תוספים מומלצים לאתר

תוספים מומלצים לאתר

אחד היתרונות הגדולים שמציעה מערכת הניהול וורדפרס, היא התוספים המצוינים שהיא מציעה, מגוון רחב, עשיר, מקצועי, ובהחלט מקל על המתכנת לבנות את התוסף ואת הפונקציות שלו מאפס. לפניכם מספר תוספים מומלצים לאתר שבהחלט קריטיים להצלחת האתר שלכם:

YOAST SEO – תוסף לקידום אורגני

התוסף הזה מאפשר לכם לקדם את האתר בגוגל, באמצעות הזנה של הביטויים הנכונים במקומות הנכונים, הצעות לשיפור טקסט ועוד. התוסף מוצע חינם ובגרסת פרימיום.

WEBDEFENDER – תוסף לאבטחת האתר

כאשר מדברים על תוספים מומלצים לאתר, זהו בהחלט אחד המשמעותיים על מנת לשמור על האתר מאורחים לא רצויים. המערכת של וורדפרס עובדת על קוד פתוח, מה שמקל על הפריצה לאתר. התוסף הזה מאפשר לנהל את הגדרות האבטחה באתר ומגן על ידי שירות חומת אש מפני האקרים ואורחים לא רצויים.

REDIRECTION – תוסף ליצירת הפניות ללינקים שבורים

קישורים שבורים פוגעים בדירוג החיובי של האתר, לכן התוסף הזה, אשר מאפשר לכם ליצור הפניות ולרכז אותן בממשק אחד, הוא בהחלט תוסף ראוי ורצוי. כל מה שיש לעשות הוא ליצור הפניה חדשה לדף חדש, והגולשים לא יגיעו לקישור שבור.

ENABLE ACCESSIBILITY – תוסף נגישות

על פי ניצבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בישראל, כל אתר שמספק שירות כלשהו, חייב להיות מותאם ונגיש, התוסף הזה בהחלט עושה יופי של עבודה, אך חשוב לשים לב שהוא לא פוגע בעיצוב האתר.

RESMUSH.IT – תוסף לאופטימיזציית תמונות

באמצעות התוסף הזה, תוכלו לבצע אופטימיזציה לכל תמונה, להגביר את מהירות הטעינה של הדף, ולקדם את הדף מעלה בדירוג של מנוע החיפוש. מהירות טעינה היא אחד הפרמטרים החשובים בעיניי גוגל, ואתרים אשר משך הטעינה שלהם איטי וממושך, בהחלט לא זוכים ל"סימפטיה דירוגית" במנוע החיפוש.

תוספים מומלצים – חובה לאתר מקצועי!

מגוון התוספים שתוכלו להשתמש בהם, לא רק מקלה על עבודתכם או על עבודתו של המתכנת, אלא מאפשרת לאתר לעלות כמה רמות מעלה, ולבצע פונקציות מועילות, משפרות ואיכותיות בהחלט. חשוב מאוד לבדוק את כל התוספים הרלוונטיים עבורכם ולהתקין אותם, על מנת להגיע לתפקוד אופטימלי של האתר.

הדרך לטופ מתחילה כאן ! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *