חייגו בקליק

קידום ממומן בגוגל

עם מעל 10 שנות ניסיון בקידום ממומן בגוגל עם ניסיון בתקציבים גבוהים וקטנים כאחד אנו יכולים להגיד בביטחון כי נוכל לייצר עבורכם קמפיינים מנצחים אשר יניבו תוצאות מהירות לעסק שלכם מעבר למאות אלפי הדולרים בהם פרסמנו עבור לקוחותינו לאורך השנים הוצאנו סכומים לא מבוטלים גם על הקמפיינים עבורנו   אנו מבטיחים כי בניהול מקצועי שלנו נוכל לחסוך עבורכם סכומים לא קטנים ולייצר תוצאות מדהימות

אחת הדרכים הכי אפקטיביות כיום להנגיש את העסק שלכם בצורה מקוונת לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים היא באמצעות קידום אתרים. מה שזה עושה, בעצם, זה ממפה עבורכם את הלקוחות הרלוונטיים באמצעות מה שהם מחפשים ומציע את התוצאה שלכם רק למי שבאמת צריך אותה. זה מגדיל באחוזים ניכרים את הסיכויים למכור. בנוסף, יש שני סוגים עיקריים של קידום. האחד, קידום אתרים אורגני שהוא זה שמעניק לכם את התוצאות הטבעיות הנקשרות בשמכם. השני, קידום אתרים ממומן – שהוא בעצם מתכוון להצגת פרסומות בשמכם, מעל תוצאות החיפוש הטבעיות. ככל שתשלמו יותר על הפרסומת, ככה שהיא תהיה במקום גבוה יותר ו/או לאורך זמן.

תוצאות מהירות בקמפיין ממומן נוכל לקבל פניות חדשות לעסק תוך 48 שעות מהקמת הקמפיין

אנו מומחים בקידום ממומן ומבטיחים כי עבודה איתנו תניב את התוצאות הטובות ביותר בקידום ממומן


קידום ממומן בגוגל

ישנן כמה אפשרויות לביצוע קידום אתרים ממומן. ראשית, כאמור, מדובר על קידום שעוסק בפרסומות. כי הביטוי "ממומן" מבלבל קצת, מכיוון שגם עבור קידום אתרים אורגני צריך לשלם, כמובן. הקידום הממומן בעצם מקצר לנו את הדרך. בעוד את הקידום האורגני צריכים לעשות במשך כמה חודשים ספורים עד שמרגישים תוצאות של ממש, את הקידום הממומן מרגישים מיד – מעלים פרסומת, ויאללה לעבודה.

איך נקבע מחירו של
קידום אתרים ממומן ?

קידום אתרים ממומן מורכב משני אספקטים אשר מכתיבים את מחירו. האחד, אם לקחתם חברה חיצונית שתטפל לכם בעניין, או אז היא תגבה מחיר על פי שעה עבור העבודה שלה, או RETAINER. השני, מחיר עלות הביטויים שבחרתם לקדם במודעה, קרי, "מחיר לקליק". ככל שהמחיר לקליק עולה, ככה עולה ההשתתפות העצמית שלכם בהעלאת המודעה. גוגל מקזז לכם, כלומר, ככל שתבחרו ביטוי שיהיו עליו יותר קליקים, ככה תשלמו עבור המודעה פחות, וזה יגדיל את הרווח שלכם. ניתן כמובן לאתר ביטויים שמציעים לכם מאזן איכותי – בין כמות חיפושים לכמות קליקים, כי הרי אנחנו יודעים שיש ביטויים שקוראים יותר לפעולת הגולשים ויש כאלו שפחות.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אורגניק

קידום ממומן בגוגל

ישנם לא מעט אפשרויות במערכת הפרסום של גוגל לאחר היכרות מעמיקה עם המערכת  והצטברות של שנים של ניסיון נוכל בעבודה משותפת לקדם את העסק שלכם קמפיינים זה לא כפתור קסמים יש שלב למידה של המערכת ועבודה של אופטמיזציה מהצד שלנו אך אנו יכולים להבטיח כי התמדה ושיפורים באופן קבוע יניבו עבורנו רווחים נשמח לתת לכם שירות מקצועי חשוב לעבוד עם חברה איכותית, שמכירה את השכלולים, העדכונים והמערכות של קידום אתרים בדרך ממומנת, שכן גוגל משנה את הממשק שלה לעיתים קרובות. בנוסף, אתם רוצים תוצאות מהר. שיקול אחרון בבחירת חברה הוא כמובן אמינות, שכן אתם נותנים להם את פרטי האשראי שלכם על מנת לשלם לגוגל עבור העלאת המודעות או הקמפיין הממומן. חברת אורגניק קידום אתרים, מתמחה גם בקידום הממומן ומצליחה להזניק עסקים רבים למקומות הראשונים בענק מנועי החיפוש – גוגל

קידום ממומן בגוגל

ישנם שני סוגים של קידום אתרים, האחד הינו קידום אורגני והשני, קידום ממומן בגוגל. קידום באמצעות שיטה זו, מאפשרת לכם, לבחור את תקציב הפרסום שיתאים לתקציב שלכם ללא הגבלות זמן, או סגירת תקציב. החיוב מתבצע לבעל העסק, כאשר הגולשים מקליקים. קידום זה, מתבצע באמצעות חיפוש מילות המפתח והגדרתם לחיפוש שלכם. מודעות הטקסט הממומנות, יופיעו בצד ימין של המסך תחת ההגדרה של קישור ממומן.. שיטה זו מבצעת דירוגים טובים ומהירים, במיוחד לאלה שיש בתחום שלהם תחרות רבה וחייבים להשיג את המתחרים, להביא גולשים רבים יותר ולמקסם את הרווחים. פעילות קידום זה, דורשת מיומנות ומקצועיות, כך שיש לפנות לבעל חברה המתמחה בקידום אתרים ממומן.

התחרות על הפרסום בגוגל היא גדולה ולכן, יש לבצע מחקר מקיף, תהליכים כגון אופטימיזציה, התאמת קוד לאתר ועדכון שוטף של תבניות התוכן, כגון כתיבת תכנים מקצועיים. יש לבצע החלפת קישורים לאתר ובנייה של מערכת קישורים, בתוך האתר עצמו.

קמפיין לקידום העסק שלך

אז אם הבנו נכון, קידום ממומן בגוגל הינו בעצם קמפיין, שאנו ממנים, בכדי שהעמוד של העסק שלנו, יופיע ראשון. אנו משקיעים סכום מסוים וללא עבודה קשה כי אם השקעה כספית, העמוד יופיע מהר בגוגל. בכדי להגיע לקהל היעד הנכון, יש להתעמק ולהכיר את המערכת לעומקה. יש לדעת, כיצד לתכנן את הקמפיין. העניין הוא שישנם יתרונות וחסרונות. היתרון הראשון הוא שהאתר מקודם בקלות והחיסרון הוא שברגע שאין לכם תקציב, האתר ייעלם בדיוק בדרך שהוא הופיע.

אל לכם לשכוח עוד דבר חשוב, המתחרים שלכם, יקליקו המון באתר שלכם, בכדי שהקמפיין יסתיים ותפנו להם את המקום מהר. גם כאשר מדובר על קידום ממומן בגוגל, יש לוודא כי התוכן איכותי, כי הוא מספק את המידע שהגולשים חיפשו, שהאתר איכותי ונוח למשתמש. מקמפיין לקמפיין תשלמו יותר, כך שיש לשקול מי עורך עבורכם את הקמפיין, מה הוא מבצע עבורכם וכמה זה עולה?.

התחרות על הפרסום בגוגל היא גדולה ולכן, יש לבצע מחקר מקיף, תהליכים כגון אופטימיזציה, התאמת קוד לאתר ועדכון שוטף של תבניות התוכן, כגון כתיבת תכנים מקצועיים. יש לבצע החלפת קישורים לאתר ובנייה של מערכת קישורים, בתוך האתר עצמו.

קידום אתרים ממומן ברשתות חיפוש

לגוגל, ישנה שיטה לקידום אתרים, אשר באמצעות קידום ממומן בגוגל לגוגל יש שיטה לקידום אתרים באמצעות קידום ממומן באמצעות רשתות חיפוש בכל פעם שהגולשים יקליקו על מילות המפתח, העסק שלכם יופיע. הדבר הטוב הוא, שאתם מחליטים כמה אתם מעוניינים לשלם על פי התקציב העומד לרשותכם. כל מי שעוסק בשיווק אתרי אינטרנט, מכיר את הפעולה של מנועי החיפוש. מקדמי אתרים, חייב שיהיה להם חשיבה אסטרטגית וידע רב בשיווק. קידומי אתרים משני הסוגים, תביא חשיפה ולקוחות פוטנציאליים. במידה ואתם לא מקדמים את האתר באמצעות קידום ממומן, האתר שלכם להתחרות מול מאות אתרים, שנמצאים במנועי החיפוש השונים ברחבי הרשת. האתר ייבלע בין האתרים והוא לא יקודם כפי שצריך.. גוגל, הינו מנוע החיפוש שהכי מוכר לנו , הא יעיל ואפקטיבי. בגלל זה, גוגל החל לשלב סרטונים של וידאו לממשק אדוורדס. יתרון זה הינו יעיל כי מתחרים שיתחרו באמצעות הקלקות, יוכלו לנהל קמפיינים שיווקיים באמצאות קידום ממומן ביוטיוב באמצעות אדוורדס, מה שיגביר את המכירות באתר. יש הרבה בעלי אתרים המשקיעים חצי חצי, כלומר חצי ממומן וחמי אורגני, הכל תלוי בייעוץ של מקדם האתר, אשר יוכל לחשב מה הכי כדאי לקידום האתר.

קמפיין לקידום העסק שלך

כאמור,  לא כל חברה מתמחה בקידום אתרים ממומן, יש למצוא את הבולטות ביניהן ולבחור את החברה שתיראה לכם אמינה, יעילה, כאלה שיש עליה המלצות וכן תוצאות. אחת החברות הבולטות בתחום הקידום הממומן והאורגני, הינה חברת אורגניק, אשר קיימת כמה שנים ומעסיקה צוות מיומן מזה שנים. חברת אורגניק, קידמה המון בעלי אתרים, תוכלו להגיע לפגישה ולראות את העבודות השונות שלנו בתחום  הקידום הממומן בגוגל. אנו נבנה לכם בחברה תכנית שתכלול קמפיין מסודר תוך חקר מילות המפתח, בחינת מתחרים קמפיינים שונים ועוד.

התחרות על הפרסום בגוגל היא גדולה ולכן, יש לבצע מחקר מקיף, תהליכים כגון אופטימיזציה, התאמת קוד לאתר ועדכון שוטף של תבניות התוכן, כגון כתיבת תכנים מקצועיים. יש לבצע החלפת קישורים לאתר ובנייה של מערכת קישורים, בתוך האתר עצמו.

תוכלו לבחור את התקציב שלכם ולהחליט כמה תוכלו לבזבז על תקציב של קידום אתרים ממומן. ביחד נעבור   ונחשב נכון את התקציב עבור הקמפיין הממומן בגוגל   וברשתות החברתיות שהפכו אף הן להיות פופולריות יותר, היות ולכולנו יש חברות הרשת חברתית זו  או אחרת. חברה לקידום אתרים

קידום ממומן בגוגל

אם אתם שוקלים להוציא סכום כסף כלשהו על מודעות בכדי להגיע לקהל היעד שלכם, כדאי שתבזבזו אותו במקום הנכון. כלומר, באתר עם למעלה מ- 259 מיליון מבקרים ו- 4.8 מיליארד אינטראקציות יומיות. כלומר, גוגל. במדריך זה של אורגניק קידום אתרים תגלו כיצד מתחילים לפרסם בגוגל. נסקור תכונות ספציפיות לפלטפורמה ונלמד אתכם כיצד מייעילים את קמפיין הפרסום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עם המודעות שלכם.

מה זה מודעות גוגל (Google Ads)?

מודעות גוגל זו פלטפורמת פרסום בתשלום הנמצאת תחת שיטת שיווק המכונה תשלום לקליק (PPC), שם אתם, המפרסמים, משלמים עבור כל קליק או עבור כל הופעה של המודעה (CPM).

Google Ads היא דרך יעילה להביא טראפיק איכותי או לקוחות מתאימים לעסק שלכם בזמן שהם מחפשים מוצרים ושירותים כמו אלה שאתם מציעים. באמצעות Google Ads תוכלו להגביר את התנועה באתר שלכם, לקבל יותר שיחות טלפון ולהגדיל את כמות הביקורים בחנות.

Google Ads מאפשרת לכם ליצור ולשתף מודעות מתוזמנות היטב (לטלפון הנייד ולמחשב) בקרב קהל היעד שלכם. המשמעות היא שהעסק שלכם יופיע בדף התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) ברגע שהלקוחות האידיאליים שלכם יחפשו מוצרים ושירותים כמו שלכם באמצעות החיפוש של גוגל או של גוגל מפות. בדרך זו, אתם מגיעים לקהל היעד שלכם בזמן בו זה "הגיוני" שהם יתקלו במודעה שלכם.

הערה: מודעות מפלטפורמת הפרסום של גוגל יכולות להגיע גם לאתרים אחרים של קבוצת גוגל, כמו יוטיוב או בלוגר.

עם הזמן, Google Ads תעזור לכם לנתח ולשפר מודעות אלו כדי להגיע ליותר אנשים כך שהעסק שלכם יוכל להשיג את כל יעדי הקמפיין.

בנוסף, לא משנה גודל העסק שלכם או המשאבים הזמינים שלכם, תוכלו להתאים את המודעות בהתאם לתקציב. הכלי של Google Ads נותן לכם אפשרות להישאר במסגרת התקרה החודשית שלכם ואפילו להשהות או להפסיק את הוצאות המודעות שלכם בכל נקודת זמן.

האם מודעות גוגל באמת יעילות?

כדי לענות על כך, נבחן כמה נתונים סטטיסטיים:

  • שיעור הקליקים של Google Ads הוא כמעט 8%.
  • מודעות לתצוגה מניבות 180 מיליון הופעות בכל חודש.
  • עבור משתמשים שמעוניינים לבצע קנייה, קידום ממומן בגוגל מקבלות 65% מהקליקים.
  • 43% מהלקוחות קונים משהו שהם נתקלו אליו במודעה ביוטיוב.

מדוע לעשות קידום ממומן בגוגל?

גוגל היא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר, ומקבלת מעל ל- 5 מיליארד שאילתות חיפוש ביום. שלא לדבר על כך, פלטפורמת Google Ads קיימת כמעט שני עשורים, מה שמקנה לה וותק בתחום הפרסום בתשלום.

גוגל הוא משאב המשמש אנשים ברחבי העולם לשאילת שאלות, אליהן מתקבלות תשובות שהן שילוב של פרסומות בתשלום ותוצאות אורגניות. לפי גוגל, מפרסמים מרוויחים 8 דולר עבור כל דולר אחד שהם מוציאים על מודעות גוגל.

זקוקים לסיבה נוספת? המתחרים שלכם משתמשים בקידום ממומן בגוגל. מאות אלפי חברות משתמשות ב- Google Ads כדי לקדם את עסקיהן, מה שאומר שגם אם אתם מדורגים גבוה באופן אורגני במנועי החיפוש, התוצאות שלכם נדחקות למטה בדף, מתחת למתחרים שלכם שמשלמים על מודעות.

 

אם אתם משתמשים ב- PPC כדי לפרסם את המוצר או השירותים שלכם, Google Ads אמורה להיות חלק מהאסטרטגיה שלכם – אין שום דרך לעקוף את זה (למעט אולי מודעות פייסבוק, אבל זה כבר נושא אחר).

שיטות עבודה מומלצות עם קידום ממומן בגוגל

אם ניסיתם לפרסם בגוגל ללא הצלחה, אל תוותרו. ישנן סיבות רבות לכך ש- Google Ads עשויה להביא ביצועים נמוכים. נסקור כאן כמה שיטות עבודה מוצלחות.

  1. הימנעו ממילות מפתח רחבות מדי.

אתם באמת צריכים להשקיע מאוד כמדובר במילות המפתח שלכם, ובגלל זה בדיקות ושינויים צריכים להיות חלק מהאסטרטגיה שלכם. אם מילות המפתח שלכם רחבות מדי, גוגל תציב את המודעה שלכם בפני הקהל הלא נכון, כלומר פחות קליקים והוצאות גבוהות יותר על מודעות.

בדקו מה עובד, כלומר אילו מילות מפתח מייצרות יותר קליקים, ושנו אותן כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר למודעות שלכם עבור קהל היעד שלכם. סביר להניח שלא תשיגו את התמהיל המושלם בפעם הראשונה, אך עליכם להמשיך להוסיף, להסיר ולשפר מילות מפתח עד שתעשו זאת.

  1. אל תציגו מודעות לא רלוונטיות.

אם המודעה שלכם אינה תואמת את כוונת המחפש, לא תקבלו מספיק קליקים כדי להצדיק את הוצאות המודעה שלכם. הכותרת והכיתוב של המודעה שלכם צריכים להתאים למילות המפתח שאתם מציעים, והפתרון שהמודעה שלכם משווקת צריך לפתור את הבעיה שאותה מחפש המשתמש.

זה שילוב שיניב את התוצאות שאתם מחפשים, וזה יכול להיות קרוב מאוד אליכם. יש לכם אפשרות ליצור מספר מודעות לכל קמפיין – השתמשו בתכונה זו כדי לחלק את המודעות ולבחון אילו מודעות עובדות הכי טוב. או, יותר טוב, השתמשו בפיצ'ר של Responsive Search Ads.

  1. שפרו את ציון האיכות שלכם (QS).

ציון האיכות שלכם (QS) קובע כיצד גוגל מדרגת את המודעה שלכם. ככל שהדירוג שלכם גבוה יותר, כך המיקומים שלכם יהיו טובים יותר. אם ציון האיכות שלכם נמוך, יהיו לכם פחות צופים למודעה ופחות סיכויים להמיר אותם לקונים. גוגל תגיד לכם את ציון האיכות, אך השיפור שלו תלוי רק בכם.

  1. בצעו אופטימיזציה לדף הנחיתה של המודעות שלכם.

המאמצים שלכם לא צריכים להסתיים עם המודעה שלכם – חוויית המשתמש לאחר הקליק חשובה לא פחות.

מה המשתמש שלכם רואה לאחר שהוא לחץ על המודעה שלכם? האם דף הנחיתה מותאם להמרת המשתמש לקונה? כלומר האם הוא משתמש באותן מילות מפתח? האם הדף פותר את הבעיה של המשתמש או עונה על שאלתו? המשתמש שלכם צריך להיות מכוון לחלוטין לקנייה.

איך עובד קידום ממומן בגוגל?

Google Ads מציגה את המודעה בפני לידים פוטנציאליים או לקוחות שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם. מפרסמים עושים Bidding על מונחי חיפוש או מילות מפתח, והזוכים בהצעה ממוקמים בראש דפי תוצאות החיפוש, בסרטוני יוטיוב או באתרים רלוונטיים, בהתאם לסוג קמפיין הפרסום שנבחר.

גורמים רבים משפיעים על היכולת שלכם ליצור מודעות גוגל יעילות. נפרט כאן על כמה מהגורמים הללו:

  1. AdRank וציון איכות (QS)

AdRank קובע את מיקום המודעות שלכם, וציון האיכות הוא אחד משני הגורמים (השני הוא סכום הצעת המחיר) שקובע את ה- שלכם. זכור, ציון האיכות שלכם מבוסס על האיכות והרלוונטיות של המודעה שלכם, וגוגל מודדת את זה לפי מספר האנשים שלוחצים על המודעה כשהיא מוצגת – כלומר שיעור הקליקים. שיעור הקליקים תלוי באיזו מידה המודעה תואמת את כוונת החיפוש. תוכל להסיק זאת באמצעות שלושת הנקודות הבאות:

  • הרלוונטיות של מילות המפתח שלכם
  • אם הכיתוב של המודעה מספק את מה שהמחפש מצפה בהתאם לחיפוש שלו
  • חווית המשתמש מדף הנחיתה שלכם

ציון האיכות הוא המקום שבו אתם צריכים למקד את עיקר תשומת הלב שלכם כאשר אתם מגדירים לראשונה את קמפיין הפרסום שלכם בגוגל – עוד לפני שאתם מגדילים את סכום הצעת המחיר. ככל שציון זה גבוה יותר, כך עלויות הרכישה שלכם יהיו נמוכות יותר ותקבלו מיקום טוב יותר.

  1. מיקום

כשתגדירו לראשונה את הקידום הממומן בגוגל, תבחרו אזור גיאוגרפי בו תוצג המודעה שלכם. אם יש לכם חנות פיזית, המיקום שתבחרו צריך להיות ברדיוס סביר סביב המיקום הפיזי שלכם. אם יש לכם חנות מסחר אלקטרוני ומוצר פיזי, המיקום שלכם צריך להיות מוגדר לפי המקומות שאליהם אתם עושים משלוח. אם אתם מספקים שירות או מוצר שנגישים ברחבי העולם, השמיים הם הגבול.

הגדרות המיקום שלכם ישחקו תפקיד במיקום. למשל, אם אתם הבעלים של סטודיו ליוגה בתל אביב, מישהו בקרית שמונה שמחפש "סטודיו יוגה" לא יראה את התוצאה שלכם, לא משנה מה ה- AdRank שלכם. הסיבה לכך היא שהמטרה העיקרית של גוגל היא להציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר למחפשים, גם כשאתם משלמים.

  1. מילות מפתח

מחקר מילות מפתח חשוב למודעות בתשלום בדיוק כמו לחיפוש אורגני. מילות המפתח שלכם צריכות להתאים ככל האפשר לכוונת המחפש. הסיבה לכך היא שגוגל מתאימה את המודעה שלכם לשאילתות חיפוש על סמך מילות המפתח שבחרתם.

כל קבוצת מודעות שתצרו במסגרת הקמפיין תתמקד בסט קטן של מילות מפתח (אחת עד חמש מילות מפתח היא אופטימלית) וגוגל תציג את המודעה שלכם על סמך הבחירות הללו.

  1. סוגי התאמה

סוגי התאמה מעניקים לכם מקום לנוע מעט בכל הנוגע לבחירת מילות המפתח שלכם – הם אומרים לגוגל אם ברצונכם להתאים בדיוק את שאילתת החיפוש או אם המודעה שלכם צריכה להיות מוצגת לכל מי שיש לו שאילתת חיפוש הקשורה חלקית. ישנם ארבעה סוגי התאמה לבחירה:

  • התאמה רחבה (Broad Match) היא הגדרת ברירת המחדל המשתמשת בכל מילה בביטוי מילות המפתח שלכם בכל סדר. לדוגמה, "האטה יוגה בירושלים" תתאים ל"האטה יוגה" או ל"יוגה בירושלים".
  • התאמה רחבה שונה (Modified Broad Match) מאפשרת לכם לנעול מילים מסוימות בתוך ביטוי מילת מפתח על ידי ציון סימן "+". ההתאמות שלכם יכללו את המילה הנעולה לכל הפחות. לדוגמה, "+האטה יוגה בירושלים", "איך עושים האטה יוגה", "האטה בכביש", "האטה יוגה בישראל".
  • התאמה לביטוי (Phrase Match) תתאים לשאילתות הכוללות את ביטוי מילת המפתח שלכם בסדר המדויק, אך עשויות לכלול מילים נוספות לפניה או אחריה. לדוגמה, "האטה יוגה בירושלים" יכולה להניב "אשטאנגה והאטה יוגה בירושלים" או "האטה יוגה בירושלים ובמרכז ".
  • התאמה מדויקת (Exact Match) שומרת על ביטוי מילות המפתח כפי שהוא כתוב בסדר המדויק. לדוגמא, "האטה יוגה בירושלים" לא תופיע אם מישהו מקליד "יוגה האטה" או "יוגה האטה בירושלים".

אם אתם רק מתחילים ואינכם יודעים בדיוק מה קהל היעד שלכם יחפש, עברו מהתאמה רחבה לגישה צרה יותר כדי שתוכלו לבדוק אילו שאילתות מניבות את התוצאות הטובות ביותר. עם זאת, מכיוון שהמודעה שלכם תדורג לשאילתות רבות (חלקן לא קשורות), עליכם לבחון מקרוב את המודעות שלכם ולשנות אותן כדי שתוכלו לקבל מידע חדש.

נשמע מסובך? אורגניק קידום אתרים כאן בשבילכם

קידום ממומן בגוגל זו תורה שלמה שצריך ללמוד ולהכיר לעומק. המומחים של אורגניק קידום אתרים יודעים לעשות זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר. נסייע לכם בבחירת מילות המפתח, כתיבת המודעה ומעקב אחר היעילות שלה. כך נוביל אתכם לקמפיין פרסום מצליח ואיכותי, שיגדיל את התנועה באתר שלכם ובטווח הרחוק גם את המכירות. כעת עליכם ליצור איתנו קשר, ואנו כבר נעשה את העבודה הקשה.

Scan the code