הוא אפשרות מהירה ובטוחה להשגת לקוחות חדשים ולידים חמים. החיסרון הוא השקעת תקציב לא מבוטל לטובת הדבר.

 

קידום אורגני – האפשרות השנייה לקידום העסק בגוגל היא באמצעות קידום אורגני. בעמוד הראשון בגוגל תוכלו לראות מודעות פרסומיות בתשלום, אך תוכלו לראות גם את התוצאות האותנטיות במנוע החיפוש, אשר מורכבות מאינספור אלגוריתמים של גוגל, חלקם ידועים יותר וחלקם פחות, אך עיקרם עוסק בתוכן המותאם לקידום אורגני של האתר. באמצעות שימוש במילות המפתח המתאימות, ניתן לקדם את האתר לטווח הארוך, בהתמדה ובעקביות.

 

קידום דרך המייל

 

אפשרות מצוינת נוספת לקידום האתר היא באמצעות המייל. ניתן לאסוף נרשמים לרשימת התפוצה, ולשלוח להם ניוזלטר אחת לחודש, אחת לשבוע, תלוי במהות האתר והעסק. בניוזלטר אותו תוכלו לבנות ולהרכיב מתבניות קיימות וידידותיות, תוכלו להציג לגולשים שלכם תוכן רלוונטי, מוצרים במבצע ושאר הטבות שיסייעו לעסק שלכם להישאר בתודעה של הלקוחות. רעיון נוסף הוא ליצור ניוזלטר ורשימת תפוצה לחברי מועדון בלבד.

 

קידום דרך הרשתות החברתיות

 

הרשתות החברתיות הן בהחלט הזדמנות מצוינת לקדם את העסק. ניתן לקדם את העסק אורגנית על ידי פרופיל עסקי ופוסטים רלוונטיים לעוקבים שלכם, הצטרפות לקבוצות רלוונטיות וייעוץ מקצועי בתחום שלכם. כל זה מוגדר במסגרת קידום אורגני. תוכלו לקדם את העסק ברשתות החברתיות גם באמצעות קידום ממומן, כלומר הרצת קמפיינים של מודעות פרסומיות. היתרון הגדול של קידום ממומן בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות, הוא היכולת לפלח את קהל היעד בצורה כמה שיותר מדויקת, ולהגיע לגולשים עם הסיכויים הגבוהים ביותר לרכוש את המוצרים שלכם.

 

מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, עבור כל אחד מהאפיקים הללו.

 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *