חייגו בקליק

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום-בגוגל

קידום אתרים במנועי חיפוש

אחת הדרכים המרכזיות בהם עסקים משתמשים בהם לשווק, לפרסם ולחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, הוא באמצעות קידום אתרים במנועי חיפוש. על מנת להבין כיצד זה עובד, תחילה נסביר מה זה קידום אתרים, מה זה מנוע חיפוש, ולאחר מכן נוכל להסביר כיצד מבצעים קידום אתרים במנועי חיפוש.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים פירושו לקדם את האתר מעלה בתוצאות של מנוע החיפוש, על מנת שהאתר יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. כאשר אנו מחפשים שירות או מוצר מסוים, רוב הסיכויים שלא נגיע לעמוד השני של התוצאות שנתקבלו במנוע החיפוש, נכון? מדוע זה כך? מכיוון שראשית, יש מספיק תוצאות שמאפשרות לנו לבחור את השירות או המוצר שאנו מחפשים, כבר בעמוד הראשון. שנית, סביר להניח שנרצה לבחור שירות או מוצר שמדורגים גבוה במנוע החיפוש. מדוע? מכיוון שהמיקום של השירות או המוצר גבוה במנוע החיפוש, יכולים להעיד על עסק מקצועי, מנוסה, בעל ביקורות טובות. אגב, אין זה אומר שעסקים או שירותים בעמוד השני פחותים ברמה, זה יכול גם לומר שהם משקיעים פחות כסף בפרסום, למשל.

מה זה מנוע חיפוש?

מנוע חיפוש הוא מערכת שמטרתה לאתר מידע דיגיטאלי שנמצא ברשת האינטרנט, באתרים השונים, או גם מאוחסן במחשב או במערכת מידע כלשהי. מנוע החיפוש בעצם מציג למחפש תוצאות ובהן ניתן למצוא מידע על מה שהמחפש מבקש. מנוע החיפוש יכול להציג אתרים, קבצים, תמונות וסרטונים, אנשים ברשתות חברתיות, מידע מארכיונים וספריות, מידע גיאוגרפי, ועוד.

כיצד מבצעים קידום אתרים במנועי חיפוש?

קידום אתרים המנועי חיפוש הוא גם מה שידוע כ"קידום אורגני". ניתן לקדם את האתר באמצעות קידום ממומן אשר מציג פרסומת של האתר בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש, וניתן גם לקדם את האתר לא באמצעות קידום ממומן, הוא הקידום האורגני. קידום אתרים במנועי חיפוש מתבצע באמצעות באמצעות SEO.

מה זה SEO?

ראשי תיבות של Search engine optimization, בתחום זה נכלל עולם שלם של כתיבת תוכן המכוונת ל-SEO. באמצעות מחקרים המתבצעים בפלטפורמה מסוימת (בעיקר גוגל), אפשר למצוא מה מילות המפתח הפופולאריות שגולשים מחפשים, אשר נוגעות לתחום מסוים, או שירות מסוים, ועל ידי כתיבת תוכן שמשבצת את המילים הללו, אפשר לקדם את האתר אורגנית, במנוע החיפוש.

לא ממש אוהבת שאתרים מקדמים את עצמם אורגנית, באמצעות "הטריק" הזה, והיא מנחה את בעלי האתרים, אם באופן ישיר, או אם באופן עקיף באמצעות האלגוריתמים שלה, להעלות תוכן עם ערך, תוכן איכותי, לא רק לשם קידום אורגני של האתר. ככל שהאתר מלא יותר במילות חיפוש רלוונטיות, עם ערך תוכני לגולש, כך הוא יעלה מעלה במנוע החיפוש.

קידום ממומן במנועי החיפוש

אופציה נוספת שקיימת, פופולארית לא פחות, היא לקדם אתר מסוים באמצעות קידום ממומן בגוגל. אם באמצעות קידום אתרים במנועי חיפוש, ביצענו זאת באופן אורגני, הרי שבקידום ממומן, אנו מנהלים קמפיין מתוקצב, וכך מצליחים להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. אתרים שמופיעים ראשונים במנוע החיפוש הם אתרים שמקדמים את עצמם באופן ממומן, כלומר משלמים למנוע החיפוש עבור הפרסום הזה, וכך מופיעים במקום הראשון, כמובן לפרק זמן קצוב.

שירות מקצועי

אם אתם מבקשים לקבל מידע נוסף בנושא קידום ממומן בגוגל, אם אתם מעוניינים לבחון האם העסק, השירות או המוצר שאתם מציעים יכול להתפתח ולהיחשף לקהל רחב יותר, באמצעות שירות זה, וגם אם אינכם בטוחים, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ונשמח לתת לכם ייעוץ והכוונה מקצועית, איכותית, ומתאימה לכם באופן אישי.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code