חייגו בקליק

איך בוחרים מומחה קידום אתרים

איך בוחרים מומחה לקידום אתרים

קידום-בגוגל

איך בוחרים מומחה קידום אתרים

בשעה טובה החלטתם להשקיע בקידום אתרים בעסק, כל הכבוד! עכשיו עליכם לבחור מומחה קידום אתרים, ואין לכם מושג מאיפה להתחיל. גוגל לא ממש מנדבת מידע לגבי האלגוריתמים שמשפיעים על מיקום האתר, ונראה כי לעיתים, עבודתו של מומחה קידום אתרים יכולה בהחלט להיות לא פשוטה. אז איך בוחרים מומחה קידום אתרים? המידע בעמוד הבא מיועד לכם.

מה זה מומחה קידום אתרים?

מומחה קידום אתרים הוא איש מקצוע בעל ידע וניסיון בתחום קידום אתרים באינטרנט. קידום אתרים כיום נחלק לשני תחומים: קידום ממומן, פירושו תשלום פר הקלקה של לקוח פוטנציאלי, על הפרסום שלכם. האפשרות השנייה היא קידום אורגני באמצעות כתיבת תוכן אשר מכילה מילות מפתח רלוונטיות. זה פחות פשוט ממה שזה נשמע, גוגל לא אוהבת תוכן שמיועד לקידום בלבד, וחשוב לה שהאתר יישא תוכן בעל ערך לגולש.

מומחה קידום אתרים – עיקר עיסוקו      

 

  1. קישורים: אילו קישורים חדשים מפנים לאתר ומאילו אתרים הם מגיעים? ברוב המקרים, לקוח לא צריך לרדת לרזולוציות כאלו, אבל מצד שני כן חשוב לראות שדברים נעשים והמקדם לא משתמש בקישורי ספאם ו/או בכמויות מוגזמות של קישורים ללא פרופורציה.
  2. תוכן: האם נוספו לאתר תכנים חדשים? האם תכנים חדשים דורשים את אישור הלקוח מראש? (כאן זה מאד תלוי בלקוח עצמו).
    חשוב לציין שהוספת תכנים לאתר היא לא חובה בכל פרוייקט וזה מאד תלוי באופי האתר (לדוגמא, באתרי מסחר הדגש הוא יותר על מוצרים וקטגוריה, מאמרים זה בדרך כלל בונוס אלא אם גם להם יש תרומה לקידום כמובן).
  3. אופטימיזציה ושינויים באתר: אלא אם מדובר באתר מאד בעייתי (כמו לדוגמא אתר בלי מערכת ניהול), אופטימיזציה היא בדרך כלל הכרחית לקידום אפקטיבי, בנוסף לתוכן וקישורים. יוצאי דופן הם אתרים וותיקים שעברו תהליך SEO ממושך וחרשו אותם מכל הכיוונים, וכך יוצא שהם דורשים בעיקר תחזוקה של קישורים חזקים – לרבות קניית קישורים וכו'.

מומחה קידום אתרים מנוסה ומומלץ

ברוב המקרים עדיף להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מנוסה, כך בכל תחום. בקשו לראות תיק עבודות, המלצות מלקוחות קודמים. יש אפשרות להיעזר במקדם מתחיל, במחיר מוזל יותר, אך עדיין מומלץ לבחור מישהו שלמד או בעל הסמכה מסוימת בתחום.

מומחה קידום אתרים והסביבה שלו

מומחה קידום אתרים מקצועי הוא כזה שיש לו בלוג פעיל, עמוד פייסבוק, חשבון בלינקדאין ועוד. זה אדם שחי את הרשת, ומרושת בכל מיני אתרים, לכן חשוב לבדוק אם אתם מוצאים אותו ברשת בכל מיני מקומות, ועד כמה הוא פעיל. שימו לב מה התכנים שהוא

 

תחתית הטופס

  1. אל תצפו לשבת בחיבוק ידיים

זוהי נקודה שחשוב להדגיש: תהליך קידום אורגני הוא יותר אפקטיבי כאשר הלקוח משתף פעולה. זה לא אומר שהלקוח צריך להקדיש את כל הזמן שלו לקידום האתר, אבל כן צריך להיות מעורב ב:

  • תכנים שעולים לאתר – לפחות לעבור עליהם לפני או אחרי הפרסום
  • בחירת מילות מפתח ותעדוף המחקר מילות מפתח כדי לוודא שיש בסיס נכון לעבוד איתו
  • תקשורת מינימלית – לקוחות שקטים מדי זה לא טוב לאף אחד מהצדדים. המלצתי היא להתעניין בתהליך לפחות אחד לחודש – לשלוח מייל ולרענן קצת את המקדם עם מונחים חשובים, דברים חדשים שרוצים להכניס לאתר, או כל דבר אחר.
  1. הקפידו על שקיפות גבוהה כתנאי בחוזה ובדקו שאתם באמת מקבלים אותה

כאשר מדובר על קידום אתרים, שקיפות גבוהה מתבטאת בדרך כלל ברישום של כל הפעולות שנעשו באותו החודש (ועליהן אתם בסופו של דבר משלמים).

הרבה מקדמים מראים לכם את התוצאות כמו למשל שינויים במיקומים או במספר הגולשים שנכנסו לאתר, אבל לא מראים לכם מה הם באמת עשו באותו החודש.

מומחה קידום אתרים אמיתי לא יפחד לחשוף את העבודה שלו וגם לא יחרטט את הלקוח שלו שזה "סוד מקצועי"

פרטים נוספים

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code