חייגו בקליק

שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים

קידום-בגוגל

אם אתם עצמאיים בעלי עסק וכבר הבנתם כי מרבית הפרסום והשיווק של עסקים, שירותים ומוצרים כיום, מתבצע בעיקר באינטרנט, אולי כבר שמעתם על המושג שירותי קידום אתרים, ואתם לא בטוחים מה זה אומר? מה כוללים שירותי קידום אתרים, היכן ברחבי האינטרנט הם מתקיימים, ומה היתרונות שלהם? כל המידע בעמוד שלפניכם

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא הכלי לשיווק, פרסום וקידום אתר האינטרנט שלכם, השירות או המוצר שאתם מציעים. המילה "קידום" מתייחסת לקידום אתר האינטרנט במנוע החיפוש, כלומר קידומו מעלה בתוצאות מנוע החיפוש, על מנת שיופיע כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש. בואו נודה, מרבית האנשים לא עוברים לעמוד השני בתוצאות החיפוש במנוע של גוגל, כך שאם בעל עסק רוצה לבלוט ולחשוף את השירותים או המוצרים שלו לקהל רחב, עליו לקבל שירותי קידום אתרים, שיקדמו את האתר שלו למעלה התוצאות הראשונות במנוע החיפוש.

שתי האפשרויות לקידום אתרים הם קידום ממומן בגוגל  וקידום אורגני. קידום ממומן פירושו מודעת פרסומת שמופיעה בעמוד התוצאות, וכל הקלקה של גולשים אשר נכנסים לכתובת המצוינת על מנת לקבל פרטים, כרוכה בתשלום. קידום אורגני הוא קידום ללא תשלום ישיר לגוגל, אלא באמצעות שימוש בביטויים ומילים פופולאריות, שזוכות לחיפושים רבים במנוע החיפוש, על מנת להתקדם מעלה במנוע החיפוש.

שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל

אחת הדרכים הפופולאריות בתחום שירותי קידום אתרים היא קידום ממומן בגוגל. באמצעות בחירת מילים רלוונטיות, או ביטויים, עולות מודעות פרסומת, כשכל הקלקה כרוכה בתשלום, מצד המפרסם כמובן. למשל, אם אתם בעלי עסק של מוניות בחיפה, ולאחר מחקר מקצועי של מקדם אתרים, גיליתם כי הביטוי "מוניות זולות בחיפה" הוא ביטוי שזוכה לחיפושים רבים, תוכלו לבצע קמפיין שמפרסם מודעה של השירותים שלכם, כשגולשים מקליקים את הביטוי הזה. העלות משתנה בהתאם לתנועות ברשת, וכמובן שככל שרוצים להיחשף לקהל גדול יותר ולזכות בכמה שיותר הקלקות (הקלקות הן בעצם לקוחות פוטנציאליים), יש להשקיע בתקציב מכובד יותר.

שירותי קידום אתרים ממומן בפייסבוק

בפייסבוק, שירותי קידום אתרים פועלים באופן של פרסומות שעולות בפיד של הגולשים. גם כאן מדובר בקמפיין, שמתפרסם לאחר שבוצע מחקר לגבי קהל היעד הרלוונטי, על מנת שהפרסומת תופיע אצל קהל היעד המתאים. למשל, אם אתם רוצים לפרסם "אינסטלאטור בבאר שבע", אתם תגדירו ותפלחו את קהל היעד המתאים לאיזור שגר בבאר שבע, על מנת להשיג מקסימום תוצאות. גם כאן כל הקלקה של לקוח פוטנציאלי כרוכה בתשלום של המפרסם, כאשר כל פנייה כזו נקראת בעגה המקצועית "ליד".

שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל

דרך נוספת ולא פחות פופולארית מהקידום הממומן היא קידום אתרים אורגני בגוגל. כך בעצם הכל התחיל, לפני כמה שנים, כשאנשים התחילו להבין שביטויים בולטים ופופולאריים אשר מוזנים באתר שלהם, עוזרים לאתר לעלות מעלה במנוע החיפוש. מאז עברו הרבה מים בנהר, גוגל למדה את הנושא היטב, ולא ממש תומכת בהזנת ביטויים חדרי ערך כדי לקדם את האתר. גוגל אוהבת תוכן עם ערך מוסף לקורא, ומנחה את מקדמי האתרים באופן אורגני, לעשות זאת באמצעות עמודים ומאמרים אשר מספקים תוכן ממשי ובעל ערך מוסף לקורא.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code