קידום בדיגיטל

קידום בדיגיטל

 

קידום בדיגיטל מתייחס לקידום האתר במנועי החיפוש, כשכמובן המנוע של גוגל הוא מנוע החיפוש הראשי בכל רחבי העולם. אחד הכלים המרכזיים שכל עסק משתמש בהם על מנת לשווק את עצמו, הוא קידום ברשת, חשיפה ופרסום של העסק בכמה שיותר ערוצים, לכמה שיותר גולשים.

 

מה זה קידום בדיגיטל?

קידום אתרים, זהו המונח הנפוץ ביותר, מתייחס כאמור לקידום האתר מעלה בתוצאות החיפוש, על מנת שהאתר יופיע כמה שיותר גבוה. בסופו של דבר, כמה מכם נכנסים לעמוד התוצאות השני בגוגל? מעטים מאוד. שנית, העמודים שמדורגים גבוה בגוגל, מעידים על מקצועיות, איכות, ניסיון, ביקורות חיוביות – כולנו רוצים להגיע למקומות הראשונים, נכון? ניתן לבצע קידום בדיגיטל באמצעות קידום אורגני ובאמצעות קידום ממומן, נסביר על כל אפיק כזה.

 

קידום אורגני

הקידום האורגני מתבסס בעיקרו על קידום באמצעות מילות מפתח רלוונטיות ופופולאריות, שהגולשים מחפשים בתחומים מסוימים, בשירותים מסוימים. למשל "עורך דין גירושין בתל אביב" או "וטרינר זול בכספר סבא", אלו ביטויים שגולשים רבים מחפשים בתחום מסוים, ועל ידי מאמרי תוכן שמכילים את הביטויים האלו, ניתן לקדם אורגנית את העמוד או האתר שמציע את השירות אשר מכיל את מילות המפתח האלו.

 

חשוב לציין שגוגל לא ממש אוהבת קידום אורגני חסר תוכן איכותי, ומקפידה על שימוש באלגוריתמים נוספים, אשר בודקים את איכות התוכן, הערך המוסף שהוא מביא לגולש, ושקלול של כל אלו ואלגוריתמים נוספים, קובעים עד כמה האתר מתקדם למעלה במנוע החיפוש.

 

קידום ממומן

קידום ממומן, שלא כמו הקידום האורגני אשר בעצם אין תשלום לגבי הקידום עצמו, הוא כלי שאפשר להשתמש בו בהחלט על מנת להגיע למקומות הראשונים בגוגל, באמצעות קמפיינים. תוכלו לראות שבדרך כלל 2-3 תוצאות ראשונות בגוגל הן מודעות פרסומיות, זהו הקידום הממומן, אתרים שמקדמים את עצמם בתשלום, עבור פרסום שמציב אותם במקום הראשון, וזה כמובן לפרק זמן מוגדר. העלות משתנה בהתאם לתחום ולמידת התחרות שקיימת עבורו.

 

קידום מקצועי

על מנת להגיע לתוצאות בקידום האורגני ובקידום הממומן, מילות המפתח הן ניסיון ומקצועיות. חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים, שיוכלו לעשות עבודה מצוינת, בפרק זמן סביר, ולהראות לכם תוצאות בשטח.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.