חייגו בקליק

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית

קידום-בגוגל

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את חוג הלקוחות הפוטנציאליים שלו, לכל מי שיש חנות אינטרנטית, ובאופן כללי אתר בעל כמה שפות נחשב איכותי וחזק יותר.

בבואנו לבצע קידום אתרים באנגלית, עלינו לזכור כי החוקים הבסיסיים חלים גם על השפה האנגלית: אתר ידידותי למשתמש ולמנועי החיפוש, תוכן איכותי ובעל ערך לגולש, וכמובן קישורים רלוונטיים אשר מגדילים את הסמכות החזקה של האתר. בכל זאת, כשמדובר על קידום אתרים באנגלית, חשוב לקחת בחשבון מספר משתנים נוספים כגון תחרות גדולה יותר, התאמת התוכן ליעד מקומי וליעד ארצי, איך בניית קישורים בחו"ל מתנהלת, ועוד.

קידום אתרים באנגלית – יתרונות

כשאתר אחד כתוב בכמה שפות ופונה לכמה מדינות, אפשר להפריד את התוכן במספר אמצעים טכניים. יש לכך כמה יתרונות בולטים:

  • מקדם אמון נהדר – אתר שמופיע גם בעברית וגם באנגלית, נחשב לאתר מקצועי יותר, מהימן יותר.
  • מהירות טעינה גבוהה – ריבוי שפות, כך מסתבר, גורם לטעינה מהירה יותר של האתר.
  • סמכות חזקה יותר בבניית קישורים מקומית – בניית קישורים היא אלמנט חשוב מאוד בקידום אורגני.
  • מיקוד אוטומאטי למדינת היעד – נגישות של השפה תגרום לקבל יעד רלוונטי למצוא את האתר ביתר קלות.
  • קל יותר לדירוג בתוצאות חיפוש מקומיות – מעלה את האתר מעלה במנוע החיפוש.

קידום אתרים באנגלית – קידום אורגני

גם כשמדובר באתר באנגלית, המטרה היא לקדם אותו אורגנית כמו כל אתר אחר. מה הכוונה? לשפר את מצב האתר בכדי לעזור לעמודים של האתר לעלות מעלה במנוע החיפוש של גוגל, באמצעות כתיבת תוכן מכוונת לקידום אורגני, למשל.  פעולות אלו נעשות ללא תקציב עבור הקלקות שמכוונות לאתר, ומרבית התקציב מכוון לכתיבת תוכן מכוונת לקידום אורגני של האתר.

קידום אתרים באנגלית – קידום ממומן

במקרה של קידום ממומן, התשלום מתבצע עבור כל הקלקה שגולש הקליק על מנת להגיע לאתר שלכם, התשלום הוא עבור מודעה פרסומית שתופיע בגוגל, ועדיף כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש, מכיוון שמרבית הגולשים לא עוברים לעמוד השני על מנת לחפש שירותים או מוצרים. הקמפיין נעשה באותו אופן כמו בעברית, רק שמילות המפתח תהיינה באנגלית, אבל השיטה היא אותה השיטה.

קידום אתרים באנגלית – איך זה נראה?

קידום אתרים באנגלית מתחיל בהתאמת התכנים של העסק או השירות למילות חיפוש אופטימליות, על מנת ליצור אחוז גבוה של המרות. חשוב מאוד לבדוק האם יש שהייה קצרה באתר, מדוע, ולשפר את הניראות שלו. כמובן שבניית קישורים תעלה את הסמכותיות של האתר, ולכל אלו חשוב להוסיף תוכן רלוונטי, בעל ערך, כי גוגל לא אוהב מאמרים לצרכי קידום בלבד.

איך תבחרו מקדם אתרים באנגלית?

חשוב להבין שהשוק הבין לאומי והשוק הישראלי שונים מאוד בעולם קידום האתרים. יכול להיות מקדם אתרים מוצלח מאוד באתרים הישראליים, זה לא אומר שהוא יודע לעשות את העבודה הבין לאומית, מכיוון שמדובר בשוק רחב יותר, חשיפה גדולה יותר, וניו אנסינים שחשוב לדעת. כשאתם מחפשים מקדם אתרים באנגלית, בידקו האם יש לו ניסיון, האם יש לו הצלחות, האם הוא מכיר את השוק הבין לאומי ויודע לבצע קמפיינים עבור אתרים שמיועדים בעיקר לארה"ב, קנדה ואירופה.

קידום אתרים באנגלית – המקצועיות שלנו

אנו מתמקצעים בקידום אתרים באנגלית למגוון רחב של אתרים ושירותים. ביכולתנו לקחת את האתר שלך, בעברית, ולהתאים אותו לשפה האנגלית, לקהל הרלוונטי, מכל הבחינות: ניראות ועיצוב, תוכן, סגנון, וכל מה שנדרש על מנת שהגולש ישהה באתר שלך ויבחר לקבל ממנו שירות.

קידום אתרים באנגלית כדאי לדעת בראש ובראשונה מהו קהל היעד כלומר לאיזו מדינה אנו פונים ישנם הבדלים בין קידום ממומן ובין קידום אורגני בקידום ממומן לאתרים באנגלית נוכל לייצר תוצאות מהירות יותר מאשר קידום אורגני אך בהתאם כך גם המחיר ישנה תחרות רבה בשוק ולכן חשוב לבחור סוכנות דיגיטל בעלת ניסיון רב בקידום אתרים באנגלית  חשוב לייצר תוכן איכותי ברמה שבועית ולכן אנו עובדים עם צוות כותבי תוכן ברחבי העולם אשר מסוגל לייצר עברונו תוכן איכותי ברמה גבוהה על מנת לשפר את הקידום האורגני של האתר כמובן שאת המאמרים אנו שולחים לאישור הלקוח טרם העלאת המתוכן לאתר  כמות מינמלית של 4 מאמרי תוכן בחודש תוכן לשפר בצורה משמעותית את התוצאות על מילות מפתח רבות כמובן שישנה חשיבות רבה גם לזמני טעינה וליעצוב האתר אך זהו כבר נושא אחר לחלוטין מה שחשוב לזכור כי מעבר לכך שלכל מדינה ישנם את התרבות והדקויות הקטנות לכן חשוב  לבחור חברת שיווק בעלת ניסיון רב בכמה מדינות בעולם אשר מכירה היטב את הקהל המקומי ואת הניאנסים הקטנים אשר יכולים להוות מכשול לעסק שאינו מכיר ואין לו את הניסיון המספיק אל מול השוק המקומי  קידום אתרים באנגלית יכול בהחלט להוות אתגר לא קל אך כאשר מבצעים את העבודה בצורה מדוייקת ומכוונת מטרה ניתן בהחלט להשיג תוצאות מרשימות השאירו כאן פרטים עוד הים לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד ונוכל לייעץ לכם מהי הדרך אטובה לקדם את האתר שלכם באנגלית 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code