תוכן שיווקי

תוכן שיווקי

 

תוכן שיווקי הוא תוכן שתפקידו לקדם את העסק, את האתר, על הצד הטוב ביותר. חשוב שהתוכן הזה יהיה כתוב ברמה גבוהה, מנוסחת היטב, עם מסרים פשוטים להבנה, ועם ערך מוסף אמיתי לגולש, וכמובן עם חיבור מקצועי לקידום האורגני של האתר. איך עושים את זה?

 

כתיבה בשפה מובנת ונגישה

תוכן שיווקי הוא תוכן שכתוב בגובה העיניים, מובן לגולש, לא מתיימר להיות מה שהוא לא. המטרה היא לספק לגולשים תוכן שהם ירצו לקרוא, שיהיה להם קל לקרוא. מהצד של הכותבים חשוב לציין כי לפני שכותבים בפועל, יש להכיר את הלקוח, את הסגנון שלו, ולוודא שהכתיבה השיווקית עומדת בקנה אחד עם הלקוח.

 

ערך מוסף לגולש

הגולש מחפש לקבל משהו שהוא לא מקבל במקום אחר, והסיכוי שהוא יישאר באתר או בעמוד מעבר לכמה שניות, בהחלט גדל כאשר הוא מקבל את הערך המוסף הזה. חשוב לבדוק ולהבין מה הגולשים מחפשים בתחום מסוים, כיצד ניתן לספק את התוכן הזה ולהפוך את החוויה של הגולש באתר, לחיובית.

 

כתיבה מהחיים

כתיבה שיווקית, בהיותה כתיבה בגובה העיניים, מספקת דוגמאות מהחיים ומהיום יום. אם לדוגמא יש לכם עסק שנותן שירותים למי שרוצה להקים חנות אינטרנטית, חשוב מאוד שיהיו לכם תכנים שמתייחסים לנושא הזה באופן מקצועי, נותנים טיפים, וכמובן שהכתיבה השיווקית בילד אין בפנים.

כמה שפחות תיאוריות וכמה שיותר דוגמאות מהחיים, יסייעו לגולשים להתחבר לדברים ולהזדהות עימם.

 

חשיבות המראה הויזואלי

כשמדובר בעמוד תוכן, שמעניק ערך אינפורמטיבי ושזורה בו כתיבה שיווקית, חשוב מאוד שהמראה הויזואלי יהיה כזה שתומך בגולש. מה הכוונה? אנחנו לא רוצים להקשות על הגולש להבין על מה מדובר כאן, אחרת הוא לא יישאר בעמוד ופספסנו לקוח פוטנציאלי, חבל. חשוב להציג את התוכן בצורה ברורה מבחינה ויזואלית – משפטים קצרים, פסקאות קצרות, תתי כותרות, פתיח אטרקטיבי.

 

תוכן שיווקי הוא המלך

בעולם בו מרבית הפרסום והשיווק נעשה באינטרנט, שלא כמו בעבר, התוכן הוא אחד הפרמטרים הקריטיים להצלחת העסק. ברגע שמשאירים מחוץ למשוואה את הפרמטר השיווקי, אפשר לומר שאנו לא עוזרים לגולשים שלנו לרכוש את המוצרים שלנו. חבל, לא?

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *