חייגו בקליק

מחירון קידום אתרים

מחירון לקידום אתרים

קידום-בגוגל

מחירון קידום אתרים

מחירון קידום אתרים עבור קידום אורגני, מורכב ממספר פרמטרים, והם לא תמיד ברורים וידועים לכל הצדדים, מכיוון שאחד הגורמים הקשורים להצלחת הקידום הוא מנוע החיפוש של גוגל. אם בבניית אתר המחיר ידוע וברור מול הביצוע, וגם אלמנט הזמן, הרי שבקידום אורגני, הדברים יכולים לחת יותר זמן, לא בגלל שהעבודה לא בוצעה, אלא בגלל פרמטרים שושנים של מנוע החיפוש של גוגל. גם מקדם אתרים מנוסה, שמכיר היטב את האלגוריתמים של גוגל, ויכול להכין את עצמו למספר תרחישים, עדיין חשוף לשינויים ולחידושים שגוגל "מנחיתה" על כולנו.

מחירון קידום אתרים – מדרגות שונות

מחירון קידום אתרים יכול להתחיל ב-500 שקלים בחודש, ועד עשרות אלפי שקלים בחודש, בואו נבחן את מדרג המחירים:

מחירון קידום אתרים – 500 שקלים בחודש

המחיר המינימאלי כשמדובר בתחום עם מינימום תחרות שגם דורש כמות מינימאלית של כתיבת מאמרים.

מחירון קידום אתרים – 1000 שקלים בחודש

אמנם זה טוב יותר מ-500 שקלים בחודש, אך בכל זאת מדובר בתקציב מינימלי שיכול בהחלט להצביע על פשרה באיכות, בתפוקה או במשך הזמן שיקח לקדם את האתר.

מחירון קידום אתרים – 1500 שקלים בחודש

זהו התקציב הממוצע עבור עסק בתחילת דרכו או עסק קטן. חשוב לבדוק טוב מה כולל התעריף הזה, לא רק דו"ח, אלא קידום בפועל של מאמרים וקישורים.

מחירון קידום אתרים – 2000-2500 שקלים בחודש

שלא תחשבו שאם המחיר הממוצע הוא 1500 שקלים, עם תקציב של 2000-2500 שקלים אתם מסודרים. אם מדובר בתחום בעל תחרות גבוהה, לא פשוט להביא תוצאות טובות לאורך זמן. חשוב להיות עם יד על הדופק ולהבין כיצד מתחלק התקציב שלכם בפועל, לטובת קידום האתר.

מחירון קידום אתרים – 3000 שקלים בחודש

זהו תקציב טוב מאוד שמאפשר לכתוב תכנים איכותיים, לקדם תחומים שנמצאים בתחרות בינונית, ומתאים לחברה בסדר גודל בינוני. תחומים שיש בהם תחרות גבוהה, תתפלאו לשמוע שגם תקציב קשה יכול להיות מינימאלי כדי לסייע להביא תוצאות חיוביות.

מחירון קידום אתרים – 5000 שקלים בחודש

תקציב שמאפשר המון תפוקה והצלחה, מיועד בעיקר לחברות גדולות, אך חשוב להבין ולראות בפועל לאן הולך הכסף! כמה מארים נכתבו? כמה קישורים הושגו? איפה אתם במיקום במנוע החיפוש?

איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי ואמין?

שאלה נהדרת! גם אם יש לכם תקציב לטובת קידום האתר, חבל לזרוק את הכסף לחינם. חשוב מאוד לבחור מקדם שיודע לעשות את העבודה, שיודע להביא תוצאות ותפוקות, ושאפשר לסמוך עליו לטווח הארוך. תחום קידום האתרים הוא תחום של ריצה לטווח ארוך, ברוב המקרים ייקח מינימום מספר חודשים כדי להגיע לתוצאות.

ניסיון בתחום – ניסיון בתחום חשוב מאוד, ובאותה מידה גם למידה תמידית והתקדמות עם החידושים של גוגל, חשובה לא פחות. מקדם אתרים איכותי ומקצועי, שיודע להביא תוצאות, הוא זה שיש לו ניסיון טוב בתחום, וממשיך ללמוד ולגדול כל הזמן.

זמינות ומענה – מקדם אתרים מקצועי יכול לעשות עבודה נהדרת, אבל אם הוא לא זמין ולא רספונסיבי, רוב הסיכויים שהלקוחות שלו לא יישארו איתו לטווח הארוך. יש לקוחות רבים שחשוב להם להבין לעומק את תהליכי הקידום, מכיוון שזה עולם די "אפור", ואם הנתונים הללו לא מסופקים להם, הם מרגישים שלא קיבלו תמורה על התשלום שלהם ועל ההשקעה שלהם, ויעדיפו אולי לעבוד עם מישהו עם פחות ניסיון אבל יותר זמינות, זהו פרמטר שחשוב מאוד לקחת בחשבון.

 

חברת אורגניק בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום קידום האתרים, אנו נהנים לתת שירות מקצועי, איכותי ויעיל ללקוחותינו, ולעזור להם להתקדם מעלה במנוע החיפוש של גוגל, ביציבות ובהתמדה!

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

Scan the code