בדיקת מהירות גוגל

בדיקת מהירות גוגל

בדיקת מהירות גוגל 

בדיקת מהירות גוגל הוא אחד המדדים החשובים ביותר כשעוסקים בבניית אתרים וקידום אתרים. מהירות טעינת העמוד או האתר, משפיעים על הדירוג של האתר בגוגל. מדוע? אתר "כבד" שלוקח לו זמן להיטען, פוגם בחוויית הגלישה של הגולש, וזה הדבר האחרון שגוגל רוצה שיקרה.

ברגע שזמן הטעינה ארוך מדי, חצי מהגולשים לפחות עשויים לעזוב את האתר, ולכן מדובר בעניין קריטי. ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על מהירות האתר, וככל שניקח אותם בחשבון, נוכל לשפר את דירוג האתר ואת התנועה בו.

כיווץ תמונות – תמונות ותכנים גרפיים הם אחד הגורמים המשמעותיים למהירות טעינת האתר. חשוב מאוד לכווץ את התמונות ואת התכנים הגרפיים על מנת שלא יהיו כבדים וישפיעו לשלילה על מהירות טעינת האתר. חשוב לעשות זאת עם כל תמונה ותמונה שמעלים לאתר.

מבנה האתר – חשוב להבין כי מערכת הניהול של האתר והתוספים אשר מתלווים אליה, בהחלט משפיעים על מהירות הטעינה. חשוב לבחור מערכות ניהול שידועות כמהירות יותר.

זיכרון מטמון – הקבצים שנשארים אצלנו בזיכרון של המחשב או הטלפון, בהחלט משפיעים על מהירות הטעינה. יש גם זיכרון מטמון שמוגדר ישירות באחסון ואפשר להשפיע עליו באמצעות תוספים שונים. אין לנו פה הרבה מה לעשות מכיוון שזה תלוי במחשב של הגולש, אבל חשוב שניקח זאת בחשבון.

שרת – חשוב לבחור שרת איכותי וחברת אחסון רצינית, על מנת לשמור על האתר שלא ייפול ושיתוחזק היטב. שרתים וחברות אחסון לא מקצועיות בהחלט עשויים להאט את קצב טעינת העמוד.

קידוד – ככל שהקוד של האתר רציני ומקצועי יותר, כך האתר ייטען מהר יותר, גם כאשר שניהם על מערכת ניהול זהה. חשוב לקחת בחשבון את התבנית, התוספים, ולעבוד עם קוד מסודר שלא יפגע בביצועי האתר.

בדיקת מהירות גוגל אצל מומחים

אל תתפשרו כאשר אתם מקימים אתר חדש, על שום שלב בדרך. לא על המתכנת אשר בונה את האתר, לא על הרשת והאחסון, לא על כיווץ תמונות, ולא על מבנה האתר. כל אלו ישפיעו על מהירות טעינת האתר ועל מיקומו בגוגל, ולכן חשוב לבצע זאת אצל אנשי מקצוע בלבד.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *