חייגו בקליק

קידום אתרים אורגני מחיר

קידום אתרים אורגני מחיר

קידום-בגוגל

קידום אתרים אורגני מחיר

 

על מנת להבין מה המחיר של קידום אתרים אורגני, או כפי שבטוח רובינו מקישים בגוגל "קידום אתרים אורגני מחיר", יש להבין מספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר. בישראל ישנן חברות קידום אתרים אורגני רבות וכל הלקוחות מעוניינים באותה התוצאה: להופיע במעלה תוצאות במנוע החיפוש של גוגל.  בואו נבחן מה הפרמטרים שמשפיעים על המחיר של קידום אתרים אורגני.

מותגים – גוגל אוהבת מותגים, ואוהבת לקדם חברות ממותגות. ככל שהחברה יותר ממותגת ומוכרת, כך יהיה קל יותר לקדם אותה. תוכלו לראות לא מעט תוצאות בדף הראשון של מנוע החיפוש, של חברות ממותגות, שלא תמיד טורחות למקצע את האתר שלהן מבחינת קידום אורגני.

תחרות – מידת התחרות של שירות מסוים או מוצר מסוים בהחלט משפיעים על המחיר של הקידום שלו. מוצרים ושירותים בעלי תחרות גבוהה, יעלו יותר מכאלו בעלי תחרות נמוכה. ככל שהמתחרים בתחומים המסוימים חזקים, זה ישפיע על המחיר, מכיוון שיש "לעקוף" אותם במנוע החיפוש.

מול מי עובדים – יש חברות שמקדם האתרים עובד מול סמנ"כל שיווק למשל, ויש חברות שמקדם האתר עובד מול מנהל תוכן, מול כותבים – וזה משפיע על המחיר. כאשר עובדים מול גורם אחד או מול מספר גורמים, הדבר משפיע על העלות של הקידום האורגני.

פגישות צפויות – פגישה אחת לרבעון או פגישה אחת לשבועיים בהחלט משפיעות על קידום אתרים אורגני מחיר. חשוב להבין מה הציפיות של הלקוח, לתת הצעת מחיר שמתייחסת לכמות הפגישות הרצויה, ולקחת בחשבון משתנים של מחיר בהתאם.

ותק וניסיון – מן הסתם, מקדם שעובד בתחום שנתיים, ומקדם שעובד בתחום 10 שנים ויותר, סביר להניח שלא יגבו את אותו המחיר.  מקדם אתרים בעל ניסיון, בעל ותק, מכיר את התחום ומתמצא בחידושים של גוגל לאורך שנים, בהחלט שווה יותר ממקדם שעובד בתחום שנה או שנתיים. כמובן שחשוב לראות דוגמאות להצלחות קודמות!

רשת לבניית קישורים – עד כמה גדולה ורחבה רשת אתרי התוכן של המקדם, שיכולה לעזור לכם לבנות קישורים איכותיים? מקדם בעל ניסיון, בהחלט סביר להניח כי תהיה לו רשת רחבה יותר של אתרי תוכן איכותיים, שיסייעו לו לבנות קישורים ללקוחות.

אז מה המחיר?

קידום אתרים אורגני מקצועי, בדרך כלל מתחיל מ-1000-1500 שקלים בחודש, עבור עסקים קטנים או מתחילים. המחיר הממוצע נע בין 1500-3000 שקלים בחודש, וחברות גדולות משקיעות בדרך כלל בין 3000-10000 שקלים בחודש עבור קידום אתרים אורגני.

איך תדעו כמה להשקיע? אז זהו, שמקדם אתרים מקצועי יידע לומר לתת לכם קידום אתרים אורגני מחיר, לאחר שיבחן את כל הפרמטרים החשובים:

  • איזו מידה של תחרות קיימת באינטרנט עבור המוצר או השירות שאתם מבקשים לקדם?
  • מי המתחרים שלכם ואיך אפשר לעקוף אותם?
  • עד כמה רחבה רשת הקישורים שלכם באתרים אחרים, שיכולה להעלות את הדירוג שלכם?
  • כמה מאמרים מומלץ להעלות בחודש על מנת לקדם את האתר?

ושאלות נוספות, שלאחר בירור, אפשר יהיה לומר באופן מדויק יותר, מה התקציב החודשי המומלץ על מנת לקדם את העסק, וכמובן בהתחשב בקצב שתרצו לקדם. לעיתים קרובות, קידום העסק מתפרס על פני מספר חודשים, מכיוון שלהשקיע כמה אלפי שקלים בחודש אחד, לא תמיד אפשרי עבור בעלי עסקים רבים. הם מחלקים את הקידום על פני כמה חודשים, במידה כזו שאולי לעסק לוקח יותר זמן להתקדם במעלה מנוע החיפוש, אך זה נעשה בטווחי מחירים שהם יכולים לעמוד בהם.

אנו ממליצים לכם לפנות אלינו, לספר לנו על העסק או השירות שאתם מעוניינים לקדם, ובעזרת הניסיון והמקצועיות שלנו, נוכל לבחון את הנתונים ולתת לכם הצעת מחיר לשירות איכותי ומקצועי.

 

 

 

 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code