צרו קשר

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל

קידום-בגוגל

קידום אתרים בחו"ל

גם אם יש לכם מושג לגבי קידום אתרים, בין אם אתם בעלי עסק, עצמאיים, או נותנים שירות בתחום, הרי שהנישה של קידום אתרים בחו"ל, היא סיפור אחר לגמרי. מדובר בשוק בינלאומי, גדול, מאתגר, בעל תחרותיות גבוהה, ועם שינויים ודגשים בכל יעד. בסך הכל קידום אתרים הוא בבסיסו זהה, אולם קידום אתרים באתר אמריקאי למשל, יכול להיות שונה מקידום אתרים בארץ, עם טכניקות שונות.

חשוב להבין כי קידום אתרים בחו"ל דורש תקציבים גבוהים יותר ממה שמקובל בשוק הישראלי, מכיוון שהקהל גדול יותר, התחרות גדולה יותר, ומאתגרת יותר. כמובן שאם רוצים לקדם שירות או מוצר מסוים ברמה מקומית, זה יכול להשפיע לטובה על גובה התקציב, בהשוואה לקידום ארצי או יבשתי, אבל לא תמיד.

קידום אתרים בחו"ל – מה ההבדל מקידום אתרים בארץ?

  • ראשית, הגודל: אנחנו רגילים בארץ לטווח קטן, בחו"ל מדובר בטווח הרבה יותר רחב, שכולל בדרך כלל את ארצות הברית ואירופה.
  • שני, בחו"ל תהליך בניית הקישורים זהיר יותר ורגיש יותר, ויש לשים לב לבצע תהליכי SEO באפן זהיר יותר.
  • שלישית, נושא התקציב לחלוטין שונה. טווח המחירים בחו"ל גבוה הרבה יותר מהתקציבים בארץ, וחשוב לקחת זאת בחשבון, גם מצד הלקוח וגם מצד המקדם.

 

קידום אתרים בחו"ל – ארה"ב וקנדה

ישראלים רבים שמתעתדים לפתוח עסקים בחו"ל, חושבים על ארה"ב וקנדה, יעדים מרכזיים מבחינה כלכלית ובהחלט כיוון חיובי וטוב להתפתח אליו. קידום אתרים במדינות אלו אינו דומה כלל לקידום הישראלי, וכולל המון אלמנטים מקומיים. במדינות אלו המיקום הגיאוגרפי חזק יותר ורלוונטי לגולשים המקומיים, ולכן יש להכין קמפיינים מתאימים.

 

קידום אתרים בחו"ל – מרכיבים עיקריים

יש מספר אלגוריתמים שגוגל מתייחס אליהם, בנושא של קידום אתרים. האלגוריתמים האלו הם עולמיים וחשוב לקחת אותם בחשבון ולהבין אותם לעומק:

תוכן בעל ערך מוסף – בשנים הראשונות שכל העולם גילה את נושא קידום האתרים, התכנים היו נמוכים ביותר מבחינת הרמה שלהם, ועיקר המיקוד היה בהזנת מילות החיפוש הרלוונטיות. גוגל עלו על הקטע ונתנו יתר חשיבות לנושא התוכן. אין בעיה לקדם את האתר, אבל לא עם תוכן תת רמה.. המטרה היא לספק לגולש תוכן איכותי, בעל ערך מוסף.

משך שהייה באתר – איך אפשר לדעת אם לגולש באתר יש חווית גלישה חיובית? אחד הפרמטרים הוא משך השהייה באתר. גוגל מאוד מתעדפת אתרים שמשך השהייה בהם גבוה, מכיוון שזה מראה לה שחוויית השהייה באתר חיובית, האתר נראה טוב, מזמין, אינטואיטיבי.

קישורים חזקים – קישורים מאז ומעולם היו אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר לקידום. בשוק העולמי, התחרות על השגת קישורים חזקים גבוהה מאוד, וחשוב להבין את השוק הזה היטב. קישורים חזקים מצביעים על גובה הסמכותיות של האתר.

איך לבחור חברה לקידום אתרים בחו"ל?

אם אתם, כאנשי עסקים לא מכירים את השוק הבין לאומי, ומעוניינים להתקדם אליו, חשוב שתבחרו אנשי מקצוע מתאימים, בעיקר מכיוון שאין לכם ניסיון בתחום. חשוב להבין שחברות קידום אתרים רבות בישראל, לא מוכנות להיכנס לשוק הבינ"ל, בגלל המורכבות והרגישות, הידע שנדרש. חשוב שתמצאו מקדם עם ניסיון בשוק הבין לאומי, בעל ניסיון והבנת השוק הזה, מקדם שכבר ביצע עבודות במדינת היעד שלכם, ואפשר בהחלט לבקש פרויקטים שקודמו בהצלחה.

אנחנו כאן עם כל הניסיון, הידע, המורכבות על מנת לסייע לכם לקדם את האתר שלכם במקצועיות הנדרשת, לשוק הבין לאומי! אנו מכירים את השוק האמריקאי והאירופאי, את מורכבות הקידום ביעדים מקומיים, איזוריים, ארציים ויבשתיים!

 

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code