חייגו בקליק

קידום אתרים מחיר

מחיר לקידום אתר

קידום ממומן בגוגל הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק המקוון שלכם. המשמעות של זה, בפועל, היא שהאתר שלכם מקבל דחיפה עדינה בתוצאה החיפוש שיכולה להיות משמעותית מאד מבחינה כלכלית. איך יודעים עוד אודות קידום אתרים מחיר? 

מה הם המשתנים שקובעים את המחיר?

ישנם מספר דברים שקובעים עבורכם קידום אתרים מחיר. להלן כמה מהם:

· מה מצב האתר שלכם? האם הוא דורש שינויים עיצוביים, תכנותיים או שניהם? לעיתים קרובות על מנת ליישר קו עם הדרישות הידועות של גוגל (כי חלק מהן עלומות) – צריך שינויים באתר. למשל, הוספת FOOTER, שינוי התפריט העליון, תיוג תמונות, עריכה נכונה של הלינקים באתר, קישורים בין הדפים באתר, שינוי מבני, לפעמים גם שינוי בשפת הקוד ועוד. זה שינוי משמעותי, אבל בלעדיו אין על מה לדבר, לצערנו. זה עלול לעלות סכום כסף שנע בין מאות לבין אלפי שקלים, תלוי במצב. לפעמים עדיף "לזרוק" את האתר ולהקים אתר חדש… תלוי בכמה המצב "גרוע". 

· בהנחה והאתר בסדר ו/או סודר – השאלה הבאה היא כמה הוא ידידותי לגוגל ומשתמשים. גוגל קובע כי הוא לא מסכים שהאתר יכיל קוד מלוכלך או קוד שמרמה את מנוע החיפוש כדי ליצור מצג שווא ולהרים עצמו בדירוג. זה אומר, שחשוב מאד שכל הקוד של האתר שיהיה גלוי בצורה פשוטה למשל באמצעות FOOTER או מפת אתר XML. בנוסף, חשוב שיהיה ידידותי למשתמשים, למשל, באמצעות תוכן רלוונטי, נגישות וגם דפי 404 ושאר משתנים מסוג זה. תוספות אלו יכולות לייקר את העבודה בכמה מאות שקלים במקרה הטוב. 

משתנה משמעותי נוסף בביצוע של קידום אתרים מחיר – בהנחה ושני הסעיפים המצוינים לעיל סודרו, הוא הביטויים בהם בחרתם לקדם את עצמכם.

ביטויים מתאימים וקידום מקצועי- אורגניק קידום אתרים בגוגל 

ככל שהביטויים קשים יותר, כלומר יש עליהם יותר תחרות או שהם מחופשים יותר, ככה העבודה שתצטרך להיעשות על מנת לקדם אותם תהיה מאומצת יותר, תדרוש תכנות רב יותר או עבודת תוכן ומחשבה שתארך שעות רבות יותר. לשם כך, ככל שהביטויים יקרים יותר – בהתאמה עולה גם קידום אתרים מחיר. חברת אורגניק קידום אתרים, תגרום לאתר שלכם להיות בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש גוגל. החברה פיתחה מיומנות רבה בקידום והיא מקדמת מאות עסקים ברחבי הארץ.

יש לזכור כי המחיר אינו הפרמטר העיקרי לבחירת חברה לקידום האתר ישנם מגוון רב של חברות ופרילנסרים אשר מספקים שירותי שיווק דיגטלי וטווח המחירים משתנה בהתאם לניסיון וגודל החברה לא בהכרח הכי יקר הוא הכי טוב או הכי זול הוא הכי שווה הפרמטר האמיתי מי יבצע את עבודת הקידום על הצד הטוב ביותר ומעבר לכך יתן שירות מקצועי ואמין ללקוחות הניסיון משחק תפקיד משמעותי בתהליך קידום אתרים ולכן התמחור יכול להשתנות בין מקדם בעל ניסיון ולמקדם מתחיל המחיר הינו שיקול אישי ואינו מעיד על טיב העבודה שתבוצע עבור העסק שלנו אנו מאמינים כי ניתן לתת מחיר אטרטיבי ועדיין לראות תוצאות מרשימות מכיוון שאנו נתונים לחסידיו של מנוע החיפוש התחום הינו דינמי ביותר ומשתה באופן קבוע העבודה שלנו היא להשאר מעודכנים באופן שוטף לגבי הכלים החדשים שמתווספים כל הזמן  שיווק הוא סוג של אומנות כיצד להגיע לקהל היעד הנכון ולחשוב כמו הלקוח מה הוא מחפש ואיך לתת לו את התשובה המדוייקת ביותר שתשרת גם את הלקוח וגם את המוצר אותו אנו משווקים כדאי לבצע מחקר שוק ולקבל את התחושה כי המחיר אינו הפרמטר העיקרי לסגירת העסקה  שלחו לנו הודעה במייל או בווטסאפ התקשרו נשמח לשוחח איתכם איך ניתן לקחת את העסק שלכם קדימה אל העתיד ולהתחיל לייצר שטף של לקוחות חדשים באופן רציף וקבוע על מנת שאתם תוכלו להתרכז בניהול העסק תשאירו לנו את עבודת השיווק הדיגטלי זה המקצוע שלנו וגם התשוקה שלנו אנו אוהבים לראות עסקים צומחים וגדלים מעבר לפן הכלכלי אנו מאמינים בשותפות גורל עם הלקוחות שלנו הצלחה שלהם זו הצלחה שלנו ואנו באמת שמחים ומתרגשים שהעסק עולה על מסלול ההצלחה וממריא ראינו לאורך השנים עסקים קטנים שצמחו למימדים מרשמים בעזרת השיווק המקצועי וההתמדה אפשר להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד תנו לנו את האפשרות לתת לעסק שלכם את הבמה ברשת האינטרנט נוכל להבטיח כי המחיר יהיה זניח כאשר התוצאות יגיעו כדאי שתחשבו כמה אנו נוכל לייצר עבורכם ולא כמה אתם משלמים לנו אנחנו כאן לעזור באמת לעסקים מתוך תשוקה אמיתית ואהבה רבה למקצוע נוכל לתת לכם את הכלים להצלחה נסו את שירותינו ללא התחייבות ארוכת טווח על מנת שתרגישו ביטחון בשירות שלנו ללא חתימת חוזה דרקוני שיכבול אתכם אל שירותינו אני מאמינים כי לקוח מרוצה זה המוצר הכי טוב עבורנו ולכן אתן מוזמנים לדבר איתנו ולהתרשם ממגוון חבילות השיווק שיש לנו להציע עבורכם 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code